Menkat ja imetys?

Onko jollain kokemusta, että menkat alkais jo imetyksen aikana? Hyvinkin pian synnytksen jälkeen? Mulla on vajaan 2 kuukauden ikäinen tyttö, jota täysimetän ja nyt eilen ja tänään on tullut jonkin verran vuotoa. Ei mitenkään runsasta, ainakaan vielä. Tänään on mahassa ollut menkkamaisia tuntemuksia. Voiko menkat tosiaan alkaa näin pian synnytksen jälkeen, vaikka imetän? Jälkivuoto kesti viitisen viikkoa.
 
Minulla on useampi lapsi ja jokaiselta alkaneet mensut viikko jälkitarkastuksen jälkeen vaikka olen täysimettänyt.Menkat on välillä tulleet jopa kahdesti tai komesti kuukaudessa.Nyt mulla on 9kk ikäinen jota imetän ja menkat alkoi heti jälkitarkastuksen jälkeen.Täysimetin 6kk nyttenkin ja silti jatkuvasti tuntuu menkat olevan.Välillä sellaisia tiputtelu päiviä ja välillä viikonkin holvaa. :whistle: Eli minulla ei ainakaan ole imetys menkkoja poissa pitänyt.
 
mulla oli menkat kun aloitin pillerit minipillerit lopetin en halunnut käyttää niitä tietyistä syistä JA KOMDOMIA OLLAAN KÄYTETTY NYT MENKAT EI OO NÄKYNYT KAHTEEN KUUKAUTEEN NORMAALIA a? imetän kyllä usein mut en täysin
 

Yhteistyössä