Menkat ja Rtesti näyttää "Raskaana 2-3"

Mulla on kolme lasta ennestään mutta nyt on todella outo tilanne..

Ovulaatio plussa tuli digitestin mukaan 10.11, kivut samana päivänä ja menkat alkoi 25.11 ja kestivät viikon. Olin maanantaina gynellä kun tuli verensekaista vuotoa ja oli kutinaa, diagnoosi sekatulehdus. Alavatsaa on siitä asti vihlonut,ollut paineentunnetta jne. Vuoto loppui muutaman päivän päästä mutta kivut jäi. Eilen tuli hieman verta pyyhittäessä ja kolme rtestiä eilisestä tehny. Apteekin oma heti vahva viiva ja kaksi clearbluen testiä näyttää raskaana 2-3 vkoa. Käskivät yöllä päivystykseen, menin ja ottivat pissanäytteen ja tulehdusarvot, ne olivat ok. Ruoka ei ole kunnolla maistunut pariin viikkoon. Muutama päivä ennen menkkoja tuli vahva metallin maku suuhun ja teinkin testin 2pv ennen menkkoja joka oli nega. Nyt tuntuu olo niin epätodelliselta kun eivät suostuneet ultraamaan. Kaiken järjen mukaan ekoista menkoista joista tullut ovisplussa olisi jo raskausviikkoja pian 7 kasassa. Kellään vastaavaa? Entä tuo digitestin luotettavuus?
 
Onnea raskaudesta! Digitestin viikkoihin en luottaisi, laatu mennyt huonommaksi eikä näytä välttämättä 3+, vaikka olisikin jo pidemmällä. Oireet ja muut kuulostavat siltä että kaikki hyvin, vaikka vuoto varmasti mietityttääkin. Ovishan on voinut tulla koska vaan, ei välttämättä voi laskea menkoista raskauden kestoa. Menisin itse yksityiselle ultraan, niin saisi tietää kuinka pitkällä raskaus on :)
 
Olin eilen aamulla yksityisellä ultrassa, ei näkynyt kuin että kohdussa on hieman nestettä. Verikokeella kävin ja arvo oli 313.
Tänään sain lähetteen naistentautien klinkalle jossa ultrattiin ja ei näkynyt kuin samanmoinen pieni nestekertymä/pussi. Hcg arvo oli vuorokaudessa noussut 397, pitäis olla melkein tuplaantunut. Olo on outo, viikon päästä taas uudelleen tutkimuksiin jollei aiemmin ala mitään tapahtua. Kamalaa tää epätietoisuus.
 
Mulla vastaavanlainen tilanne. Oviksen jälkeen ja noin viikko ennen menkkoja alkoi menkkakivut mitkä kesti muutaman päivän. Menkkakivut alko kp21/27 ja vuoto alkoi kp28. Vuoto kesti 2 päivää ja normaalia vähempänä. Normaalisti on tosi runsaat ja kestää 5-6 päivää. Lämmöt on pysyny kohollaan vaikka menkat loppui, huono oloa ja väsymystä. Menkkakivut jatkuu edelleen. Tänään tein raskaustestin ja siihen tuli haamujen haamu. Mieskin sen näki. Että mitä ihmettä tässä tapahtuu..
 
moi! mulla tuli ekat kuukautiset niukempana vaikka raskaana oltiin ja kunnolla. nyt menossa rv20+1.
Plussa päivänä tuli rusehtavaa vuotoa joka ajoittain oli kirkkaan punaista ja vuotoa tuli 6päivää.. raskaus kuitenkin jatkuu ihan normaalisti ja aina kun menkkojen olisi pitänyt olla niin on tullut päivän tai kaksi rusehtavaa/vaaleanpunaista niukkaa vuotoa, ihan näille viikoille asti(n)
 

Yhteistyössä