Menkat(ko)

Nyt olen ihan ymmälläni,
menkat alkoivat normaalisti oikeana päivänä mutta kestivät vain 2 päivää jonka jälkeen tuli 3 päivän tauko ja sitten taas alkoi tiputtelua joka kesti n. 1 viikon verran.

2 päivän alkumenkat olivat kuitenkin lähes normaalit, ei yhtä runsasta vuotoa kuin yleensä mutta kuitenkin, mutta toi seuraavan viikon menkat sitten olivatkin pelkästään niukkaa tiputtelua joita en itse kuukautisiksi kutsuisi. :p

Voisiko olla raskauden merkki? Olen havainnut ennen noiden kuukautisten alkua sillon tällön järkyttävää pahoinvointia ja alavatsa on kipeä eli "nipistelee" yms.
Enpä nyt halauaisi kuitenkaan liikoja toivoa vielä joten tulinpa täältä eka kysymään muita mahdollisia selityksiä asialle... =/

p.s. En ole syönyt pillereitä moneen kuukauteen joten eivät ainakaan niistä voi tuo tiputtelu johtua. Eikä ole ennen tälläistä tapahtunut, yleensä menkat kestävät normaalisti sen 4-5 päivää ja vuoto on ihan runsaanpuolesta... Mies myös valittanut että olen koko ajan kuin "lämpöpatteri"
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Jotkuthan tekee ihan raskaustestin kun epäilevät olevansa raskaana..
Näinkö on?! :eek: tämähän on jännittävää ! Mihin tämä maailma onkaan menossa.

Mutta tietääkseni tuollaiset 2-3+7 päivän kuukautiset eivät ole ihan normaalit, niin jos et ymmärtänyt että niiden takia ajattelin kysäistä, jos muilla olisi samallaisia kokemuksia, ymmärrätkös.
 
Viimeksi muokattu:
ok
No voihan se olla että olet, ja voi olla että et.

Mulla oli kolmen päivän kivuttomat menkat (normaalisti 7 päivää, kivuliaat) ja sen jälkeen heti tissit kipeät, viikon päästä mietin olenko raskaana ja tein testin, nega. 2 viikkoa tuon neljän päivän menkkojen jälkeen alkoi "oikeat" menkat.
 

Yhteistyössä