menkat myöhässä ja testi nega.

Minulla on ollut nyt jo kaksi päivää kovaa menkkakipua, myös oletetun oviksen jälkeen on ollut aaltoilevaa kipua. nyt menossa kp30/28, tein tänään testin ja näytti negaa. outoa, koska viikko oviksen jälkeen tuli kaks päivää tuhrua, mitä ei ole koskaan ennen tullut, eikä nyt myöskään menkat ala kovista kouristuksista huolimatta. Kokemuksia testailijat? =) -ärsyyntynyt-
 
No eikun vaan myöhemmin testailemaan uusiksi.

Menkat voi myös myöhästyä ihan siitä stressistä, kun niitä kuukautisia alkavaksi odottaa.
Tai sitten hcg:tä ei ole vielä vaan niin paljoa, että se tikkuun pärähtäisi.
 
"vieras"
Me yritettiin lasta melkein vuosi ennen kuin plussasin, välillä ehdin tehdä parikin testiä kun menkat oli myöhässä ja oli kipuja, mutta kyllä ne menkat sitten aina lopulta alkoi... Tee myöhemmin uusi testi jos menkat ei ala. Yleensä mulla on ollut tosi säännölliset menkat mutta kai ne alko myöhästellä "stressin" takia kun odotin aina olevani raskaana. Usein ne alkoi samana tai seuraavana päivänä kun tein negatiivisen testin riippumatta siitä, montako päivää olivat myöhässä :D
 
elokuussa
Mulla kävi samoin pari kk sitten, yleensä niin säännöllinen kierto ja yhtäkkiä myöhässä, normaalisti alkanut menkat kp28 ja menossa oli kp33, ennen kuin alkoi. Kaikki testit näytti negaa, eli en ollut raskaana missään vaiheessa. Outo juttu kyllä oli. Seuraavassa kierrossa sitten yritettiin ja nyt ollaankin sitten raskaana :) Tsemppiä!
 
nyt rv 8+
Mulla myös kahdessa edellisessä raskaudessa ollut sama juttu, että menkkakipuja ollut mutta vuotoa ei vaan ilmesty. Osasin kyllä nytkin raskautta epäillä, mutta kun se testi näytti negaa... Kokeile parin päivän päästä uusiksi jos sitten tulisi selvyys asiaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: mona2011

Yhteistyössä