menkatko jo nyt???

  • Viestiketjun aloittaja pintelin harmaana
  • Ensimmäinen viesti
pintelin harmaana
Synnytyksestä tulee huomenna 5 viikkoa.Jälkivuoto loppui noin viikko sitten ja nyt tänä aamuna oli tullut reippaanlaisesti verta housuun :/ Siis ei kai mulla nyt jo alkanu menkat \|O \|O
 
joo ei mullakaan tosta ensimmäisestä saanu nauttia ilman menkkoja todellakaan mitään puolta vuotta niin ku jotkut, mullakin alkoi kans parin kuukauden päästä synnytyksestä ja ihan säännöllisenä..
 
mulla alko menkat alle 4 vkoa synnytyksestä ja todella runsaina :( soitin neuvolaan asiasta ja ne halus tutkia ja hutkia ettei ollu vaan kohtuun jääny mitään, mutta ei ollu. Jälkivuoto ei ollu ees vielä kokonaan loppunu ( se limainen siis, verinen kyllä pari vkoa ennen... ). sain vuotoon sitä hillitsevät lääkkeet, jotka onneks tehos, koska verta tuli kun häränkurkusta... aamulla kun sängystä nousin, olin nilkkoihin asti veressä :eek: ei kiva.
 
itekkin jo jalkitarkastuksessa ilmotin, etta menkat on alkaneet, mutta laakari sano, etta oottele nyt ihan rauhassa tuleeko seuraavia ens kuussa vai oliko ne tyhjennysvuodot. jalkivuoto oli ollu n. 2vkoa sitte loppunu. ei tullu menkko ennen kuin tytto oli 6kk! B)
 

Yhteistyössä