Mennäkkö, vai mitä tehdä?

Nyt on tämän äidin ajatukset sekaisin, olen miettinyt tässä hetken aikaa, että mikä vikana? Jatkuvaa vessassa ravaamista pissalla, kova on myös ummetus ja mielialan vaihtelu (ihmettelen itsekkin, miten mies on jaksanut). Suun kuivuminen on kanssa todella kiusallista, eikä rautakaan hyvältä suussa maistu.. ja tsiisus sen rasvakeittimen rasvan käryä, saa mies olla onnellinen, että ei mahtunut ikkunasta ulos! Huhuh mikä käry tuli siitäkin. Toisinainen väsymys ja toisinaan ei saa unta ei sitten millään ja nuha tuntuu olevan aina kun menee sänkyyn ja on alkamassa nukkumaan ja aamuisin aamukahviin saakka, mutta sitten häviää. Mietin että pitäisikö varata lääkärille pidempikin aikan kaikkien oireiden kanssa? No kertokaas viisaammat mitä tehdä? :popcorn:
 
heips!
samanlaisia ajtuksia täällä, ja mies se jaksaa hymyillä! en tiedä kuinka pitkällä olet, mutta kun minä soitin neuvolaan ja varailin ensimmäistä aikaa sieltä niin minulle sanottiin että ensimmäiseen käyntiin kannattaa varata 1,5tuntia aikaa niin saadaan kaikki asiat käytyä läpi... parin viikon päästä menossa juttelemaan :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä