Menopur vaihdettiin Conal-F

Voit olla hyvilläs ku vaihdettiin, sillä minulla eka hoidolla oli Gonal-F
ja nyt toisella menopur ja erot oli huimat.
Eka kerralla saatiin 12munarakkulaa ja 8 punktioitiin ja 3 lähti jakautuun
Nyt toisella kerralla lääkkeenä oli menopur ja munarakkuloita 2kpl ja ne punktioidaan perjantaina, näinollen en odotakkaan että päästäis maanantain siirto suunnitelmaan.

Lääke minulla vaihdettiin siksi että ikää on 39.
Perustelivatko lääkkeen vaihtuvuutta sulle, onko ikää sinulla lähemmäs 40 kymmentä?

Lääkäri tänään myönsi että menopur ei hänenkään mielestä ollut se oikea lääke minulle eikä enää suositellut sitä käytettävän ainakaan minulla jos viellä tulee kolmas hoitokierros.
 
vakkari
Minulla taas vaihdetaan tod.näköisesti Puregon Menopuriin seuraavaan eli neljänteen ivf/icsiin.Lääkäri epäilee että munasolut menisivät jotenkin pilalle tuosta Puregonista.Ovat siis liian pehmeitä sisältä.
Onkohan muita kenellä havaittu tällainen "pikku" ongelma?
 
Mä piikittelin kaksi inssiä menopuria ja kolmanteen sain gonalia. Mulla ei gonal vaikuttanut ainakaan tuolla määrällä ihan yhtä hyvin kuin menopur. Kahden muniksen sijasta kun väsäsin vain yhden. Onhan se kallis, mutta kuten lääkäri mulle sanoi: jos joudutaan meneen IVF:ään niin katto tulee pian jo vastaan. Itse ajattelin että jos nyt sit tärppää, niin eipä haittaa vaikka olikin kalliimpaa. Mutta nyt sitten IVF:ää kohti. Mulla lääkäri vaihtoi Gonaliin lähinnä siksi että halusi koittaa sen tehoa minuun, tulevaa varten. Sitä kun sitten käytetään IVF:ssäkin minulle.
 

Yhteistyössä