menopurin pistosta..pistänkö väärin??!

Pistänkö jotenkin väärin kun siitä pistoskohdasta tulee aina takas sitä lääkettä??Yritän kyllä heti painaa sitä pistoskohtaa sideharsolla,mutta aina vaan käy niin.Ja todellakin painan neulan pohjaan saakka,et varmaan teen jotain muuta väärin :/
Kertokaa onko teillä ollut vastaavaa vai lähdenkö pistosopastukselle,kun ottaa niin päähän kun tumpuloin koko ajan :\|
 
icsi tulossa
Ei se tippa vaikuta, niissä on tosiaan hiukan ylimääräistä.

Itse olen pitänyt hetkisen (3 sek?) neulaa vielä paikallaan kun itse pistos on ohi, sen jälkeen ulosvedettäessä tulee tippa verta mutta ei lääkettä. Olen hieman liiankin tarkka joissain asioissa... :whistle: :ashamed:
 
Hei! Minäkin olen pistellyt nyt toista viikkoa menopuria, minulla ei lääkettä tule ulos pistoskohdasta. Neuvoivat silloin eka piikityksen yhteydessä että ennen kuin vedät neulan ulos, et pitää mielessä laskea kymmeneen ja sit rauhallisesti vetää neula ulos ja lopettaa puristus mahanahasta.
Mut ei se varmaankaan vaarallista ole jos vähä tulee lääkettä ulos, sillä mulla tulee vähän sitä pois kun ilmaan ruiskua ennen pistämistä.

Tuleeko sinulla?
 
Kiitti vastauksista!

roosakyllä mulla joskus tulee,mutta yritän niinvarovasti ilmata,ettei tule kuin se pisara päähän.

Mullakin on joskus se veritippa tullut,mutta eilen vähän huolestuin.No-o..eiköhän se siitä.

:flower: Hyvää ystävänpäivää kaikille!
 

Yhteistyössä