Mesekavereita pohjois-savosta

Minäkin täällä kaipailen mesekavereita ja uusia ystäviä pohjois-savon suunnalta. Minulla on 2vuotias Laura tyttö ja 1,5kk Veera tyttö. Isikin löytyy 28v. ja itse olen 25v. Isi on päivät töissä niin tiedä vaikka ystävä löytyy läheltä niin voimme vaikka tavata kahvittelun merkeissä. Laittakaa osoite listaan niin listaan meseeni osoitteet. Luotettavat vain kelpaa.
 
PimpeliPom
Mä oon tässä yrittänyt rekisteröityä koko aamun,ei onnistu,koko ajan valittaa että salasana ei kelpaa tms..huoh :( ,näin en saa siis yksityisviestiä vissiin kirjoitettua!
 
PimpeliPom
okei,sit et ole yksi äkäinen tuulipukumamma tuosta naapurista ;),piti varmistaa..vitsi vitsi (ei siis ole mitään tuulipukuja vastaan..)Kuitenkin kivenheitonpäässä meistä! :)Me asutaan täällä alhaalla päin ;)
 
Laitoin sulle sen yksityisviestin =) Kun kirjaudut sisälle niin jossain siinä keskustelu sivun etusivulla pitäisi lukea että olet saanut viestin tms ja silloin voit lähettää minulle y-viestiä kun olen kirjautuneena. Ja siihen pääsee profiilin vieressä olevasta kohdasta. En tiijä tuliko tää nyt ihan oikein.
 

Yhteistyössä