mesessä keskustelu

jos juttelet jonkun kanssa ja linjoille tuleekin toinen ja aloittaa keskustelun, mitä teet?

A) sanot että olet varattu jatketaan toiste

B) sanot että olet varattu mutta aloitat myös hänen kanssaan juttelun

C) et kommentoi mitenkään uutta "huutelijaa"

Minulla on tapana keskustella vain yhden kanssa kerrallaan, en tykkää pitää yhtäaikaa linjoilla montaa. Joskus voi olla esim kaveri ja tytär yhtäaikaa, mutta sillon kerron molemmille osapuolille et juttelen yhtäaikaa heidän molempien kanssa. Näin silloin jos toisen kanssa ei ole kunnon juttelut menossa vaan että välillä vaan kommentoidaan jotain.

Nyt olen vaan huomannut että kaikki ei tätä ymmärrä jos vastaa tervehdykseen että on varattu, palataan myöhemmin. Onko siis parempi olla kommentoimatta mitään toisen huuteluun?
 
Ehkä tuossa tapauksessa on sitten parempi leikkiä olevinaan "poissa" olevaa. Tai oikeastaan voitkin laittaa vaikka tilaksesi "poissa". tällöin ei kukaan välttis sua häiritse tai ainakin se on syy olla vastaamattaa yhtään mitään..ja voit toisen kanssa jutella rauhassa :) näin mä tekisin :)
 
Kyllä mie kykenen jutteleen useamman kans yhtäaikaa, ylleensä se mennee niin että on vain sen yhen kans kerrallaan aktiivisempi keskustelu menossa ja muitten kans sitte niitä näitä välillä kirjottellee...
Mut jos en kykenis niin sanoisin että jutellaan vähän myöhemmin ko mulla on jotaki kesken...
 
Kyllä mä vaan juttelen useamman kanssa yhtäaikaa, mutta yleensä kyllä sanon, että vaikkapa kaverikin on linjoilla, mutta kyllä mä pystyn juttelemaan. Mutta kyllä mulle on ihan OK jos mesekaveri sanoo, että jutellaan myöhemmin. Ikävää musta olis jos ei mitenkään kommentoisi kun mä huutelen. :eek:
 
Minustakin on jotenkin kohteliasta vastata huuteluun ja sanoa että juttelen toisen kanssa kuin olla vastaamatta mitään. (tietty aina ei voi vastata jos mese jäänyt päälle mutta olet koneelta poissa, mutta kun palaa koneelle voi huikata moikat) Vähän aikaa menee kyllä useammankin kanssa yhtäaikaa juttelu jos heittelee vain välillä kommenttia mutta tuolloinkin tykkään ilmoittaa kaikille osapuolille et useampi on linjoilla, joiden kanssa juttelen . Mielestäni juttelu kärsii jos pitää montaa yhtä aikaa kekusteluissa ja jotenkin sen myös itse huomaa jos toisella on useampi keskustelu kumppani saman aikaisesti. Aina sillä ei ole väliä...vähän riippuu keskustelun aiheesta mikä juttu on menossa
 

Yhteistyössä