Messenger.

Onko teillä kavereita jonka kanssa juttelette messingerissä?Oletteko saaneet täältä joitakin kavereita?Mulla OLI meili kavereita mutta en tiedä missä vika kun en niitä saa pysymään itselläni.Ekaksi keron elämästäni sitten voi mennä aikaa kun en voi kirjoittaa niin ne katoavat.Tosi turhauttavaa kun ei omista kavereita. :'(
 
Pipsa-Pippuri
Lisääppäs minut messengerlistaasi =) sysop@hillmond.com ja messengeeraa,kun kerkeät =) saa muutkin lisätä,kiva höpötellä ja surffata

Terv:Äiti82,poika 2/02 ja tyttö 7/03
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.11.2004 klo 20:50 äippä78 kirjoitti:
Onko teillä kavereita jonka kanssa juttelette messingerissä?Oletteko saaneet täältä joitakin kavereita?Mulla OLI meili kavereita mutta en tiedä missä vika kun en niitä saa pysymään itselläni.Ekaksi keron elämästäni sitten voi mennä aikaa kun en voi kirjoittaa niin ne katoavat.Tosi turhauttavaa kun ei omista kavereita. :'(
Tiedän tunteen. Ei oo kivaa kun ei ole niitä kavereita. Mulla muutama tuttu mutta oikeat ystävät/kaverit puuttuu. Messengerissä juttelen tasan yhden tutun kanssa... ja tietysti veljieni. :p mutta mun osotteen voit lisätä ja voidaan rupatella siellä aina kun ehtii. Ja meilailukin onnistuu. Eli osote on weera_81@hotmail.com
muutkin voi laittaa viestiä.. mulla tyttö 09/04
 

Yhteistyössä