Method Draine -kuurilla aloittaneille

Onko Lungan kilot pysyneet poissa, vai tuliko ne takaisin sitten kuurin jälkeen?
Käytitkö yksi vai kaksi kuuria? Itse aloitin tänä aamuna Slim kuurin ja lukaisin tämän ketjun läpi ja toiveikkaana olen josko tästä muutaman kilon karistaisin Slimillä.
 
Heippa vaan!!!!

Enpä tiedä onko täällä ees ketään enää lueskelemassa.

Alotin tänään kolmannen kerran tuon kuurin(vaan sen puhistusosan). En oikein osaa mitään tavotteita sanoo, muuta ku ett alaspäin pitäis mennä:)

Tänä aamuna paino oli 64,9kg

Oli hassua lukee vuoden takasia kirjotuksia. Muistella millasta sillon oli. Meilläki meno hieman muuttunu, ku tyttöki jo reilu 2-vee.

Jees, mut toivottavasti moni innostuu kirjottelee tänne näin kevään kynnyksellä:)

-Lunga
 
No niin, eka "litkupäivä" takana ja nesteet on saanu kyytiä. Paino oli aamulla 64,2kg(on muutes alin paino raskauden jälkeen). Toivottavasti ny painonlasku jatkuis edelleen. Vois jossain vaiheessa miettiä jotain tavoitteenki tynkää, mut nyt katon kuinka lähtee laskusuhdanne käyntiin.

Mukavaa palmusunnuntaita kaikille(lukeeko lie tätä ees kukaan;))!

[/b]pudostus yht.0,7kg
 
Lunga: Mie aloitan kyseisen kuurin huomenna ja rupean täällä kirjoittelee sun seurana :D

Taustaa sen verran itsestäni, että meille syntyi kolmas lapsi 10.11.08 & tottakai sitä jotain ylimääräistä jäi. Jo edellisistä raskauksista jäi.. Sain keskimmäisen syntymän jälkeen laihdutettua 12,7 kg, että olin taas samois mitois mitä ennen esikoisen raskautta eli 56 kg, mutta sitten tuli aika rintaleikkaukseen.. Liikuntakielto.. Otin hormonikierukan ja paino nousi 64 kg:n :ashamed: . Kun aloin odottaa nuorimmaista, ni painoin 74 kg & raskauden lopussa 79,9 kg. Kun aloitin "pudottamaan painoa", niin painoin 68,9 kg & perjantaina painoin 66,1 kg. Kerkesin jo tiputtaa painon 64 kg:n, mutta kolme-neljä viikkoa sitten tuli mässytyskausi ja paino kerkes nousta sitten tuohon lukemiin.

Minulla olisi tavoite painaa 55-56 kg 1.7.09 mennessä, mutta tuskin onnistun.

Huomenna siis aion aloittaa tuon MethoDrain Detox -kuurin. Minulla ei painonpudotus ole siinä tärkein tavoite, vaan eniten juuri se kehon puhdistuminen. Siinä sivussa olisi tietenkin mukavaa, jos paino edes vähän tippuisi :whistle: . Mitä olen lukenut, niin paino ei välttämättä ole tippunut ollenkaan, mutta mieli on virkistynyt ja jaksaa paremmin, joten mielen virkistyminenkin siis olisi edes pieni tavoite :D.

Perjantaina kävin miehen kanssa shoppailemassa ja toisaalta kauhulla aina menin sovituskoppiin, kun anoppi on puhunut, että vaatteet on nykyään muuttuneet ihan mielettömästi ja välttämättä ei sama koko edes mahdukaan. Niinhän se kyllä on. Ei ole aina kokoihin luottaminen, kun toisella valmistajalla saattaa olla ihan eri koko.

Mutta farkut kokoa 38 mahtui jalkaan, mitä nyt pieni mahan pömpötys on, joka olisi kiva saada pienemmäksi ja ulkoiluvaatteet kokoa 38 mahtui myös :heart: . Vanha puku kokoa 40, joten ihana tunne oli, kun 38 meni päälle :heart: .

Mie yritän keritä käymään salilla+bodypumpissa kolmesti viikossa. Huomenna olisi tarkoitus mennä taas. Viimeksi kävin torstaina. Mulla murtui viime kuussa häntäluu+flunssa päälle, ni on ollut ns 2 kuukautta urheilematta. Helmikuu oli muuten sairaslomaa, kun parantelivat vielä parin vuoden takaista rintaleikkausta, ni oikeaa rintaa viel vähän leikkasivat :D .

Olen tässä ajatellut, että ihan kirjaimellisesti yritän ohjeita noudattaa.. Mutta katsotaan miten onnistun, koska 20 päivää on kuitenkin pitkä aika :whistle: . Mie otin kuurin tabletteina, koska luulen, etten nestettä saisi alas.

Kuinka paljon teillä on lisääntynyt vessassa käynti? Onko maha ihan sekaisin vai ei ollenkaan?

Detox-kuurin jälkeen teen slim-kuurin, joka myös odottaa jo valmiina. Voiko tuon Slim-kuurin jälkeen syödä toisenkin Slim-kuurin?

Mutta enempiä jaarittelematta tänään.. Jatkan huomenna.

- Red Dragon -

ps. Tervetuloa Tuonne "Unelmavartalosta -2009 haaveilevat Huhtikuussa" -pinoon!
 
Maanantai 6.4.2009
Paino: 66,1 kg
Vyötärö: 81 cm
Lantio: 97 cm
Rinnan ympärys: 83 cm
Reidet: 52/52 cm
Käsivarret: 28/28 cm

Tästä se lähtee.. Katsotaan miten minun käy.. Päivittäin yritän muistaa punnita itseni, mutta muut mitat otan kerran viikossa eli maanantaisin.

Maitoahan saa kuurin aikana juoda vai saako? Syöttekö mitä ravintolisiä?

Oli mukava huomata aamulla, että onneksi ei viikonlopun mässäilyt ole tuonut lisää painoa :whistle: .

Huomasin ohjeista, että kuuri suositellaan aloitettavaksi perjantaina.. Mutta mie nyt aloitin maanantaina.. Olenhan kotiäiti, niin minulla ei ole pakollisia menoja mihinkään :whistle: . Jos vaikka päänsärky tässä yllättää.

Hiukan jännittää, että saanko aloittaa vessassa ravaamiset tai menenkö kuinka heikkoon oloon, tuleeko kuinka paha päänsärky jne.

Mitä sitä oikein uskaltaa syödä, että noudattaa kuurin kirjaimellisesti jne.

Mutta nyt aloittamaan kevätsiivous. :wave:
 
Ainakaan vielä ei ole tableteilla haittavaikutuksia. Ei ole tarvinnut ravata vessassa sen enempää kuin ennenkään. Ja olen jopa sen ohjeistuksen mukaan juonut 1,5 l vettä. Tänään on kyllä vasta ensimmäinen päivä, ettei välttämättä hirveitä tapahdu tai sitten vasta yöllä :LOL:

Tänään en sitten ladyline:lle päässytkään, vaikka suunnitelmis oli rvp+pump. Kävin sitten koiran kanssa tunnin lenkillä eli edes jotain liikuntaa.

Kevätsiivouksenkin sain aloitettua. Pikkueteisen sain siivottua, joka oli mun tämän päivän tavoite ja huomisen tavoite olisi tuo isompi eteinen :D
 
Moikka Red Dragon! Kiva ku on seuraa:)

Eilen mulla paino oli samoissa, eli 64,2kg, mut tänä aamuna 100g vähemmän;) No onhan seki jotain.

Meillähän kilot pyörii melko samoissa. Oma raskaus toi tullessaan 63kg-->n.78kg(tarkaa en muista, enkä haluakkaa;)), ni on tässä jo pudotustaki tullu.

Itel on kotona tapana nostella puntteja ja tehä muitaki lihaskuntoharjotuksia. Uutena on tullu 20min aamujuoksulenkki, vaikka hieman meinaa korpee nousta klo 5 aamulla, mut eiköhän vaatekokojen pieneneminen palkitse:).

Nyt voisin mennä venyttelee pienimuotoisen reenin jälkeen ja tyttöki yrittää kirjotella omia viestejä väliin;)

pudotus yht.0,8kg
 
Lunga: Mie taas en jaksa kuin kävellä. Tai no, onhan tuota aina välillä tullut juostuakin, kun tuon koiruliinin kaa käy lenkillä :D Tänään oli tosin miehen vuoro huolehtia koiran hyvinvoinnista.

Tänään kävin lasten kanssa kaverin luona, jossa otin vähän mehua ja yhden karjalanpiirakan :p . Hyvin piti itsekuri, vaikka kääretorttuakin olisi ollut tarjolla.

2. päivä: -300g, paino nyt 65,8 kg

Pudotus ei ole kyllä hirveä ja mahakaan ei sen paremmin kyllä toimi. Ehkä tänään on ruvennut mahassa enemmän pyörimään, että jospa tää tästä pikku hiljaa. Kyllähän tätä kuuria on vielä monta, monta viikkoa :whistle: .

Mietin tässä, että miten mie pystyn olee syömättä herkkuja, kun/jos käy kyläilemässä?

Pystyykö maitoa juomaan?

Mutta nytten taas jatkamaan.

- RD -
 
Huomenia!

Täällä meni yö valvoessa, kun Milkalle eilen illalla nousi kuume. Ensiksi heräsin 1,5h päästä, sitten tunnin välein :/ . En ole tottunut heräilemään öisin, ni teki vähän kipeää.. Aamulla oli 38,9 kuumetta pienellä :(.

3. päivä: - 300g, paino nyt: 65,5 kg.
Pudotusta yhteensä: -600 g.

Nyt on jo maha lähtenyt paremmin toimimaan, että katsotaan, miten tällä kuurilla käy.

- RD -
 
Moro!

Samoissa mennään eli 64,1kg. Noo, eiköhän tuo puntariki jossain vaiheessa oo suotuisa:)

Niin kyselit syömisistä, ni kyllä mä oon maitoa juonu ja muutenki syöny normaalista(mun normaali ku on joka päivä mm.suklaata;))mut paino on kuitenkin tippunu. KAiekti siis kulutus ollu suurenpaa. Kyläillessä mä en kehtaa kieltäytyä(lue:halua;))herkuista, mut mä en kyl kyläilekkää kovin usein. No nyt oli pääsiäinen vietettävänä mummuloissa, joissa ruokaa piisaa ja liikkuminen on pyöree 0..no sit taas ens viikolla jatkuu.

Ihanaa ku huomenna alkaa pikkuloma. Jee!

Niin ja maha on toiminu, mut sen kans ongelmia ei oo ollukkaa, päinvastoin.

 
4. päivä: +-0 kg, paino nyt: 65,5 kg
Pudotusta yhteensä: -600 g

Heikosti menee, mutta menköön.

Toissa päivänä en käynyt urheilemassa ollenkaan, joten eilen olin sitten tunnin salilla ja tänään kävin tunnin salilla + puolen tunnin bodypump-tunti päälle. Ihanaa pitkästä aikaa käydä pump-tunnilla :D.

Mie yritän tuosta kuurista pitää suht hyvin kiinni. Ei ole tullut herkuteltua yhtään ja kasvispainoiset ruoat, mitä nyt on menossa se pari päivää nestelinjalla.

Pirteämpi olo on jotenkin ja muutenkin sellainen energisempi olo, vaikka tänäänkään en pahemmin oo tehnyt :whistle:

Mut semmoinen tuli mieleen, että olisiko vaikutusta tuohon painon-ei-putoamiseen se, että otin tabletit enkä nesteenä.. Jotenkin siltä tuntuu, että tabletit taisi olla huonompi ratkaisu.

Mutta nyt pitää lähteä nukkumaan. :wave:
 
Tässä tämän päivän tulokset:

Kuurin tulokset:
5. päivä: -1 kg, paino nyt siis: 64,5 kg
Pudotusta yhteensä: -1,6 kg

Kyllähän sitä näköjään jotain tuloksia alkaa saamaan ihan huomattavasti. Tänäänkin pitää käydä lenkillä.

Mie odotan nintendo wii:tä huollosta (kerkes olla meillä pari päivää, kun alkoi jo temppuilemaan) ja ens viikolla pitäisi viel tulla wii fit, ni pääsee sillä testailee eri kuntoilujuttuja. Minkähänlaisia nekin on? :whistle:

Mutta nyt viikkosiivouksen pariin! :wave:
 
6. päivä kuuria: -100g, 64,4 kg
Pudotusta yhteensä: -1,7 kg

7. päivä kuuria: +1,1 kg, 65,5 kg
Pudotusta yhteensä: -600 g.

Eilen oltiin mökillä & sehän sotki suunnitelmat totaalisesti ruokailurytmin suhteen. Viimeinen ruoka tuli syötyä klo 22.00 aikaan, joten sekin varmasti vaikutti aamun tulokseen. Ja perjantaina tuli syötyä neljä-viisi lettua :p . Oli ne vaan hyviä.

Pitää vain yrittää tsempata ihteäni ens viikolla. Reidet on edelleen kipeänä torstain pumpista, mutta ihana tunne loppujen lopuksi :whistle: .

Litran pullataikina on kohoamassa, toinen koneellinen pyykkiä peseytymässä & kolmas koneellinen odottamassa vuoroaan :D. Jotain oon saanut jo aikaiseksikin.
 
mullakin kaapissa oottaa se puhdistuskuuri, en siis slimiä nyt ees ostanutkaa..viimeks kun siitä mitään hyötyä ollukkaan;)
Huomenna aattelin aloittaa, tän illan saan vielä herkutella B)
jos sen kolmisen kiloo sais tälläkin kertaa pois oisin tyytyväinen! huomen aamulla ilmoitan painoni...
mukavaa pääsiäisen jatkoa :flower:
 
Heippa!

Nyt on palattu lomilta takasi kodin rauhaan:)

En viittiny ottaa ees mukaan tuota kuuriä reissuun, vaan pidin välipäiviä pe-su. Ja syömisestä en ressannu vaan söin mitä teki mieli( mut yhtään suklaamunaa ei menny) :p . Ja lomalla tuli juostuaki yhteensä 15km, ett eka reilu 5km ja seuraavana päivänä reilu 9km. En ees tienny ett kunto riittää nuin pitkiin juoksuihin. Paikat vaan on vieläki kipee, ku lihakset jumiutu,mut no.

Tänään aattelin pitää lihankuntoreenin, ku sitä ei tullu vkl harrastettua ja jatkan myös sen litkun lipittelyä.

Paino oli tänä aamuna 63,8kg. Olen siis uudella kiloluvulla. Kiva! 60kg voisikin olla sellanen järkevä saavutettavissa oleva tavote ennen kesähelteitä:)

Mut nyt aamupalalle:)

Mukavaa päivää kaikille!

pudotus yht. 1,1kg
 
Maanantai 6.4.2009
Paino: 66,1 kg
Vyötärö: 81 cm
Lantio: 97 cm
Rinnan ympärys: 83 cm
Reidet: 52/52 cm
Käsivarret: 28/28 cm

Maanantai 13.4.2009
Paino: 66,1 kg
Vyötärö: 77 cm
Lantio: 97 cm
Rinnan ympärys: 82 cm
Reidet: 54/54 cm
Käsivarret: 27/27 cm

Pudotusta yhteensä: +-0 kg :'(

Eilen söin kurinalaisesti, säännöllisesti.. Mutta mua turvottaa jonkin verran ja maha ei kyllä toimi enää hyvin.. Huonommin kuin ennen. En kyllä yhtään muista millon pitäisi menkat alkaa, että voipi kyl johtua niistäkin tämä turvotus.

Jos joskus tämän kuurin teen uudelleen, en ota tabletteina, vaan nesteenä. Virhe tais olla ottaa tabletti-versio.

Pientä masennusta ilmassa, mutta ei voi mitään.

- RD -
 
RD: onhan sulla vyötärö pienentynyt ihan hyvin vaikkei kiloja oiskaan poissa!!

ilkeekö tässä omaa painoaan ilmoitaakaan kun te ootte noin pikkuisia?? muita mittoja en nyt otakkaan..
lähtöpaino 13.4: 83,7kg

eka satsi nestettä juotu, makuna persikka-sitruuna...mitään en maistanu kun on sellanen räkätauti menoillaan:( ihmeemmin en aio vältellä ruoka-aineita, yritän vaan lopettaa nuo karkkienmässyttelyt ja pienentää annoksia, kasviksia lisätäperuna, riisi ja pasta ainoot mitä voisin vältellä....
tästä tämä alkaa ilmoittelen painoani varmaan päivittäin :whistle:
 
tirppis: Tervetuloa! :flower: Ja kiitos kommentistasi. Se oli kyllä mieltä virkistävää. Mutta tuo painon heittely suuntaan - toiseen. Olen kyllä salilla käynyt ja pumpissa viime viikolla, jonka takia tosiaan reidet on kasvanut :whistle:
Tsemppiä sinulle kuuriin!

Tänä iltana miehen kanssa päätettiin, että käydään grilliltä hakee ruoat ja katsotaan leffa.. Eihän se olis mikään pakko.. Mutta en voi vastustaa kiusausta.. Ja ketuttaa nuo tabletit.. Miksen ottanut nesteenä :headwall:
 
9. päivä: +200g, 66,3 kg.

Eilen illalla syötiin miehen kanssa leffan aikana makkaraperunat, jonka jälkeen meni maha sekaisin. Edelleen saan ravata vessassa. Kylläpä meni maha löysäksi :$ .

Mutta eikun menoksi :wave:
 
aloitus: 83,7kg
1.pvä: 83,7kg
tulos:+-0

kiitos sipsien ei muutosta :ashamed: tod hyvä itse kuri! mutta tänään tsemppaan(kun ei oo onneks mitä mässytä tuolta kaapista;) )

RD: toivotaan että mahan sekaisuudella ois positiivinen vaikutus grammoihin ;) ja toivottavasti et kauaa joudu mokomasta lysyydestä kärsimään!

mites Lungalla menee??

mua kiinnostas aloittaa tuo kuntopyöräily taas, mutta on sellanen räkätauti päällä etten uskalla!
 
Moro!

Taas on palattu arkeen. Ihan kiva! Ja ilmaki on keväinen vaikkei arge paistakkaa. Mä jo kuitenkin odotan NIIN kesälomaa:)

Ite oon syöny melko normaalisti ja suklaataki tullu syötyä vähemmän ku yleensä;)

RD: Toisottavasti masu paranee. Ja pitäähän sitä aina välillä herkutella:). Ei se läski yhestä kerrasta tuu, mut turvotus voi. Joten muutaman päivän sisällä paino on taas laskusuuntainen:)

tirppis: Mukava ku säki lähdit porukkaan mukaan. Mä kans oon aika heikkona sipseihin, mut jos nyt ei joka päivä syö ni se sallittakoon:)

Jospa menis tekee jauhelihakastiketta ja tekis vaikka sen jälkeen punttitreenin, vai tekiskö toisinpäin..hmm!

Mulla paino oli aamulla 63,6kg. Jee! Se 60 lähenee kivasti ja kesään mennessä se voiski olla saavutettu, jos sama tahti jatkuu:)

Pudotus yht.1,3kg
 
Plaah!

Teitä muita niin lohduttelin, ettei kertaherkuttelu oo niin pahasta, ni aattelin sit itekki repästä ja mussuttaa pepsimaxia, juustonaksuja ja viel varmaan 500kcal nougatsuklaapatukan. Kyllä tympi. Yritin sit kompensoida tilannetta käymällä 30min hölkällä, mut paino on todella korkeella iltapainoks. Höh!!!

No jos sitä huomenna tajuais olla syömättä herkkuja ja liikkumalla vähä enemmän:)
 
aloitus: 83,7kg
1.pvä: 83,7kg
2.pvä 83,3kg
tulos:-400g :)
tänän polttelen kaloreita siivoamalla...

Ihana ilma näyttäs olevan tuloillaan =)

mun eka etappi on 80kg ja aika tavotteita en aio asettaa! joskus toivon painavani n72kg...
 
Tää päivä o ollu kiireinen, vaikka kotosalla oon enimmän ajan ollutkin, mutta aamulla en sit käyny vaa'alla. Varmasti plussaa on, mitäs muutakaan.

Ruokahimoa tää kuuri ei ainakaan ole multa pois vienyt.. Tekis mieli koko ajan olla syömässä, mutta tämän päivän oon pitänyt ihteni aisoissa.

Tänään jopa kävin tunnin lenkillä, tunnin salilla & tunnin bodypumpissa :D. Edes jotain liikuntaa.

Mutta nytten laittaa nuorimmainen maate.
 

Yhteistyössä