Metsis

metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Ei mulla muuta kuin moikka muru. :heart: Paitsi että kyllä mulla jotain asiaakin oli, mutta ehdin jo unohtaa. :snotty:
:wave:

mun piti laittaa sulle tänään viestiä, mutta matka ajatuksesta puhelimelle oli taas liian pitkä :headwall: :ashamed:

Mitä kuuluu?
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Ei mulla muuta kuin moikka muru. :heart: Paitsi että kyllä mulla jotain asiaakin oli, mutta ehdin jo unohtaa. :snotty:
:wave:

mun piti laittaa sulle tänään viestiä, mutta matka ajatuksesta puhelimelle oli taas liian pitkä :headwall: :ashamed:

Mitä kuuluu?
Tuo matka on ihan hemmetin pitkä. :snotty: :xmas:

Mitäs tässä, kiirettä pitelee, muka. :xmas: Mä oon myötätunnosta sua kohtaan siivoillut kaappeja ja koitan laittaa ylimääräisiä kamoja kasaan. Mutta hitaasti käy, kuten kaikki muukin. Pää on ihan jähmeä, eikä ajatus kulje. Tuo ei lienee mikään yllätys. :LOL: Huomenna olisi neuvola, vähän jännää. Nyt aletaan olla taas niillä viikoilla millä menetin muutama vuosi sitten sen vauvan ja kovasti kuulostelen liikkeitä, vaikken normaalisti sitä teekään. Mä inhoan olla hermoheikko. :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Moi kärppis, pitkästä aikaa. :) Mitäs kuuluu? Kuinka vanha se tyttönen nyt onkaan?
3kk ja risat. :D Heräsi just päikkäreiltä ...tai varmaan heränny jo vähän aikaa sitten. Mä inhoan meidän itkuhälyä. Toimii luotettavasti joka toinen kerta. Tällä kertaa ei... Tiedä, kauanko raukka on tuolla yksikseen huutanut, kun yks kaks vaan keksin, että eipäs ole pitkään aikaan mitään kuulunu... Joo. ei.
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Ei mulla muuta kuin moikka muru. :heart: Paitsi että kyllä mulla jotain asiaakin oli, mutta ehdin jo unohtaa. :snotty:
:wave:

mun piti laittaa sulle tänään viestiä, mutta matka ajatuksesta puhelimelle oli taas liian pitkä :headwall: :ashamed:

Mitä kuuluu?
Tuo matka on ihan hemmetin pitkä. :snotty: :xmas:

Mitäs tässä, kiirettä pitelee, muka. :xmas: Mä oon myötätunnosta sua kohtaan siivoillut kaappeja ja koitan laittaa ylimääräisiä kamoja kasaan. Mutta hitaasti käy, kuten kaikki muukin. Pää on ihan jähmeä, eikä ajatus kulje. Tuo ei lienee mikään yllätys. :LOL: Huomenna olisi neuvola, vähän jännää. Nyt aletaan olla taas niillä viikoilla millä menetin muutama vuosi sitten sen vauvan ja kovasti kuulostelen liikkeitä, vaikken normaalisti sitä teekään. Mä inhoan olla hermoheikko. :kieh:
Hmm... Tiesinköhän mä etukäteen sun raskaudesta... :xmas: Mutta nyt tiedän ja onnittelen! :D

Eiku taisin mä tietää (enkö?)... miten niin hatarapää. :saint:
 

Yhteistyössä