Mie avaudun.

:hug: kuulostaa multa paitsi tuo enkelilapsi osa... kyllä sie kestät, tunnut olevan vahva nainen, vaikka välillä riipasee, niin jossain vaiheessa sydän ja mieli muistaa, olen vahvempi kuin muut luulee, minä jaksan ja osaan... :heart:
 
Sä oot kokenut kovia,ja en voi edes uskoa miltä tuntuu oman lapsen menetys - mä sekoaisin.. :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
 
vieras
Hitto sä olet helmi nainen Muista se. Susta huokuu semmonen määrä lämpöä, rakkautta ja luotettavaa ystävää, että huh! Sä oot mahtava, aito, ihana persoona. Et sä ole paha, sä olet hyvä. Älä ikinä unohda sitä. Jos mä tunnistaisin sut, niin tulisin ja halaisin. Ihan varmasti.
 
Eiku mie oon vaan paska..... Enkä muuta teille taho ollakaan... nytki taas venytän baariin menoa, toivon että joku tulis sanoon ettei tartte.... mut mie meen http://www.youtube.com/watch?v=7qRfT8yMDKE minun sanoja, kaikki. lähimmät tieää mistä tämäki tehty :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hitto sä olet helmi nainen Muista se. Susta huokuu semmonen määrä lämpöä, rakkautta ja luotettavaa ystävää, että huh! Sä oot mahtava, aito, ihana persoona. Et sä ole paha, sä olet hyvä. Älä ikinä unohda sitä. Jos mä tunnistaisin sut, niin tulisin ja halaisin. Ihan varmasti.
:LOL:
 
vieras
Minä halaisin. Ja me mentäis vaikka kahville ja juteltais. Sinä olet aito ja kivan oloinen. Sinulla on sydän paikallaan. Jatka noin. Minä välitän, vaikka asun kaukana.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hitto sä olet helmi nainen Muista se. Susta huokuu semmonen määrä lämpöä, rakkautta ja luotettavaa ystävää, että huh! Sä oot mahtava, aito, ihana persoona. Et sä ole paha, sä olet hyvä. Älä ikinä unohda sitä. Jos mä tunnistaisin sut, niin tulisin ja halaisin. Ihan varmasti.
:LOL:
Älä leikiksi lyö. Mä olin täysin tosissani. Susta saa tuon vaikutelman, ku lukee rivien välitki. Ja en harrasta mitään paskasäälitsemppausta.
 
pink-pant
Kuka sut suosta nostaa jos et sinä itse? Minkälainen äiti sinusta olisi tullut mullan alla olevalle lapselle? Tuollainen kun olet nyt? Lapsesi seuraa sinua aina ja kaikkialle, sinun ei tarvitse turruttaa itseäsi alkoholilla. Haluatko että lapsesi näkee sinut tuollaisena, omalta pilvenreunaltaan? Anna itsellesi aikaa surra. Lopeta hölmöily.
 
vieras
alku tekstistäsi oli hyvin koskettava ja olen pahoillani lapsesi poismenon johdosta. loppu puolestaan oli hänellä teiniangstista uhoamista, mikä sinun ikäisen naisen latelemana oli lähinnä huvittavaa. tommonen "mie vedän teitä kaikkia turpaan" isottelu kun ei ole aikuisen ihmisen puhetta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pink-pant:
Kuka sut suosta nostaa jos et sinä itse? Minkälainen äiti sinusta olisi tullut mullan alla olevalle lapselle? Tuollainen kun olet nyt? Lapsesi seuraa sinua aina ja kaikkialle, sinun ei tarvitse turruttaa itseäsi alkoholilla. Haluatko että lapsesi näkee sinut tuollaisena, omalta pilvenreunaltaan? Anna itsellesi aikaa surra. Lopeta hölmöily.
Nyt keitti.
 
pink-pant
Anna keittää rauhassa! Jos et totuutta kestä ja purat itsestäsi kaiken vihana pihalle niin jotain on sillon vikana, eikö? Ota itseesi jos haluat mutta mä voin luvata sulle että se ei auta sua eteenpäin.
 
olipa vastaus
no huh huh kuinka voit arvostella lapsensa menettänyttä tuolla tavoin "millainen äiti sinusta olisi tullut" lapsen menettäminen varmasti on raskainta mitä elämä eteensä heittää.voimia hyytikyppyselle.sinusta varmasti olisi tullut paras äiti lapsellesi
 

Yhteistyössä