Mie lähen saunaan.

Alkuperäinen kirjoittaja pahkuratäti:
Jos hetken ootat niin tuun. Olin viime lauantaina häissä ku yritit tavoitella.. Huomenna taas. Minen jaksais juhlia.. :headwall:
Soppiisko tännää soittaa? Tuossa illemmalla... Mulla nii tylsä ilta tiejosa.... :snotty: Ens kerralla ko tänne tulen nii otan sinut matkaan, sano mitä sanot, mie vaan hajen matkaan :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tyhjää ja yksinäistä on noin suuressa saunassa. Mä lähden kohta rantasaunaan ja uimaan!
Kotona ois rantasauna ja järvi, mut mie oon tullu kauas pohjoseen möllistelemään taas. Tuntuu niin kodikkaalta, tietää mistä on kotosin ko tänne tullee. Ahistus ja kaikki loppu ko maisemat alko muuttua. Ihanaa :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja pahkuratäti:
Jos hetken ootat niin tuun. Olin viime lauantaina häissä ku yritit tavoitella.. Huomenna taas. Minen jaksais juhlia.. :headwall:
Soppiisko tännää soittaa? Tuossa illemmalla... Mulla nii tylsä ilta tiejosa.... :snotty: Ens kerralla ko tänne tulen nii otan sinut matkaan, sano mitä sanot, mie vaan hajen matkaan :saint:
SOPPII! Voin lintata noita pyykkejä pois samalla :whistle: Pitäs mennä pihahommiin.. vaan ku ei jassa. Väsypahaolo.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pahkuratäti:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja pahkuratäti:
Jos hetken ootat niin tuun. Olin viime lauantaina häissä ku yritit tavoitella.. Huomenna taas. Minen jaksais juhlia.. :headwall:
Soppiisko tännää soittaa? Tuossa illemmalla... Mulla nii tylsä ilta tiejosa.... :snotty: Ens kerralla ko tänne tulen nii otan sinut matkaan, sano mitä sanot, mie vaan hajen matkaan :saint:
SOPPII! Voin lintata noita pyykkejä pois samalla :whistle: Pitäs mennä pihahommiin.. vaan ku ei jassa. Väsypahaolo.
Hm. :hug: Asiathan tehhään just niinku jaksaa. Mie nyt meen eka sinne saunaan ja syön nii mie sitte soitan.
 

Yhteistyössä