mie niin haluaisin tietää, mikä hemmetti puolella palstalaisista on miuta vastaan

miusta on tehty palstan virallinen valittja, vaikka teen kaikenlaisia ketjuja.
ne positiiviset vain eivät jää kenenkään mieleen, mutta negatiiviset tarttuvat ihmisten päähän kuin
kuin kärpäspaperi :O luulisi tämän olevan paikka, johon voi purkautua kun vauva huutaa kaiket yöt tai rahat on loppu, mutta ei näköjään ! vertaistukea & myötätuntoa täältä on turha metsästää, meininki on että "kaikkea mitä sanot
voidaan käyttää sinua vastaan". mie olen niin lopen kyllästynyt tähän :'(
mutta koska olen luuseri, jolla ei ole elämää palaan aina roikkumaan tänne ja ottamaan paskaa niskaan
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: moona81
ejk
Eikö sulla ole yhtään ystäviä in real life? Jos ei, niin hanki niitä jos luonteeltasi olet sellainen että kanssasi voisi harkita tulevansa toimeen edes jollain tasolla.
 
Oliko tämäkin taas sellainen iloinen, positiivinen aloitus, joita usein mainostat tekeväsi, mutta vain kielteiset asiat jää ihmisten mieleen? Mulle tulee sinusta ekana mieleen tämä hymiö: :mad:. Se tuntuu olevan joka aloituksessasi (huom; tuntuu, ei välttämättä kuitenkaan ole).

Älä ota tätä liian vakavasti. Et varmaan ole edes top kympissä niiden suhteen, jotka saa täällä kakkelia eniten niskaan, ainakaan mun mielestä. Tekevätkö Mummeliisa ja Tytsi esimerkiksi tällaisia aloituksia itsestään? Eivät. Heillä on positiivinen asenne elämään, vaikka he saavatkin skeidaa niskaansa paljon.

Lopeta itsesi surkuttelu, tuollainen "olen niin luuseri ja asiani ovat niin huonosti"-asenne voi ärsyttää monia. Jos sä pidät itseäsi luuserina, niin miten kukaan muukaan voisi pitää sinua minään muuna? Jos jonkun mielestä olet luuseri, niin nosta pää pystyyn, tuhahda, naurahda, ja unohda.
 
"vieras"
Oliko tämäkin taas sellainen iloinen, positiivinen aloitus, joita usein mainostat tekeväsi, mutta vain kielteiset asiat jää ihmisten mieleen? Mulle tulee sinusta ekana mieleen tämä hymiö: :mad:. Se tuntuu olevan joka aloituksessasi (huom; tuntuu, ei välttämättä kuitenkaan ole).

Älä ota tätä liian vakavasti. Et varmaan ole edes top kympissä niiden suhteen, jotka saa täällä kakkelia eniten niskaan, ainakaan mun mielestä. Tekevätkö Mummeliisa ja Tytsi esimerkiksi tällaisia aloituksia itsestään? Eivät. Heillä on positiivinen asenne elämään, vaikka he saavatkin skeidaa niskaansa paljon.

Lopeta itsesi surkuttelu, tuollainen "olen niin luuseri ja asiani ovat niin huonosti"-asenne voi ärsyttää monia. Jos sä pidät itseäsi luuserina, niin miten kukaan muukaan voisi pitää sinua minään muuna? Jos jonkun mielestä olet luuseri, niin nosta pää pystyyn, tuhahda, naurahda, ja unohda.
Tasan samat ajatukset!
 
"vieras"
Minä kyllä ajattelen että valitat paljon, mutta ehkä se on niin että yksi negatiivinen aloitus kiinnittää enemmän huomioita kuin kymmenen positiivista.

Sinusta sysyö muistan että sinulla on reuma, oli vaikea raskaus josta valitit joka päivä, ja hankalaa lapsen syntymänkin jälkeen. Ja että et saa raahattua rattaita asuntoosi reuman ja pienen asunnon vuoksi ja siksi säilytät niitä siellä missä ei saisi. Ja että sinulla on rahat tiukilla, mutta suunnittelet silti vaateostoksia. Tällaisia jäänyt mieleen.
 
Tönt
joskus kun valittaa liikaa niin ei huomaa sitä itekkään. sit tulee heitettyy jotain valittamiseen menevää läppää ja taas näyttää siltä että olisi valittamassa. emmäkään tajunnut ennen että valitin koko ajan jostain. :ashamed: olihan se mukava tapa saada huomiota ja oli mulla aihettakin valittaa mutta sitten näin jälkeenpäin ajateltuna niin kuinka paljon se loppujen lopuks auttoi kun ruikutin täällä. ei yhtään. :kieh:
 
nyt armaana
Kuule, korppikotkat ja muut raadonsyöjät huomaa sun reagoivan niiden naputteluihin. Tod.näk. niillä on omia ongelmia ja oksentavat pahaa oloaan kenen tahansa päälle. Jos et osaa jättää tyystin huomiotta närppimistä niin suosittelen nettikirjoittelun lopettamista. Ei äitiys tee kenestäkään empaattista jos ei sitä empatiakykyä löydy entuudestaan.
 
Mä mietin tuossa kiusaamisketjussa, että usein huomaa, miten ihmiset itse vaikuttavat siten että saavat paljon negatiivista palautetta, ts. kiusaamista. Jotkut vaikuttavat suorastaan kerjäävän sitä tekemällä jatkuvasti provosoivia aloituksia. Toisaalta, kuten Anatolia sanookin, on usein kyse siitäkin miten siihen itse reagoi ja kuinka vakavasti sen ottaa. Anatolia itsekin saa aika paljon ns. paskaa niskaan ihan asian vierestä usein, samoin hänen mainitsemansa Tytsi. Tytsiä itse seuraan aika ihmetyksellä, vaikka hän tekisi aloituksen ihan ewri asiasta, niin aina ilmaantuu ihmisiä kommentoimaan hyvin negatiivisesti aika henkilökohtaisia asioita kuten hänen painoaan, ulkonäköään tai neitsyyttään. Aika lannistumaton hän silti on :) Vastaa ystävällisesti eikä loukkaannu. Samoin tekee moni muu.

Tämä on yleistä pohdintaa, en ole sinun kirjoituksiasi ap muuten seurannut. Mutta tuossa yhdessä ketjussa missä kimmahdit olen Anatoliankin kanssa ihan samaa mieltä; vaikka olisit kuinka sairas, köyhä tai rattaat kuinka huonot, niin se ei oikeuta rikkomaan lakia. Se on ikävää ja inhimillistä, mutta sittenkin vain tekosyy toimia sääntöjen ja lakien vastaisesti.
 
Musta tuntuu et mä asun täälä palstalla mut en mä oo huomannut sun negaketjuja tai edes mollaamisketjuja... Kannattaa ehkä lopettaa tälläsen ketjun tekeminen ..muitasisin et ei oo hirveen kauaa ku oot viimeks teheny... pers kärpäset saa vaan lisää vettä myllyyn.. :)
 
:hug:
Mie en oo huomannu siussa negatiivista yhtään.
Älä välitä niistä jotka huutelee negatiivistä tai haukkuu, ei niistä kannatta välittää, kuhan
niiden pitää päästä aukomaan päätään jollekkin, purkaa omaa pahaa oloa.
 
"Jenis"
Minä taas haluaisin tietää, miksi ihmiset ottaa jotkut anonyymit palstaräkyttäjät niin vakavasti... mitä väliä sillä on, mitä joku nettiyhteisö (sekin aikasen häilyvä termi) on jostain asiasta mieltä?
 

Yhteistyössä