mie niin haluaisin tietää, mikä hemmetti puolella palstalaisista on miuta vastaan

pipiu
Mulla tulee sun nikin nähdessä heti mieleen valitus,kiukku, turhautumat ja kaikki on päin helvettiä..

Miksi kukaan haluaisi vapaaehtoisesti ihmisiä lähelleen jotka muistuttaa ko. tuntemuksia?

Niin oikeassa elämässä kuin täälläkin, kaltaisesi valittavat ja negatiiiviset tyypit on oikeasti raskasta seuraa, imeytyy mehut itsestäkin.

Mitä sä voitat sillä että olet jatkuvasti jonkin uhri?
 
huomiohuokailija
[QUOTE="Jenis";26655597]Minä taas haluaisin tietää, miksi ihmiset ottaa jotkut anonyymit palstaräkyttäjät niin vakavasti... mitä väliä sillä on, mitä joku nettiyhteisö (sekin aikasen häilyvä termi) on jostain asiasta mieltä?[/QUOTE]

Tavallaan on menty niin syvälle keskustelupalstan (tai chatin, siellä sama ilmiö) syövereihin, että se alkaa hallita elämää ja helposti miettii minkälaisen kuvan itsestään antaa. Herkistyy niille mielipiteille ja yksikin negatiivinen kommentti tuntuu ihan kamalalta.

Netissä on vielä se, että koskaan et tiedä miten tosissaan joku on ja joku anonyyminä sua haukkuva voi olla muuten sua mielistelevä.

Irl-elämässä sentään näkee ketkä puukottaa selkään. Mut niihin puukkoihinkin tottuu. ;)
 
"vieras"
Tavallaan on menty niin syvälle keskustelupalstan (tai chatin, siellä sama ilmiö) syövereihin, että se alkaa hallita elämää ja helposti miettii minkälaisen kuvan itsestään antaa. Herkistyy niille mielipiteille ja yksikin negatiivinen kommentti tuntuu ihan kamalalta.

Netissä on vielä se, että koskaan et tiedä miten tosissaan joku on ja joku anonyyminä sua haukkuva voi olla muuten sua mielistelevä.

Irl-elämässä sentään näkee ketkä puukottaa selkään. Mut niihin puukkoihinkin tottuu. ;)
Tässä yksi erittäin hyvä syy pysyä harmaana. :)
 
[QUOTE="vieras";26655673]Tässä yksi erittäin hyvä syy pysyä harmaana. :)[/QUOTE]

Niin, tai ylipäänsä syy pitää mielessään, että tämä on virtuaalimaailma, jolla on oikeastaan hyvin vähän tekemistä todellisuuden kanssa.
 
"siksak"
Sä valitit koko raskausajan milloin mistäkin ja nyt kun lapsi on syntynyt niin ei ole sen jälkeenkään asiat sen paremmin.. Negatiivinen kuva susta on jäänyt, eikö elämässäsi ole mitään positiivista? Tai jos on miksi et tuo sitä enemmän julki? Vaikka olisi rahahuolia yms.. EI me palstalaisetkaan olla täällä sitä varten että sä voisit jatkuvaan heittää paskasi meidän niskaan.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;26655408:
miusta on tehty palstan virallinen valittja, vaikka teen kaikenlaisia ketjuja.
ne positiiviset vain eivät jää kenenkään mieleen, mutta negatiiviset tarttuvat ihmisten päähän kuin
kuin kärpäspaperi :O luulisi tämän olevan paikka, johon voi purkautua kun vauva huutaa kaiket yöt tai rahat on loppu, mutta ei näköjään ! vertaistukea & myötätuntoa täältä on turha metsästää, meininki on että "kaikkea mitä sanot
voidaan käyttää sinua vastaan". mie olen niin lopen kyllästynyt tähän :'(
mutta koska olen luuseri, jolla ei ole elämää palaan aina roikkumaan tänne ja ottamaan paskaa niskaan

Lisäksi kerrot tosi outoja juttuja, jotka ovat mielestäni loukkaavia tai arveluttavia; mm. "3v kyykkyvatkasi suihkussa", "ihanaa kun paskaa tulee vauvasta", "haluan vaihtaa miehen, asunnon ja kaupungin" ja joitakin tarinoita baarisekoiluista tai seksielämän avaamisesta. Tai rahaongelmia ja vireillä oleva ero. Lisäksi mainitset missä asut, minkä ikäisiä lapsia tai nimisiä sulla on. Onko Sulle koskaan tullut mieleen, että joku sosiaalialan viranomainen voi lukea näitä sivuja? On outoa avata elämäänsä näin paljon netissä. Mieti mitä kirjoitat Nemi.
 
mie ólen myös jakanut keksireseptejä, tehnyt huumoriketjuja tyyliin " pahin vessahätäsi" jne.
mutta muistaako kukaan niitä? ei. sensijaan se kyllä muistetaan, jos erehdyn sanomaan että jokin on huonosti. tai sitten asioita vääristellään. jokuhan sai pysyvän vamman sieluunsa, kun paljastin lapsen saaneen pasteijan
välipalaksi & kärrjisti asian niin ettei meillä muuta syödäkkään..
 
vrs
Oliko tämäkin taas sellainen iloinen, positiivinen aloitus, joita usein mainostat tekeväsi, mutta vain kielteiset asiat jää ihmisten mieleen? Mulle tulee sinusta ekana mieleen tämä hymiö: :mad:. Se tuntuu olevan joka aloituksessasi (huom; tuntuu, ei välttämättä kuitenkaan ole).

Älä ota tätä liian vakavasti. Et varmaan ole edes top kympissä niiden suhteen, jotka saa täällä kakkelia eniten niskaan, ainakaan mun mielestä. Tekevätkö Mummeliisa ja Tytsi esimerkiksi tällaisia aloituksia itsestään? Eivät. Heillä on positiivinen asenne elämään, vaikka he saavatkin skeidaa niskaansa paljon.

Lopeta itsesi surkuttelu, tuollainen "olen niin luuseri ja asiani ovat niin huonosti"-asenne voi ärsyttää monia. Jos sä pidät itseäsi luuserina, niin miten kukaan muukaan voisi pitää sinua minään muuna? Jos jonkun mielestä olet luuseri, niin nosta pää pystyyn, tuhahda, naurahda, ja unohda.
Näin.

Mä en ennen tätä päivää oo sua (ap) silleen noteerannu sen enempää positiivisena ku negatiivisena persoonana, mut tällaset itsesäälialotukset... Noh... Riepuki teki näitä ennen tosi tiuhaan, mitähän sille nykyään kuuluu? :xmas:
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;26655892:
mie ólen myös jakanut keksireseptejä, tehnyt huumoriketjuja tyyliin " pahin vessahätäsi" jne.
mutta muistaako kukaan niitä? ei. sensijaan se kyllä muistetaan, jos erehdyn sanomaan että jokin on huonosti. tai sitten asioita vääristellään. jokuhan sai pysyvän vamman sieluunsa, kun paljastin lapsen saaneen pasteijan
välipalaksi & kärrjisti asian niin ettei meillä muuta syödäkkään..
Henk.koht. en tuollaisia paskaketjuja avaakaan. Ei kauhean hyvä paikkaus negatiivisuudelle sekään, näin äkkiseltään ajateltuna.
 
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;26655892:
jokuhan sai pysyvän vamman sieluunsa, kun paljastin lapsen saaneen pasteijan
välipalaksi & kärrjisti asian niin ettei meillä muuta syödäkkään..
Näinhän homma tällä pastalla menee. Jos kirjoittaa ostaneensa punaisen paidan niin loppujen lopuksi siitä on tullut siniraidallinen ja shortsitkin on saatu mukaan :D
 
"..."
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;26655892:
mie ólen myös jakanut keksireseptejä, tehnyt huumoriketjuja tyyliin " pahin vessahätäsi" jne.
mutta muistaako kukaan niitä? ei. sensijaan se kyllä muistetaan, jos erehdyn sanomaan että jokin on huonosti. tai sitten asioita vääristellään. jokuhan sai pysyvän vamman sieluunsa, kun paljastin lapsen saaneen pasteijan
välipalaksi & kärrjisti asian niin ettei meillä muuta syödäkkään..
siis mitäh huumoriketju vessähädästä ?
 
Kepsis
Voisin muutaman kerran paskamyrskyn keskellä olleena kommentoida että mitä hanakammin loukkaantuu arvostelusta, sitä varmemmin sitä tulee tulevaisuudessa.

Paskamainen noidanrinki. Varsinkin jos antaa vielä aseet niille jotka haluaa lyödä jotain henk koht.
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
"vierailija"
Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;26655538:
joskus kun valittaa liikaa niin ei huomaa sitä itekkään. sit tulee heitettyy jotain valittamiseen menevää läppää ja taas näyttää siltä että olisi valittamassa. emmäkään tajunnut ennen että valitin koko ajan jostain. :ashamed: olihan se mukava tapa saada huomiota ja oli mulla aihettakin valittaa mutta sitten näin jälkeenpäin ajateltuna niin kuinka paljon se loppujen lopuks auttoi kun ruikutin täällä. ei yhtään. :kieh:
Tuo viimeinen hymiö on niin sinua. Sinusta olen sanut todella huonon kuvan,aina valitat jostain. Joko mies pelaa liikaa,on kylmä,lunta,kuuma,tekee mieli tupakkaa tai jotan muuta. Sinulla ei taida olla muuta sanottavaa kuin tuo märinä.
Ja nyt sanot tottakai jotain nasevaa mukahauskaa ja taas sama hymiö.
 
"Jenis"
Tavallaan on menty niin syvälle keskustelupalstan (tai chatin, siellä sama ilmiö) syövereihin, että se alkaa hallita elämää ja helposti miettii minkälaisen kuvan itsestään antaa. Herkistyy niille mielipiteille ja yksikin negatiivinen kommentti tuntuu ihan kamalalta.

Netissä on vielä se, että koskaan et tiedä miten tosissaan joku on ja joku anonyyminä sua haukkuva voi olla muuten sua mielistelevä.

Irl-elämässä sentään näkee ketkä puukottaa selkään. Mut niihin puukkoihinkin tottuu. ;)
No mä oon sen verran kalkkis, etten tajua miksi kukaan antais kasvottomille, tuntemattomille tyypeille tommosta valtaa omaan elämäänsä... ja kuten tossa joku toinenkin sanoi, pelkästään tämä on hyvä syy pysyä harmaana ;)
 
Ei kenestäkään voi koskaan tulla sellaista joka miellyttäisi kaikkia. Teet niitä aloituksia kuin teet ja ne tulevat sinne höpisemään jotka sitten tulevat. Jos asia ei kiinnosta niin voi ihan hyvin poistua sanomatta mitään.
 


Ap, tulosta tämä, liimaa näytön viereen ja lue joka kerta kun palstalla jonkun kommentti ottaa päähän. Aina löytyy niitä jotka haukkuu asiasta kun asiasta. Sille ei voi mitään, ainoa mitä voi tehdä on olla ottamatta sitä niin henkilökohtaisesti. Ei nämä ihmiset täällä oikeesti tunne sua niin mitä väliä sillä on mitä mieltä ne susta on?
 
"vieras"
Minulle tulee sinusta SyysYö mieleen Rieputarallaan mukavampi pikkusisko. Asenteessa on paljon samanlaista, muttei niin pahana kuitenkaan. Et hyökkäile ollenkaan muita kohtaan muistaakseni.
 
"Vieraileva tähti"
Miten tuo Syysyö ehtii roikkua koneella (viestien kellonajoista päätellen), jos on 1kk ikäinen vauva ja 3v tyttö, ja mies tekee 3-vuorotyötä? Eli ei ole kotona välttämättä. Tee jotakin järkevää lastesi kanssa ja kerro mieluummin siitä. Tai hae apua huonoon oloosi ammattiauttajilta.
 

Yhteistyössä