mie oon nyt vähän ihmeissäni.. ??

Miulla jäi tuosta esikoisesta se ihan ensimmäinen neukku käynti väliin tai siis menin sinne vasta kun viikkoja oli jo jotain 13 mut nyt kun soittelin neuvolaan ja varailin aikaa niin sanoi että se terveydenhoitaja soittaa miulle tänään ja eiköhän se aika ole jo tällä viikolla??

Mitä ihmettä? Eikös eka sijotu vasta joillekkin viikoille 8 ?

Vai onks tää vaan erikäytäntö jokapaikassa??
 
Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Oiii, ootko sie pieniin päin :) Onnea :heart:

Miun käsityksen mukaan kans eka aika 8/9 viikolla
Juu olen. Lauantaina tuli plussa. :heart:

Mut miehän oon nyt vast aihan alkumetreillä. Mut sanoi et tälle viikolle jo aika.
Mut jospa ne varmistaa viikkoja, miulla oli tästä kolmosesta lääkärillä käynti jo 6+2 kun tarkisti just viikkoja epäsäännöllisen kierron takia. Ultralla siis kahto
 
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Oiii, ootko sie pieniin päin :) Onnea :heart:

Miun käsityksen mukaan kans eka aika 8/9 viikolla
Juu olen. Lauantaina tuli plussa. :heart:

Mut miehän oon nyt vast aihan alkumetreillä. Mut sanoi et tälle viikolle jo aika.
Mut jospa ne varmistaa viikkoja, miulla oli tästä kolmosesta lääkärillä käynti jo 6+2 kun tarkisti just viikkoja epäsäännöllisen kierron takia. Ultralla siis kahto
Voi olla joo. No mut kohtahan se varmaan selvii kun soittelee miullepäin. Kun se vastaaja sanoi että nää terkat halua itse äidin kanssa varata sen ekan ajan.
 
Meillä on ollut aina niin, että jos on ite plussannu kotona, niin neuvolaan on ollut heti aika kun sinne on soittanut. Ne on virtsanäyttestä varmistanu plussan ja kirjottanu sen raskauskortin ja laskenut alustavan lasketunajan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:
Meillä on ollut aina niin, että jos on ite plussannu kotona, niin neuvolaan on ollut heti aika kun sinne on soittanut. Ne on virtsanäyttestä varmistanu plussan ja kirjottanu sen raskauskortin ja laskenut alustavan lasketunajan.
Ahaa. Okei. Se on siis sellainen käynti. Mut tossa kaverin kanssa juttelin niin ei hällä sellaista ole ollut ja itse tosiaan esikosta kävin vasta niin myöhään.
 
ensimmäinen uä on aikaistunut .Aikaisemmin mentiiin uä:n viikolla 21-13, nykyään viikolla 10:Samalla otetaan down myös sikiöseula jos parhe haluaa.Siksi tämä varhaistettu aikataulu..Ja je johtaa tietenkin siihen että neuvolaan pitää mennä aikaisemmin !
Onneksi olkoon =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hehkulamppu:
ensimmäinen uä on aikaistunut .Aikaisemmin mentiiin uä:n viikolla 21-13, nykyään viikolla 10:Samalla otetaan down myös sikiöseula jos parhe haluaa.Siksi tämä varhaistettu aikataulu..Ja je johtaa tietenkin siihen että neuvolaan pitää mennä aikaisemmin !
Onneksi olkoon =)
kiitos :hug:

paras joululahja.
 

Yhteistyössä