mie väännän täällä jo itkua kun sattuu niin kovin

  • Viestiketjun aloittaja "Neith"
  • Ensimmäinen viesti
"Neith"
olkapää ollut eilisestä asti järkyttävän kipeä, mihinkään suuntaan sitä ei voi liikuttaa, mitään sillä ei voi nostaa ja kokoajan se särkee :(
tätä on nyt jatkunut reilu 7 viikkoa enkä mie jaksa enää :(
nyt ensiviikolla pitäis selvitä että saanko vihdoin sen kortisoni piikin, vai saanko vieläkin odottaa
sairaslomaa mie nyt kuitenkin haen, ei tässä ole enää mitään järkeä
 
Mulla särki kolme päivää putkeen päätä niin kovin et tuntui et se räjähtää hetkenä minä hyvänsä. Missään asennossa ei olllut hyvä olla. Se oli aivan kaameeta ja ne kolme päivää tuntu ainakin kolmelta viikolta. Kahtena iltana soitin yhteispäivystykseen ja toisena päivänä vihodoin pääsin ja syynä oli niin jumettuneet niskat että ne oli tulhetunut tuosta pään ja niskan juuresta alas asti..
 
"Neith"
Onko tutkittu, ettei ole repeämiä? Työssäni olen huomioinut, että ns. ruptura rotator cuff on todella yleinen vamma tuolla alueella.
on tutkittu, olin olkapään ultrassa ja se lääkäri suositteli kortisoni puudutetta, mutta koska se pitäis laittaa ultran avustuksella niin sitäpä ei ole sitten vielä saatu laitettua
mulla on siis paperi missä kerrotaan mikä siellä on, mutta koska se ei kuulu työterveyshuoltoon niin olen tässä saanut odotella
 
joulukuussa leikattiin välilevynpullistuma, ei apua, sitte ootettiin puoli vuotta koska luultiin et leikkauksesta toipuminen vaan kestää hieman kauemmin, magneettikuvassa paljastu välilevynahtauma heinäkuussa ja nyt keskiviikkona oli lannerangan hermojuurikoepuudutus, joka vaan pahensi kipuja ja nyt ootellaan perjantaita että neurokirurgi soittaa ja ihmetellään sitte yhdessä mitä tehhään ja sitte varmaan taas ootellaan. täytyy sanoa et nyt vasta alkaa tuntumaan sitlä että apua ei mistää saa ja kivut alkaa viemään lopullisesti voimia...:'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä;22111579:
joulukuussa leikattiin välilevynpullistuma, ei apua, sitte ootettiin puoli vuotta koska luultiin et leikkauksesta toipuminen vaan kestää hieman kauemmin, magneettikuvassa paljastu välilevynahtauma heinäkuussa ja nyt keskiviikkona oli lannerangan hermojuurikoepuudutus, joka vaan pahensi kipuja ja nyt ootellaan perjantaita että neurokirurgi soittaa ja ihmetellään sitte yhdessä mitä tehhään ja sitte varmaan taas ootellaan. täytyy sanoa et nyt vasta alkaa tuntumaan sitlä että apua ei mistää saa ja kivut alkaa viemään lopullisesti voimia...:'(
:hug: toivottavasti saat jonkinlaisen helpotuksen tilanteeseen, kipu on kyllä uuvuttavaa ja turhauttaa kun kyllähän nyt jo tänäpäivänä pitäisi sen avun olla helposti saatavilla
 

Yhteistyössä