Miehellä 39,5 kuumetta

Mun miehellä oli keväällä, eli kauaakaan sitten n. viikon ajan kuumetta. (Joinain päivinä tosi korkeakin, yli 39C) Ei mitään muuta! Yhteensä oli viikon poissa töistä. Ei muuttunut flunssaksi, kuumeili vaan. Sitten meni tovi ja mulle iski flunssa, ja sitten meni toinen tovi ja lapselle iski flunssa. Meistä kahdesta ei kuitenkaan kumpikaan kuumeillut...Outoa :p
 
paha tauti
Alkuperäinen kirjoittaja Ehkä:
sikaflunssa vaan
Joo, meillä oli sikaflunssa jo ennen kun siitä mitään tiedettiin. Kuume 40:ssä viikon ja flunssa kesti ainakin kuukauden. Kipeitä olimme.. Itse jouduin lopulta hakee antibioottikuurin kun kuume nousi uudelleen.
 
moi
Meidän perheessä kaikki sairasti hurjan mahataudin. Lapsilla ja miehellä oli paljon kuumetta, toinen laps oksensi kaks päivää ja ripuloi 5. Toinen oksensi päivän ja ripuloi viikon. Mä oksensin kans ja ripuloin viikon, sama sit miehellä kuumeen kans. Ehkä sunki miehellä on tuo. Ei sitä minnekää lääkäriin tarvi viiä jos vaan juo ja pysyy hereillä välillä. Ainakin tuollanen ohje annettiin lapsesta, kun soittelin paniikissa päivystykseen pari kertaa..
 

Yhteistyössä