Miehelle tuli tauti..

  • Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti
IhanaValo
sama hirvee flunssa ku meissä muissakin.
Tosin,miulla ei oo kuumetta ollut,esikossa vähän ja kuopuksessa vajaa 38 eilen.Mies tuossa kun heräili niin mittas kuumeen;38,7.

Nyt se on sitten niin kipeetä että..siis onhan se tietty kipee kun on tommonen kuume,mut se on kumma,kun ensin myö muut sairastetaan,mie saan silti hoitaa lapsetkin vaikka olis mik' tauti ja mies on ihan ok,ehkä vähä nenä vuotaa mut silti käy töissä ja noin.No,nyt sillä alkoi vapaat ja tuli kova kuume.Mie saan edelleen hoitaa lapset ja vielä miehenkin kun se on niin kipee..
Millon mie saan levätä ja sairastaa rauhassa??

Anteeks.
 
tiltu
meillä ei mielelle tulis mieleenkään laittaa minua sairaana hoitamaan lapsia!!
enkä minä häntä sairaana laittaisi lasten hoitajaksi...ja jos molemmat olemme kipeitä niin sitten tulevat isovanhemmat apuun..

kyllä se vaan niin on että kotoa se kasvatus lähtee..ja luonne vaikuttaa sitten siihen osuuteen, johon kasvatus ei ole yltänyt. eli jos kotona ei koskaa ole opetettu ottamaan vastuuta, auttamaan tai huolehtimaan niin ne voi kyllä oppia jos tahtoo..mutta jos ei tahdo, niin sitten on asia erikseen.

Tsemppiä!!koitahan jaksaa!!ota asia puheeksi ukon kanssa kunhan hän tervehtyy..sairaana ei kannata alkaa tinkaamaan.
 
:hug: No täällä on ollu samat meiningit.. Mä oon ollu monta viikkoo jo flunssassa, alussa olin kuumeessakin muutaman päivän. Ja samalla systeemillä hommat hoituu ku teilläki.. En mä oo koskaan saanu sairastaa rauhassa, pariin kertaan vaan ku on tullu niin paha kipukohtaus että oon tuol kylppärin lattialla maannu.

Vastahan tuosta tuliki ex-mies..
 

Yhteistyössä