Miehen ahistavat isovanhemmat

Miten miun pitäs ruveta toimimaan tässä tilanteessa.
Asutaan miehen vaarin omistamassa omakotitalossa, vähän matkan päässä heidän talostaan. Ja aina kun ne tulee täällä käymään (melkein joka ikinen päivä) ne alkaa valittamaan kaikesta mitä en oo kerenny/jaksanu raskauteni takia tehdä. (esim. siivoomisen on mies jättäny miulle, ja mie en paljoo pysty kyykkimään lattialle yms. koska se ei tunnu mukavalta)
Ja ne ei tiedä että oon raskaana, enkä kyllä halua kertoakkaan, koska sitten se riemu vasta alkaisiki.. Ja tuntuu että MIE en kelpaa heidän mielestä niiden sukuun.

Tottakai mie oon kiitollinen että saadaan asua ilmaseks tässä omakotitalossa, mutta miks niiden pitää käyttäytyä tuolleen varsinkin minnuu kohtaan. Miehelleni oon sanonu asiasta, mut se ei oikeen tykkää et sen sukulaisista valitetaan jotain.(mies saa siis valittaa miun suvusta, varsinki perheestä. MUTTA raja se jossakin miullakin kulkee)

Sitten äskenkin mie yritin itkemättä sanoa miehelleni sen vaarin ollessa täällä, että minnuu väsyttää ja mie en jaksas nytten tehä mittään. nii ei, sano vaa "kyllä minnuuki väsyttää mut silti mie teen"
 
Ala katsoa netistä teille uutta asuntoa ja muuttakaa pois. Mielummin maksaa vuokraa ja saa toiset naapurit kuin ilmaiseksi tuollaisten naapurissa.

Varmasti saat kyllä sen jälkeen kuulla asiasta ja olet entistä epäsuositumpi, mutta ainakaan isovanhemmat ei ole joka päivä kylässä arvostelemassa. Voit vaikka sanoa niille sitten jos ne kommentoi muuttoa, että en jaksanut enää sitä teidän jatkuvaa arvostelua ku tuntuu, etten kelpaa teidän sukuun. Ja jos minä en kelpaa teidän sukuun ni sitten ei varmaan tämä lapsikaan, jota odotan.

Nii ja pitää vielä lisätä, että jos miehesi ihmettelee miksi haluat pois niin sano, ettet enää jaksa isovanhempien arvostelua ja kyttäystä. Mutta muista pitää pääsi, ettei mies laita kampoihin ja sinun on pakko jäädä siihen taloon. En halua, että kärsit.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä