Miehen hiki haisee kaikessa pyykissä - VOI H*****N H******I!!!

  • Viestiketjun aloittaja ärsyttää
  • Ensimmäinen viesti
Annu
Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttää:
Siis kohta saa ukko pestä pyykkinsä muualla. Aina kun sen puseroita pesussa, niin kaikki muukin pyykki saa sit sen ihanan hiton hien hajun.

Onko muilla tätä ongelmaa ja mitä ootte tehneet???

On tosi kiva kun omat puserot ei tuoksu raikaalle pesun jälkeen, vaan ihan jollekin muulle...Ja aina kun ukon puseroita ei oo pesussa, on ihan normaalit raikkaat huuhteluaineen hajut.
Sama ongelma välillä. Heitän haisevat paidat roskiin. Ostakoon uusia.
 
just
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pese 60 asteessa. Ei hiki lähde nykyisilläkään pesuaineilla 40 asteen pesussa, vaatteet kyllä kestää kuumemman. Meillä on kaksi pahoin hikoilevaa ja kaikki pyykki pestään tarvittaessa 60, harvoin on koneellista, johon ei tule hikisiä vaatteita.
Just. Hiki ei lähde kuin 60 kunnolla.
 
Laita Vanishiä pesuaineen kanssa joka koneelliseen. Vanish vie hyvin hajut ja jopa punttisali / urheiluvaatteet ovat hajuttomia pesun jälkeen. Meillä ainakin toiminut hyvin. Ja tietysti se 60 asteen pesu! Koitahan jaksaa! Huomenna on taas uusi päivä! :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja fs:
Mä pesen miehen vaatteet mitä pystyy 60 asteessa. Muuten jää haju vaatteeseen. En oo kyllä aatellu, että tekisin siitä itselle ongelman. Hien runsas eritys ja haju on varmaan miehellekin jo vaikea asia...
kaikki miehen vaatteet täytyy pestä 60 muuten ei haju lähde...
 
höh
En ole ikänä kuullut, että jonkun hiki voi haista sellaiselta, että ei pesussa lähde. Olen asunut miehen kanssa, pessyt oman isäni pyykkejä ja muidenkin .. Ehkä vaan joillakin on tosi vahva hiki sitten...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hyi hittolainen:
Peseekö teidän miehenne myös esim. teidän menkkaverisia alushousujanne?

Miks teidän pitäs pestä miehen hikiset vaatteet. Ja joskus ollut juttua että joku pesee miehen kalsareita joissa paskarantuja.. oikeesti??
No meillä se täyttää koneen joka ekana paikalle ehtii ja toteaa, että tarvetta olisi. Ei sieltä kukaan erittele, että kenen pyykkejä pesee. Jos laitan kalsareita koneeseen, ajattelitko että analysoin ja nuuhkin kaikki erikseen, ja jos ne haisee pahalle, mökötän viikon?

ja noista verisistä pikkuhousuista sellainen vinkki, että kannattaa käyttää terveyssidettä niin ei valu veri pöksyihin.
 
Ihan pakko vielä kysyä, että minkälaisten luola-apinoiden kanssa te asutte, ja minkälaista hygieniatasoa teillä ylläpidetään? Jos mies ei itse tajua haisevansa, asiasta voi kai huomauttaa? Jos hikoilee kuin pieni sika, peseytyy sen mukaan ja käyttää voimakkaaseen hikoiluun tehoavia tuotteita. Valitettavan usein vaan haisevat ukot joihin itse olen törmännyt, peseytyvät lauantaisin saunassa samalla kuin kääntävät kalsarit ja sukat sunnuntaiaamuksi. Hyi helvetti :x

Treenivaatteet ja muut urheiluvarusteet tietysti haisevat, jos ne jättää viikoksi pyykkikoriin kuivumaan ja muhimaan. Mutta sain nyt sellaista käsitystä joidenkin kirjoittamista viesteistä, että joku elää miehen kanssa, jonka kaikki vaatteet haisevat.
 
Siis täh? Vaihtaako miehesi paitoja kerran vuodessa vai peseekö hän kainalonsa kerran vuodessa vai pesetkö kenties pyykkejä ilman pesuaineita? Vai onko kenties pesukoneessa vikaa, kun ei pyykki lähde puhtaaksi?

En ole törmännyt koskaan tuollaiseen ongelmaan, enkä edes olisi ikinä uskonutkaan, että normaalin konepesun jälkeen, jos on käytetty hyvää pesuainetta ja tarpeeksi korkeita lämpötiloja, voisi puhtaaseen pyykkiin jäädä hien haju ja vieläpä tarttua siinä koneessa muuhun pyykkiin.. Itselläni on lähtenyt jopa kissanpissan haju vaatteesta jo ensimmäisessä pesussa, voiko olla muka mahdollista, että ihmisen hien haju olisi kissanpissaakin tujumpaa? :eek:
 
vieras
Meillä miehen hiki kanssa HAISEE mut johtuu lääkkeistä joita joutuu syömään. Käy suihkussa usein, vaihtaa paitaa ja käyttää kunnon dödöä. Mä pesen vaatteet 40° pesuaineena nestemäinen Ariel, eikä meillä kyllä muut samassa koneessa olevat vaatteet haise :eek: Ei huuhteluainetta koska ne menee kuivausrumpuun.

Tuota tarttumista mäkin kyllä oudoksun, olisko syytä pestä pyykkikone 90° pesulla vai vaihtaa pyykkiainetta?
 
vieraaas
Alkuperäinen kirjoittaja Hyi hittolainen:
Peseekö teidän miehenne myös esim. teidän menkkaverisia alushousujanne?

Miks teidän pitäs pestä miehen hikiset vaatteet. Ja joskus ollut juttua että joku pesee miehen kalsareita joissa paskarantuja.. oikeesti??
Kyl mun mies pesee jopa mun kestositeitä jos sattuu peseen pyykkiä just sillon ku ne siel pesua odottaa :) Mä en pese mitää paskarantuhousuja, mun mies osaa onneks pyyhkiä takamuksensa.

Ap käytätkö tarpeeksi pesuainetta?
 
fs
Täällä taas mammat herjaa toisia. Mistä te tiedätte miks se hiki haisee tarviiko aina olla sika luolamies joka ei käy ikinä suihkussa. Joillakin voi olla vakava sairaus taustalla... Tai peseytymisestä huolimatta iltaisin jo rupeaa tuoksumaan vaikka ei haluaisikaan! Ei elämä ole mustavalkoista ja ruusuntuoksuista aina!!
 
Apteekista saa tosi tehokkaita dödöjä, jotka estää hikoilua. Suosittelen :)

Ja pyykinpesussa taitaa olla nyt jotain häikkää, jos haju tartuu muihinkin vaatteisiin. Sanos miehelles, että kainaloiden pesut aamuin illoin ja dödöä päälle.
 

Yhteistyössä