Miehen käytös??? Kiinnostunut vai ei?

  • Viestiketjun aloittaja APUJA NAISET!
  • Ensimmäinen viesti
APUJA NAISET!
Mulla on ollut tässä sutinaa erään miehen kanssa, mutta nyttemmin ollut hiljaisempaa. Mies sanoi minulle aiemmin, että käsitti, etten ole hänestä järin kiinnostunut. Mielestäni kuitenkin olen tehnyt hänelle selväksi, että kiinnostaa todella paljon.

Nyt hänestä ei ole viikkoon kuulunut mitään, vaikka aiemmin on ihan oma-aloitteisesti ottanut yhteyttä jne. (Viimeisin yhteydenotto tapahtui viestein ja jos ihan tarkkoja ollaan, niin minä olin se, joka lähetti viimeisen viestin ja nyt lähinnä odotan hänen yhteydenottoaan. Liekö sit lapsellista..)

Olisiko selkeästi niin, että hän on löytänyt toisen ja jättänyt minut historiaan, vai voisinkohan pelastaa tämän jutun jotenkin?
 
vieras
näin äkkiseltään valitettavasti vaikuttais siltä,että mies on löytänyt jo uuden. mutta totuus voi olla tarua ihmeellisempää toki vaikka harvemminpa nuo miehet kovin monimutkaisia ovat....
 
Mä uskon siihen, että asiat tapahtuvat omalla painollaan, jos ovat tapahtuakseen. Jos pitää ruveta kovin paljon miettimään, miten saisi vielä jutun pelastettua, on todennäköisesti myöhäistä. En ottaisi yhteyttä vaan keskittyisin ihan muihin asioihin ja ihmisiin. Jos tyyppi jossain vaiheessa vielä soittaa, niin se on vain mukava yllätys.
 
---
Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:
Mä uskon siihen, että asiat tapahtuvat omalla painollaan, jos ovat tapahtuakseen. Jos pitää ruveta kovin paljon miettimään, miten saisi vielä jutun pelastettua, on todennäköisesti myöhäistä. En ottaisi yhteyttä vaan keskittyisin ihan muihin asioihin ja ihmisiin. Jos tyyppi jossain vaiheessa vielä soittaa, niin se on vain mukava yllätys.
Olipas viisaasti sanottu!
 

Yhteistyössä