Miehen menneisyydestä selvisi juttuja, jotka painavat mun mieltä.

  • Viestiketjun aloittaja "Jane84"
  • Ensimmäinen viesti
"Jane84"
Oon ollu mun miehen kans jo 10 vuotta ja siit 8 naimisissa. Lapsia on kaksi ja yhteiselo ok. Mies on 32v ja mä 28. Viime aikoina mulle on selvinny, että ennen mua mun mies oli ns. autojannu joka iski nuoria tyttöjä. Ilmeisesti pääosin täysikäisiä, mutta eihän sitä ikinä tiä.

Ite vaan muistaa noi ajat ja tommoset jannut. Ne kyllä käytti hyväksi 16-17v tyttöjä mutta nuorempiakin. Joo kyydit, tupakit, juomat sun muut tarjottiin, mutta kyllähän sitä vastineeksi piti seksiä antaa tai muuten homma katkes. Ite muistan että tommosissa touhuissa tuli oltua 14-15v ja jälkikäteen se porukka iljettää. Hyväksikäyttöä. Teinitytöt juotetaan humalaan ja sitten pamputetaan jossain Toyoytan takapenkillä jne...

Jotenkin vaan iljettää että oma mieskin ollu tossa mukana. Toisaalta vanhoi ei pitäis muistella, mutta jotenkin vaan päässä pyörii noi jutut. Etenkin kun omaan teini-ikään liittyy semmosia kokemuksia. Ei ne kaikki kokemukset oo huonoja mutta huonojakin on aika paljon.
 
ddfg
No kannattaisiko puhua miehen kanssa? Mistä sulle selvisi se että mies on ollut ns. autojannu?

Ja toisekseen, kirjoituksesi antaa olettaa ette ole itsekään ollut pudas pulmunen jos olet 14-15v. ollut toyotan takapenkillä pamputettavana... eli maksuksi kyydistä, tupakoista ja viinasta ne jätkät sai hässiä :( Ei kovin kaunista sekään. Mitähän miehesi on mieltä moisesta?
 
"ap"
No kannattaisiko puhua miehen kanssa? Mistä sulle selvisi se että mies on ollut ns. autojannu?

Ja toisekseen, kirjoituksesi antaa olettaa ette ole itsekään ollut pudas pulmunen jos olet 14-15v. ollut toyotan takapenkillä pamputettavana... eli maksuksi kyydistä, tupakoista ja viinasta ne jätkät sai hässiä :( Ei kovin kaunista sekään. Mitähän miehesi on mieltä moisesta?
No mä olin tuolloin tosiaan se 14-15v LAPSI. Mies taas on ollut noissa touhuissa 18-22v. Ja selville toi homma tuli ihan kun olin bileissä ja siellä oli pari naista mun miehen kotipaikkakunnalta. Kännissä paljastelivat kaikenlaista.
 
Mistä olet asian nyt saanut tietää? Oletko ihan varma asiasta?

Jos hän on ilmiselvästi lopettanut ne jutut, niin antaisin menneisyyden anteeksi ja jatkaisin elämääni ihan tyytyväisenä. Mutta tietysti kyllä haluaisin puhua hänen kanssaan asian läpi ja kuulla, mitä hän asiasta nyt ajattelee - edellyttäen siis, että hän on tosiaan runsaamminkin tällaista harrastanut.
 
vierass
[QUOTE="ap";27730944]No mä olin tuolloin tosiaan se 14-15v LAPSI. Mies taas on ollut noissa touhuissa 18-22v. Ja selville toi homma tuli ihan kun olin bileissä ja siellä oli pari naista mun miehen kotipaikkakunnalta. Kännissä paljastelivat kaikenlaista.[/QUOTE]

Ensinnäkin, sinä olet tuntenut miehesi 10 vuotta ja yhtäkkiä jollain kännisten eukkojen sanoilla on enemmän painoa kuin sillä, että tunnet miehesi?

Toisekseen 18-22v miespuolinen on kyllä aikamoinen poika vielä, ei tuotakaan ihan aikuiseksi voi sanoa... Riippuu toki ihmisestä!

Miehesi on kasvanut noiden aikojen ohi, mitä helkutin väliä sillä on, mitä se on tehnyt joskus yli 10 vuotta sitten? Virheitä elämässään on tehnyt ihan varmasti jokaikinen.
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
"ap"
Ensinnäkin, sinä olet tuntenut miehesi 10 vuotta ja yhtäkkiä jollain kännisten eukkojen sanoilla on enemmän painoa kuin sillä, että tunnet miehesi?

Toisekseen 18-22v miespuolinen on kyllä aikamoinen poika vielä, ei tuotakaan ihan aikuiseksi voi sanoa... Riippuu toki ihmisestä!

Miehesi on kasvanut noiden aikojen ohi, mitä helkutin väliä sillä on, mitä se on tehnyt joskus yli 10 vuotta sitten? Virheitä elämässään on tehnyt ihan varmasti jokaikinen.
No tuskin sitä kukaan mies rupee vaimolleen leuhkimaan, että "joo olin semmonen autojannu ja iskin pikkutyttöjä...". Luotan kyllä noiden naisten sanaan, koska koko juttu tuli ihan sattumalta vastaan. Siis ihan uskomaton sattumus, että ne kertoi juttua. Ei niille ees selvinnyt, että oon kyseisen jätkän kanssa naimisissa. Juttu selvis ihan vaan sen perusteella, että mun ukolla oli tietynlainen auto tohon aikaan (ja se sillä oli vielä kun tavattiin)... No vaikee selittää, mutta selvä homma oli. Tietty uteliaana sitä tuli kaivettua tota juttua ja en ees paljastanut totuutta missään vaiheessa...

Ja ei mua periaatteessa ees haittaa jos ukko on pojuna tehnyt tommosta, koska nuoret miehet nyt on semmosia. Kyllä niillä lähinnä on se yksi asia mielessä. Ja sit kun on hieno auto ja tilaisuus tulee, niin niihän se sit menee... Ei tietenkään mitään tommosia touhuja ollu enää sen jälkeen eikä ees sillon kun tavattiin.
 
höpönlöpö
Pojathan pääsääntöisesti kypsyvät noissa asioissa tyttöjä hitaammin, joten ei ole tavatonta että alaikäiset teinit kuolaavat parikymppisiä jamppoja ja päinvastoin. Ei niin että se mielestäni olisi kivaa oman tyttären kohdalle sattuessa, mutta eipä tuosta omasta teini-iästäkään niin kauaa ole ettenkö muistaisi miten ne hormonit jylläsi itse kullakin.

Jos oisin ap niin sanoisin miehelle mitä olen bileissä kuullut ja kertoisin mitä siitä ajattelen. Ei se auta itsekseen asiaa märehtiä.
 
Mekin liftailimme kaverin kanssa joka viikonloppu 14-17 vuotiaina, usein oli samoja autoja kuskeineen jotka kuljetti meitä. Seksi ei liittynyt tuohon millään tavalla, oltiin liikenteessä kymmeniä kertoja ja koskaan emme harrastaneet mitään, vaikka en mikään neitsyt ollutkaan.
Jos hän olikin näitä autojannuja, herramiehiä?
Yrittivät siis kyllä tehdä vaikutusta, mutta ystävyys/kaveruus riitti, en saanut leffakutsuja ja ruusukimppuja pahempaa painostusta koskaan.
 
gvcgvc
[QUOTE="ap";27730965]No aika moni tyttö tuota tekee tuossa iässä, ei se tarkota että sama meno jatkuis. Että ihan turha siitä vittuilla. Kylhän on näitä naisiakin paljon jokka vielä täysi-ikäisenä viettää tosi villiä elämää. Enkä sano et se olis väärin, mutta ei sit ole väärin sekään että tekee niin nuorena ja tyhmäbä.[/QUOTE]

Mä en nyt ymmärrä mikä sinua tässä asiassa vaivaa? Kun loppupään kommentti oli ettei haittaa kun on sellaiset lopettanut.

NIINPÄ!

Kuten itsestäsikin kirjoitat ja sanot että aika moni tyttö tekee tuossa iässä eikä tarkoita että sama meno jatkuis. Aivan samalla tavalla moin 18-22v. jamppa ajelee pillurallia pitkin kyliä ja koijaa kyytiin just niitä likkoja jotka haluaa kyytiä, kaljaa ja norttia ja luultavasti ne samat likat haluaa myös että niitä pikkusen paneskellaan siellä takapaksissa. Saa sitten kehuskella koulussa seuraavalla viikolla kuinka Jamppa on niin ihana..

Miksi se sitten tarkottais että ukkos on nyt sellainen jos on sillon ollu? Jos et sinäkään enää vonkaa kyytiä ja kaljaa seksiä vastaan? Etteköhän ole molemmat kasvaneet aikuisiksi jos olette noin pitkään yhdessäkin olleet ongelmitta. Älä tee ongelmaa sellaisesta mikä on noin vanha asia, etenkään kun omakaan taustasi ei ole mitenkään järin siveä.

Ja kyllä, ole itsekin ollut teini, en tosin koskaan juonut, polttanut, harrastanut seksiä tai pummannut kyytiä alaikäisenä. Mutta läheisinä ystävinä niitäkin jotka tuota harrasti ja kyllä se vaan oli tiettyjen tyttöjen piireissä tosi cool saada munaa joltain parikymppiseltä ja tasan tiesivät mihin lähtevät.
 
dfghjdgfj
[QUOTE="Jane84";27730865]Oon ollu mun miehen kans jo 10 vuotta ja siit 8 naimisissa. Lapsia on kaksi ja yhteiselo ok. Mies on 32v ja mä 28. Viime aikoina mulle on selvinny, että ennen mua mun mies oli ns. autojannu joka iski nuoria tyttöjä. Ilmeisesti pääosin täysikäisiä, mutta eihän sitä ikinä tiä.

Ite vaan muistaa noi ajat ja tommoset jannut. Ne kyllä käytti hyväksi 16-17v tyttöjä mutta nuorempiakin. Joo kyydit, tupakit, juomat sun muut tarjottiin, mutta kyllähän sitä vastineeksi piti seksiä antaa tai muuten homma katkes. Ite muistan että tommosissa touhuissa tuli oltua 14-15v ja jälkikäteen se porukka iljettää. Hyväksikäyttöä. Teinitytöt juotetaan humalaan ja sitten pamputetaan jossain Toyoytan takapenkillä jne...

Jotenkin vaan iljettää että oma mieskin ollu tossa mukana. Toisaalta vanhoi ei pitäis muistella, mutta jotenkin vaan päässä pyörii noi jutut. Etenkin kun omaan teini-ikään liittyy semmosia kokemuksia. Ei ne kaikki kokemukset oo huonoja mutta huonojakin on aika paljon.[/QUOTE]

Olet tyypillinen suomi-huora. Kaikki naiset eivät tehneet tuota. Syytä vain itseäsi, pelle. Sivistysmaissa miehet pysyvät aisoissa korkeilla hinnoilla.

BTW, nautitko koskaan seksistä, pelle.
 
Ihmeen kevyt suhtautuminen ihmisillä hyväksikäyttöön. :O Kyseessähän on vakava asia, tyttöjen iästä riippuen jopa rikos. Jos mies on ollut esim. yli parikymppinen ja tytöt tyyliin 13-14-vuotiaita niin täyttä lapsen hyväksikäyttöä sellainen olisi. Riippuu siis ihan osapuolten ikäerosta. Tiedätkö ap tarkemmin?
 
peesaan
Mä en nyt ymmärrä mikä sinua tässä asiassa vaivaa? Kun loppupään kommentti oli ettei haittaa kun on sellaiset lopettanut.

NIINPÄ!

Kuten itsestäsikin kirjoitat ja sanot että aika moni tyttö tekee tuossa iässä eikä tarkoita että sama meno jatkuis. Aivan samalla tavalla moin 18-22v. jamppa ajelee pillurallia pitkin kyliä ja koijaa kyytiin just niitä likkoja jotka haluaa kyytiä, kaljaa ja norttia ja luultavasti ne samat likat haluaa myös että niitä pikkusen paneskellaan siellä takapaksissa. Saa sitten kehuskella koulussa seuraavalla viikolla kuinka Jamppa on niin ihana..

Miksi se sitten tarkottais että ukkos on nyt sellainen jos on sillon ollu? Jos et sinäkään enää vonkaa kyytiä ja kaljaa seksiä vastaan? Etteköhän ole molemmat kasvaneet aikuisiksi jos olette noin pitkään yhdessäkin olleet ongelmitta. Älä tee ongelmaa sellaisesta mikä on noin vanha asia, etenkään kun omakaan taustasi ei ole mitenkään järin siveä.

Ja kyllä, ole itsekin ollut teini, en tosin koskaan juonut, polttanut, harrastanut seksiä tai pummannut kyytiä alaikäisenä. Mutta läheisinä ystävinä niitäkin jotka tuota harrasti ja kyllä se vaan oli tiettyjen tyttöjen piireissä tosi cool saada munaa joltain parikymppiseltä ja tasan tiesivät mihin lähtevät.
En mäkään koskaan osannut ymmärtää noita tyttöjä jotka tyrkytti itseensä vanhemmille pojille. Saivat puikotusta ja mitä useampi sitä parempi. kahta tyttöä oon seurannut elämäni aikana (yläasteelta) tähän ikään (29v) niin toisella on 2lasta eri miesten kanssa ja jalat aukeaa vieläkin autojampoille ja niiden kavereille. Toinen kärsii mt-ongelmista kun jakoi liikaa rasiaa eikä saanut vastineeksi kuin tauteja ja huorittelua. Pitäisin ap suuni kiinni siitä asiasta että olit samanlainen jakorasia mitä miehesi nuoruudessaan pamputti. Alkaa mies epäilee sita KUINKA moni sua on takapenkillä pannut.
 
Mä en nyt ymmärrä mikä sinua tässä asiassa vaivaa? Kun loppupään kommentti oli ettei haittaa kun on sellaiset lopettanut.

NIINPÄ!

Kuten itsestäsikin kirjoitat ja sanot että aika moni tyttö tekee tuossa iässä eikä tarkoita että sama meno jatkuis. Aivan samalla tavalla moin 18-22v. jamppa ajelee pillurallia pitkin kyliä ja koijaa kyytiin just niitä likkoja jotka haluaa kyytiä, kaljaa ja norttia ja luultavasti ne samat likat haluaa myös että niitä pikkusen paneskellaan siellä takapaksissa. Saa sitten kehuskella koulussa seuraavalla viikolla kuinka Jamppa on niin ihana..

Miksi se sitten tarkottais että ukkos on nyt sellainen jos on sillon ollu? Jos et sinäkään enää vonkaa kyytiä ja kaljaa seksiä vastaan? Etteköhän ole molemmat kasvaneet aikuisiksi jos olette noin pitkään yhdessäkin olleet ongelmitta. Älä tee ongelmaa sellaisesta mikä on noin vanha asia, etenkään kun omakaan taustasi ei ole mitenkään järin siveä.

Ja kyllä, ole itsekin ollut teini, en tosin koskaan juonut, polttanut, harrastanut seksiä tai pummannut kyytiä alaikäisenä. Mutta läheisinä ystävinä niitäkin jotka tuota harrasti ja kyllä se vaan oli tiettyjen tyttöjen piireissä tosi cool saada munaa joltain parikymppiseltä ja tasan tiesivät mihin lähtevät.
Mä taas tekisin rikosilmoituksen, jos kuulisin jonkun tyyliin 22-vuotiaan harrastavan seksiä alle 16-vuotiaiden kanssa.
 
"vieras"
Ihmeen kevyt suhtautuminen ihmisillä hyväksikäyttöön. :O Kyseessähän on vakava asia, tyttöjen iästä riippuen jopa rikos. Jos mies on ollut esim. yli parikymppinen ja tytöt tyyliin 13-14-vuotiaita niin täyttä lapsen hyväksikäyttöä sellainen olisi. Riippuu siis ihan osapuolten ikäerosta. Tiedätkö ap tarkemmin?
Nyt sun mies on pedofiili!! tätäkö kaipasit???
 
me teineinä naurettiin noille autojannuille. Sellaisia säälittäviä lippispäitä joilla rumia autoja. Hyvät naurut sai niistä pissiliisoista jotka meni niiden jannujen kyytiin. Me ei menty, joku itsekunnioitus kuitenkin!!!
Musta on aika karua haukkua lapsia, joilla on asiat niin huonosti, että joutuvat hyväksikäytetyiksi. Kyseisillä tytöillä ehkä huono itsetunto tai muuten vaikeaa. Tai sitten vaan tulevat manipuloiduiksi sellaiseen, mihin eivät loppupeleissä ole valmiita. Surullista se on.
 
vierass
Ihmeen kevyt suhtautuminen ihmisillä hyväksikäyttöön. :O Kyseessähän on vakava asia, tyttöjen iästä riippuen jopa rikos. Jos mies on ollut esim. yli parikymppinen ja tytöt tyyliin 13-14-vuotiaita niin täyttä lapsen hyväksikäyttöä sellainen olisi. Riippuu siis ihan osapuolten ikäerosta. Tiedätkö ap tarkemmin?
Niin no mulla on kaksi kaveria, jotka on olleet n.14, kun ovat tavanneet jo täysi-ikäisen "autojannunsa". Kumpikin nykyään tämän autojannunsa kanssa naimisissa (molemmat olleet yhdessä yli 10 vuotta) ja kummallakin on lapsiakin...

Mutta voisivathan noi syyttää miehiään toki hyväksikäytöstä...?


Vaikkakin olet kyllä oikeassa. Josko minun tytär (ei oo kuin poikia) olisi 13v ja tietäisin pyörivän joittenkin täysi-ikäisten kanssa niin voisi olla, että äiti antaisi pikkupojille kunnon selkäsaunan!
 
vierass
Niin no mulla on kaksi kaveria, jotka on olleet n.14, kun ovat tavanneet jo täysi-ikäisen "autojannunsa". Kumpikin nykyään tämän autojannunsa kanssa naimisissa (molemmat olleet yhdessä yli 10 vuotta) ja kummallakin on lapsiakin...

Mutta voisivathan noi syyttää miehiään toki hyväksikäytöstä...?


Vaikkakin olet kyllä oikeassa. Josko minun tytär (ei oo kuin poikia) olisi 13v ja tietäisin pyörivän joittenkin täysi-ikäisten kanssa niin voisi olla, että äiti antaisi pikkupojille kunnon selkäsaunan!
Voi apua, ne onkin ollut yhdessä jo yli 15 vuotta... Mä oon vanha :(
 
Ihmeen kevyt suhtautuminen ihmisillä hyväksikäyttöön. :O Kyseessähän on vakava asia, tyttöjen iästä riippuen jopa rikos. Jos mies on ollut esim. yli parikymppinen ja tytöt tyyliin 13-14-vuotiaita niin täyttä lapsen hyväksikäyttöä sellainen olisi. Riippuu siis ihan osapuolten ikäerosta. Tiedätkö ap tarkemmin?
Tuossa ensimmäisessä viestissähän jo sanotaan selvästi, että: "Ilmeisesti pääosin täysikäisiä, mutta eihän sitä ikinä tiä. "
 
Musta on aika karua haukkua lapsia, joilla on asiat niin huonosti, että joutuvat hyväksikäytetyiksi. Kyseisillä tytöillä ehkä huono itsetunto tai muuten vaikeaa. Tai sitten vaan tulevat manipuloiduiksi sellaiseen, mihin eivät loppupeleissä ole valmiita. Surullista se on.
me oltiin ihan saman ikäisiä eikä niillä mitään huonosti asiat ollu, ei todellakaan. Nehän ihan kehuskeli tekemisillään meille. Ei kukaan niitä sinne autoon pakottanut, ei todellakaan! Joskus oma järjenkäyttö on sallittu!
 

Yhteistyössä