Miehen piti tulla eilen ennen Putousta kotiin, ei ole tullut vieläkään... :(

  • Viestiketjun aloittaja eräs musta
  • Ensimmäinen viesti
MoM x 3
Nää on niin ihanan mustavalkoisia nämä "ei mun mies vaan koskaan...!" :D

Mistähän näitä täydellisiä miehiä oikein löytyy.... ja vielä näin monta! :D

Ei, nykyinen mieheni ei ole koskaan moista temppua tehnyt ja häneen luotan kyllä, mutta samalla tiedostan myös sen että elämä saattaa yllättää....
 
En lukenut kuin ekan ja vikan sivun, mutta siis mun ex teki tollasia tempauksia. Ei kertonu aina kenen kanssa menee ja minne, saatto laittaa alkuunsa puhelimen kiinni etten saa yhteyttä. Sit jossain kohti soitti ja "kiristi" ettei tule kotiin jos olen vihainen.

Enää en voi käsittää miten kestin ja katselin tuota. En ole se sama ihminen enää - mun silmille ei meinaan hypitä enää ollenkaan. Onneks mun nykyinen aviomieheni ei ikimaailmassa tekis tollasta.
 
Nää on niin ihanan mustavalkoisia nämä "ei mun mies vaan koskaan...!" :D

Mistähän näitä täydellisiä miehiä oikein löytyy.... ja vielä näin monta! :D

Ei, nykyinen mieheni ei ole koskaan moista temppua tehnyt ja häneen luotan kyllä, mutta samalla tiedostan myös sen että elämä saattaa yllättää....
Jos ei mun mies jotenkin sekoa pahasti tai jotain, niin olen kyllä aivan varma ettei koskaan käyttäytyis niinkuin mun ex...
 
"Vieras"
Missä mies oli ollut, mitä tekemässä ja millaisen vastaanoton sai? Miten kävi?

Kerro nyt loppuun asti..
Jos olisi ollut ryyppäämässä, niin mä kyllä tuossa vaiheessa pakkaisin varmaan kamoja, niin raivona olisin!
 
joku vieras
Onhan myös mahdollista, ettei tuon mies tuli kotiin viestin kirjoittaja olekaan oikeasti alkuperäinen.

Mutta uskomatonta, että jotkut ihmettelee etteikö ole miehiä jotka eivät noin ikinä tekisi. Jos mun mies katoaisi tuolla tavalla, olisin ihan sairaan huolissani. Ja jos ei edes saisi yhteyttä. Eipä tulisi itsellekään mieleenkään tuolla tavalla tehdä, miksipä ei olisi sitten miehiäkin, joille ei tuollainen tulisi mieleenkään?
 
"vieras"
Nää on niin ihanan mustavalkoisia nämä "ei mun mies vaan koskaan...!" :D

Mistähän näitä täydellisiä miehiä oikein löytyy.... ja vielä näin monta! :D

Ei, nykyinen mieheni ei ole koskaan moista temppua tehnyt ja häneen luotan kyllä, mutta samalla tiedostan myös sen että elämä saattaa yllättää....
Olen ollut kahdessa pitkässä suhteessa ennen nykyistä aviomiestäni, eikä myöskään kumpikaan exäni tekisi ikinä tuolla tavalla. Kuspäämiehiä on olemassa, sen kyllä tiedän, mutta en ikinä alkais niiden kanssa suhteeseen enkä varsinkaan pukkais yhtään lasta sellaisen ihmisen kanssa tähän maailmaan.

Mitään mustavalkoista ajattelua se ei ole, se on vaan sitä, että arvostaa itseään sen verran ettei tuollaisten miesten mukaan lähde. Onneksi niitä muunlaisiakin on, vieläpä paljon, yksikään ystäväni mieskään ei tuollaisia tempauksia ole tehnyt koskaan.
 
"vieras"
Mua niin ärsyttää, kun tältä haetaan apua ja lohdutusta ja sit ei välitetä näistä lohduttajista sen vertaa, että kertois miten juttu meni, missä mies oli, missä kunnossa, miten ap reagoi, oliko edes vihainen?
 
"vierailija"
No, hienoa että mies tuli takaisin ja kaikki on taas hyvin ?

Mutta sanonpa vaan, koskien tätä tapausta ja muitakin vastaavia, että mitäs jos tilanne olisikin toisinpäin. Meinaan, että kuinkahan helposti mies antaisi anteeksi ja katsoisi läpi sormien, jos vaimo tekisi samanlaisen katoamistempun.
 
a.p.
Mitä ihmettä te siitä provosta jauhatte?!? Ei mulle moiseen olis mielenkiintoa. Mies on kotona, asiat niin ok kuin voi tollasen piinan jälkeen olla, olen helpottunut, vihainen en voi olla koska viivästys ei ollut miehen syytä. Ja niille jotka sanovat että olen idiootti kun uskon hänen selityksiään, pettämässä on ollut kuitenkin ja blaa blaa.. Itse tiedämme tilanteen ja kyllä tämä tästä!

Kiitokset vielä tukijoille! :)
 
"vieras"
No vaikka mä kuinka mietin, niin en kyllä keksi yhtäkään syytä, jossa mieheni voisi olla teillä tietämättömillä pari päivää ja mä en voisi olla siitä vihainen, "kun ei ollut viivytys sen vika". Voi LOL. No ehkä jos se olisi vaeltamassa Pohjoisnavalla tms., mutta ei tainnut ap:n mies olla...
 
a.p.
[QUOTE="vieras";27875846]No vaikka mä kuinka mietin, niin en kyllä keksi yhtäkään syytä, jossa mieheni voisi olla teillä tietämättömillä pari päivää ja mä en voisi olla siitä vihainen, "kun ei ollut viivytys sen vika". Voi LOL. No ehkä jos se olisi vaeltamassa Pohjoisnavalla tms., mutta ei tainnut ap:n mies olla...[/QUOTE]

Ei ollut Pohjoisnavalla, ihan kotikaupungissa eikä edes kovin kaukana. :)
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27875846]No vaikka mä kuinka mietin, niin en kyllä keksi yhtäkään syytä, jossa mieheni voisi olla teillä tietämättömillä pari päivää ja mä en voisi olla siitä vihainen, "kun ei ollut viivytys sen vika". Voi LOL. No ehkä jos se olisi vaeltamassa Pohjoisnavalla tms., mutta ei tainnut ap:n mies olla...[/QUOTE]

vielä ekojen provo-huuteluiden aikaan olin a.p:n puolella, mut jotenkin ei pysty uskomaan enää. ei sellaista syytä olekaan, tai sit sä tosiaan olet niin tyhmä. ei, en usko että oikeastu itsekään uskoisit sellaisia selityksiä, et vain kestäis ajatusta olla yksin. siinä ladies and gentleman on syy siihen, miksi niitä kammottavan huonoja parisuhteita on olemassa!
 
a.p.
[QUOTE="vieras";27875885]vielä ekojen provo-huuteluiden aikaan olin a.p:n puolella, mut jotenkin ei pysty uskomaan enää. ei sellaista syytä olekaan, tai sit sä tosiaan olet niin tyhmä. ei, en usko että oikeastu itsekään uskoisit sellaisia selityksiä, et vain kestäis ajatusta olla yksin. siinä ladies and gentleman on syy siihen, miksi niitä kammottavan huonoja parisuhteita on olemassa![/QUOTE]

Selevä! :)
 
Voi hohhoijaa
Nää on just näitä suhteita, joissa nainen on ottanut äidin roolin ja mies on ikuinen pikkupoika. Kun mies katoilee ryyppyreissuilleen, äippä kotona on vaan hirrrveen huolissaan ja valvoo kaiket ajat sekä soittelee läpi kaikki miehen kummin kaimat, pomot, naapurit jne. Ja sitten kun ukko vetäytyy kotiin päivien päästä tili tyhjänä ja pahalta haisten, niin mami on vaan niin hirrveen helpottunut että kultapupumussukka tuli ehjänä kotiin. Eihän sitä voi vihainen toiselle olla, kun sehän ois voinu vaikka kuolla!
 
a.p.
Nää on just näitä suhteita, joissa nainen on ottanut äidin roolin ja mies on ikuinen pikkupoika. Kun mies katoilee ryyppyreissuilleen, äippä kotona on vaan hirrrveen huolissaan ja valvoo kaiket ajat sekä soittelee läpi kaikki miehen kummin kaimat, pomot, naapurit jne. Ja sitten kun ukko vetäytyy kotiin päivien päästä tili tyhjänä ja pahalta haisten, niin mami on vaan niin hirrveen helpottunut että kultapupumussukka tuli ehjänä kotiin. Eihän sitä voi vihainen toiselle olla, kun sehän ois voinu vaikka kuolla!
Apua, sä taidat tuntea meidät!! :D
 
vierass
Nää on niin ihanan mustavalkoisia nämä "ei mun mies vaan koskaan...!" :D

Mistähän näitä täydellisiä miehiä oikein löytyy.... ja vielä näin monta! :D

Ei, nykyinen mieheni ei ole koskaan moista temppua tehnyt ja häneen luotan kyllä, mutta samalla tiedostan myös sen että elämä saattaa yllättää....
No mun mies ei koskaan sen takia, että on "allerginen" alkoholille :D Ei tuo pysty juomaan yhtään niin ihan satavarmana ei tommosta tempausta tekisi :D
 

Yhteistyössä