'miehen' puolustelemana pettäminen

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ap,asiasta toiseen..
löysitkö teille mitään reissupaikkaa?Eilen taisit kirjoitella mutta profiilissasi ei ollut enää ketjua.
Kirjoittelin, mutta nyt taitaa taas suunnitelmat muutua, kun ukko ei pääsekkään suomeen, joten minä ja lapset.. Koitan tässä saada juuri kiinni edellistä, joka voisin majoittaa meidät. Toivottavasti en oo myöhässä. Eikai sitä ketjua oo poistettu :O? eihän siinä ollut mitään pahaa, vai oliko?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja BisBis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ap,asiasta toiseen..
löysitkö teille mitään reissupaikkaa?Eilen taisit kirjoitella mutta profiilissasi ei ollut enää ketjua.
Kirjoittelin, mutta nyt taitaa taas suunnitelmat muutua, kun ukko ei pääsekkään suomeen, joten minä ja lapset.. Koitan tässä saada juuri kiinni edellistä, joka voisin majoittaa meidät. Toivottavasti en oo myöhässä. Eikai sitä ketjua oo poistettu :O? eihän siinä ollut mitään pahaa, vai oliko?
En enää muistanut että kysyin.Ei sitä poistettu olla,en vain heti löytänyt.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja BisBis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ap,asiasta toiseen..
löysitkö teille mitään reissupaikkaa?Eilen taisit kirjoitella mutta profiilissasi ei ollut enää ketjua.
Kirjoittelin, mutta nyt taitaa taas suunnitelmat muutua, kun ukko ei pääsekkään suomeen, joten minä ja lapset.. Koitan tässä saada juuri kiinni edellistä, joka voisin majoittaa meidät. Toivottavasti en oo myöhässä. Eikai sitä ketjua oo poistettu :O? eihän siinä ollut mitään pahaa, vai oliko?
En enää muistanut että kysyin.Ei sitä poistettu olla,en vain heti löytänyt.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1105035,25

Tässä jos haluat vielä nostaa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikös teillä ollut jo joku majapaikka lapsien kanssa?Vai ehditkö perua sen?
Olihan mulla sovittuna, mutta ukko ilmoitti pääsevänsä suomeen, joten peruin sen majoituksen .. Ja eilen ukko vastaavasti ilmoitti, ettei pääsekkään.. Olin kaikki kerenny tekeen, majoitukset, autonvuokraus jne. Elämä on :D.
Täytyy huumorilla ottaa
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja BisBis:
http://avionrikkoja.blogspot.com/
Joku pälli kertoo, kuinka pettäminen on hyväksyttävää ja plaaplaaplaa..
Noh, näitäkin on, jotka eivät kerennee junaan, eikä asemalle, vaan eksyivät :<
Ja tän kaltaset ukot löytää aina Heilan kaltasia naisia..
 
Yritys on ainakin kova =). Onneksi vanhin lapsista vain tietää, että yritetään päästä. Osaa kuitenkin suhtautua hyvin, jos ei päästä. Nuita 'ruinausviestejä' kirjoitellessani olen ajatellut, että minkähänlaisen kuvan annan itsestäni :D. Nooh, olen pohojalaanen
 

Yhteistyössä