Miehen ronski lähestymistapa inhottaa

Huoh, en tiedä miten ihmeessä saisin miehen tajuamaan. Ongelma on se miten mies haluaa seksiä ja miten mä en pidä siitä tavasta yhtään. Tuntuu ettei mies osoita hellyyttä enää millään muulla tavalla kuin tunkemalla kätensä mun housuihin tai vuoteessa elimensä mun haaroväliin. Jos joskus hän osoittaa hellyyttä muulla tavoin, esim. halaamalla takaa ja suutelemalla niskaa, siitä ei mene kuin minuutin verran kun kädet ovat jo mun haaroissa. Tuntuu ettei mulla ole fyysisesti enää mitään henkilökohtaista, mua alkaa suorastaan raivostuttamaan se kun mies koskettelee niin suoraan ja hävyttömästi mun intiimeille alueille, kysymättä tai tunnustelematta yhtään millä tuulella olen. Hiljalleen olen alkanut välttelemään kaikkia hellyydenosoituksia, koska ne johtavat heti seksiin ja lähes aina ilman lämmittelyä ja miehen ehdoilla tai sitten nykyään useammin siihen että joudun torjumaan miehen. Tuntuu että kaikessa koskettamisessa on taustalla vain halu saada seksiä ja mies tuntuu olettavan että myös jokainen mun kosketus on vihje seksiin.

Olen puhunut asiasta usein ja sen verran mies on käytöstään muuttanut, ettei enää jatka panopuuhia mun nukkuessa, jollen siis erikseen laittanut vastaan mies vaan jatkoi panopuuhia vaikka mä pidin silmät kiinni liikauttamatta eväänikään.... Senkin asian perille saamiseksi jouduin lopulta korottamaan ääntä ja paiskaamaan yhden oven ennen kuin mies tajusi että olen ihan oikeasti tosissani, mua ei voi vaan käyttää reikänä milloin miestä sattuu huvittamaan.

Mies on muuten huolehtivainen, tekee paljon kotihommia ja ottaa mut arjessa kaikissa muissa asioissa hyvin huomioon, mutta tuo seksiasia hiertää suhdetta aika lailla. Olen yrittänyt puhua asiasta useita kertoja, mutta tuntuu ettei mies kuitenkaan perimmiltään ymmärrä mitä haluan, tai sitten mies ei vaan malta muuttaa tapojaan. Kaipaan sitä alkuaikojen hienovaraisuutta ja kunnioitusta, sitä että mies eteni mua kuunnellen ja tunnustellen.
 
Parasta kertoa aikas nopiaan mahd selkeästi miehellesi mitä haluat...uskoisin että tajuaa kun ihan kädestä pitäen näytät miten edetä...
Sitä kun voi tottua johonkin ja siitä tulee tapa.
Sulla on hyvät mahkut kouluttaa...jos mies toimii oikein ja saapi niin seuraavalla kerralla tekee myös niin...veikkaisin.

ei mies voi kaikkia naisen tunteita nähdä päällepäin.
Saattaa tuo hyökkäävyys johtua puutteestakin...tilanteesta tulee patti tilanne...toisen halut kasvaa hurjiksi ja ei malta odottaa...ja toinen sitten taas inhottuu moisesta eikä halua...tilanne pahenee kerta kerralta...

Nyt ihan avoimesti puhumaan oikeista asioista...ei niin että ÄLÄ IDIOOTTI TEE NOIN...
vaan kerro MÄ HALUAISIN TOLLEE ja HITAASTI.....

Pitkänpäälle tilanne johtaa siihen että miehesi helposti ulkoistaa seksin...
Seksi kun vakavasti ottaen yksi suhteen peruspilari....jos se toimii muu kyllä järjestyy...jos ei toimi niin kaikki muukin loppuu vähitellen.
 
Miehen kommentti tähän väliin...

tunnistan itseni tuosta ensimmäisestä viestistä niin hyvin, että luulin aluksi sen olevan vaimoni kirjoittama. Mutta ei sentään, ja vaimon nukkuessa en ole panotouhuja jatkanut... ainoastaan silloin kun olen itsekin ollut unessa, sitäkin on nimittäin tapahtunut!

Halinallukalla erittäin hyviä pointteja!!! Meillä ollaan valitettavasti ajauduttu juuri tuohon tilanteeseen, että kumpikin ollaan kovassa puutteessa. Vaimo hellyyden puutteessa ja minä seksin puutteessa. Noidankehä onkin valmis.

Vaimo syyttää minua, etten lähesty häntä missään muussa mielessä kuin seksiä saadakseni (ei pidä paikkaansa!) Mutta jos tosiasia on, että haluaisin seksiä todella paljon ja en ole sitä mielestäni kovinkaan usein saanut, niin tilanteen vastustaminen on vaikeaa... Olen kysynyt vaimoltani, eikö se tunnu hyvältä että miehesi haluaa sinua ja pitää seksikkäänä ja haluttavana. Kyllä se kuulemma hyvältä tuntuu, mutta sitä ei saisi kuulemma sillä tavalla näyttää. Silti joka ilta pitäisi käpertyä lusikka-asentoon nukkumaan... ja heti jos alkaa kalu kovettua, tulee sanomista. Kuinka helvetissä pystyn siinä olemaan kun panohalut on mitä on! Väkivalloin pitää itsensä työntää kauemmaksi.

Tämä on varmaan parisuhteen ikuisuusongelmia. Meillä ongelmien ratkaiseminen onnistuu vaihtelevasti. Itseäni surettaa että seksistä on tullut meidän parisuhteessa jotenkin vain "mun juttu", ei enää yhteinen ilonaihe ja nautinnon lähde. Eipä se kauhean kauan jaksa itseäkään innostaa jos toisen mukana olo on "mitä haluat että teen?" -linjaa.

Tästä tuli vähän tällainen henk.koht vuodatus, mutta toivottavasti myös jotain miehistä näkökulmaa asiaan.

Jos nyt nyt jotain vinkkiä voisin antaa, niin sanoisin naisille että älkää pihdatko... vaatikaa sitä hellyyttä ja palkitkaa mies kun sitä saatte, tai vaikka toisin päin antakaa miehillenne sitä villiä seksiä ja vaatikaa ystävällisesti sitä hellyyttä sen jälkeen.
Miehenä voin sanoa että se hellyyden osoittaminen on paljon helpompaa silloin kun paineet on päästetty!! Ja mies on silloin rehellisimmillään! Kyllä mieskin oppii ja osaa hellyyttä antaa, mutta vastaanottimet on tukossa jos kasseissa on kauhea paine!

Ja vielä seksistä sananen :) ... Olen kovasti miettinyt seksin pihtaamista. Usein kai siitä naisia tietysti syytetään. Toisaalta miehiä voisi varmaan syyttää hellyyden pihtaamisesta. Anyway, en ymmärrä miksei seksiä voisi harrastaa vaikka itseä ei niin kauheasti juuri sillä hetkellä himottaisi. Aiemmin sanomani perusteella väitän että keskusteluyhteys ja parisuhteen rakentaminen molempia tyydyttäväksi onnistuu huomattavasti paremmin kun seksi ei ole "kiristysväline". En halua syyllistää naisia näin sanomalla, mutta me miehet olemme usein huonoja ymmärttämään hellyyden merkitystä naiselle, ja vielä huonompia ymmärtämään yhtään mitään jos olemme seksin puutteessa.

Ja ketjun aloittajalle vielä, toivottavasti pystytte keskustella asiasta suoraan ja "paineettomasti" ... Ja vielä haluan sanoa sen, että kenenkään naisen ei todellakaan tarvi olla mikään seksiautomaatti joka on aina valmiina miestänsä tyydyttämään.
 
Mulla oli täsmälleen tommonen tilanne mun edellisessä suhteessa, ongelma oli vielä siinä että mun ei koskaan tehnyt mieli seksiä, pidin itseäni jopa aseksuaalina hetkellisesti. Aina kun otettiin päiväunia tai mentiin nukkumaan niin käsi hiljaa hipuili sinne jalkoväliin, ehkä yks tai kaks suukkoa saatiin ja oltiin jo rämpläämässä.

Mulla tuli aivan samanlaisia tuntemuksia kun sulla. Mä aloin jo vihjailee 30min ennen petiin menoa, että nyt haluan OIKEASTI nukkua, ei silti aina mennyt kaaliin. Mua pelotti, että jos nyt vähän halailen niin joudunko nyt sit harrastamaan seksiä vaikka ei haluttaisi. Meiltä alko pikkuhiljaa kadota läheisyys ja sit me erottiinkin... Olihan syy mussakin kun ei koskaan mieli tehnyt mutta ei se mieskää mikään romantikko ollut.

Nykyisessä suhteessa ei ole ihan noin, mutta mua ärsyttää se että mies ei osaa tehdä alotetta. Se lähes joka ikinen kerta kysyy että "tekisikö mieli tai olisiko tänään..." mä oon kans monta kertaa sille sanonut, että voisi joskus yrittää jotain sponttaania mutta vastaus on ettei oikein osaa... Kai pitää olla tyytyväinen että toi sentään antaa hellyyden osotuksia muutenkin kuin sen toivossa.. Edelleenkään en ole hirveesti seksin perään mutta tän miehen kanssa tekee sentään mieli joka kuukausi. Varsinkin nyt kun ollaan vauvaa yrittämässä ;)
 

Yhteistyössä