Miehen tai entisen sellaisen käytöksestä

  • Viestiketjun aloittaja harmis
  • Ensimmäinen viesti
harmis
Erottiin avomiehen kanssa lopullisesti n. viikko sitten (sitä ennen viikko meni miettiessä jatketaanko vaiko ei), kävi täällä viime viikolla vielä lähinnä nukkumassa. Maanantaina alkoi loma, ja jo la-su välisestä yöstä on nukkunut muualla ja käynyt täällä vain lapsia katsomassa. Alussa pidin etäisyyttä mieheen, enkä oikein tiennyt mitä olisin puhunut hänelle, mutta nyt on puhuttu kaikenlaista, lähinnä tietysti käytännön asioista. Pari kertaa halasi minua (itse en oikein kunnolla halaukseen vastannut) ja nyt eilen oli taas lasten kanssa täällä kun olin itse asioilla, lähtiessä sitten halasi kunnolla ja pitkään (johon minä vastasin kunnolla). Tänään käväisi tuossa, ja taas lähtiessä halasi kunnolla. Sanoin sitten, että meinasin eilen alkaa pussailla miestä kaulasta, vanhasta tottumuksesta. Halasi sitten uudestaan ja tällä kertaa itse pussasi minua kaulasta. Tämä käytös vähän häiritsee, kun en tiedä mitä tuosta pitäisi ajatella. Halaileeko minua, koska haluaa lohduttaa minua kun tietää kuinka paha olo minulla on erosta? Illalla laitoin viestin koskien käytännön asioita ja vastasi siihen vasta puolenyön jälkeen, ja kyseli lisäksi miten voin kun näytin taas niin itkuiselta kun lähti..
 
harmis
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja harmis:
Tietää kyllä mun tunteista, ja siitä etten haluaisi erota. Ja on sanonut, että rakastaa mua edelleen ja tulee aina rakastamaan.
No sit on aika paskamaista käytöstä siltä... Ellet halua hajottaa itseäsi, niin torju tommoset lähentelyt.
Mietin vaan, että jos se kuitenkin haluais mahdollisesti jatkaa.. Paska homma muutenki koko juttu =(
 
harmis
Täytyy nyt lisätä tähän vielä, että lähetin sille illalla taas viestin jossa oli sitten viimeinen lause vähän vihjaileva.. Seksin suhteen.. Noh, vastas taas puolen yön jälkeen pelkästään tähän viimeiseen lauseeseen ja läheteltiin sitten viestejä edes takaisin seksiin liittyen..
Ja ainakin mun puolelta tämä (vaikka tietysti haluaisin miehen kokonaan takasin) on jonkinlaista vallan tunnetta. Tietää että toinen haluaa edelleen, ja miksei vaikka jotain vois myös oikeasti tehdäkin.
 
Entä jos..
Miehellä on vaikeuksia hahmottaa miten nyt tulisi toimia. Kun on kauan tottunut seurustelemaan sun kans ja tekeen tiettyjä juttuja esim. tuo kaulaan pussailu. On varmaan teille kummallekkin ja kaikille samassa tilanteessa vaikea sisäistää uudet "rajat". Kun erostakin on niin vähän aikaa, tottuminen voi viedä kuukausia, riippuen kuinka tiheään ootte nyt tekemisissä..
 
harmis
Mies halusi erota, koska ei jaksanut tätä meidän tilannetta enää. Huudan ja valitan vaan kuulemma jatkuvasti. Sanoi ettei ollut moneen viikkoon pystyny syömään ja nukkumaan kunnolla, kun stressas tätä meidän suhdetta ja raha-asioita. Lisäksi tekee yötöitä ja on vpk:ssa, jossa sai lisää vastuuta joka sekin tietysti stressasi. Eli tähän liittyy tosi monta eri asiaa. Ite en huomannut mitään erikoista, ja tämä juttu tuli ihan puun takaa. Nyt kun olen miettinyt, niin olen kyllä käyttäytynyt tosi paskamaisesti miestä kohtaan ja pitänyt ihan itsestäänselvyytenä. Eikä olla tehty kahdestaan pitkiin aikoihin yhtään mitään, lasten kanssa välillä yhdessä jotain pientä mutta sekin on ollut tosi vähissä viime aikoina.
Mies ei pystynyt silloin muutaman viikon aikana tilanteestaan mulle ollenkaan, nuoremmalle siskollensa kylläkin, jonka kanssa on ollut paljon tekemisissä siitä lähtien. Lisäksi sain tietää, että tämän siskon poikaystävän siskosta on tullut miehelle myös hyvä kaveri. Ensin kuvittelin vaikka mitä, että heillä on suhde ja sun muuta, mutta vaikka olen kuinka painostanut tässä asiassa miestä, ei ole mitään suhdetta myöntänyt, sanoo vain että ovat kavereita.
 
harmis
Alkuperäinen kirjoittaja Entä jos..:
Miehellä on vaikeuksia hahmottaa miten nyt tulisi toimia. Kun on kauan tottunut seurustelemaan sun kans ja tekeen tiettyjä juttuja esim. tuo kaulaan pussailu. On varmaan teille kummallekkin ja kaikille samassa tilanteessa vaikea sisäistää uudet "rajat". Kun erostakin on niin vähän aikaa, tottuminen voi viedä kuukausia, riippuen kuinka tiheään ootte nyt tekemisissä..
Tuosta kaulaan pussaamisesta.. Juttu meni näin, että pari päivää sitten halattiin varmaan ekan kerran kunnolla pitkään aikaan, ja meinasin ite alkaa suudella miestä kaulasta, mutta tajusin sitten etten voi tehdä niin, eikä mieskään mitään huomannut. Seuraavana päivänä kävi, ja halattiin taas kun oli lähdössä ja tämän jälkeen sanoin hänelle, että meinasin eilen suudella sua kaulasta. Kysyi vaan jotain, että miksi tai muuta vastaavaa. Vastasin, että varmaan vanhasta tottumuksesta. Halasi sitten uudestaan, ja suuteli mua kaulasta, ei ollut siis mikään pikainen pusu. Ja mielestäni ihan vaan kiusallaan.
 
Tosi väärin jos kiusottelee suukolla tai sitten tyydyttää oman hellyyden ja ikävän tarpeensa siinä eikä ota huomioon että sä jäät elättelemään toiveita :(

Kuulostaa kyllä eron syyt oikeasti aika hatarilta, taustalla saattaa olla ihastusta siihen tyttöön vaikka mitään suhdetta ei olisikaan. Onhan se nalkuttava vaimo vähemmän houkutteleva vaihtoehto kuin joku kiva iloinen tyttö jonka kanssa ei jaa arkea.
Tämä vain minun tuntuma asiaan.
 
harmis
Alkuperäinen kirjoittaja silmukka80:
Tosi väärin jos kiusottelee suukolla tai sitten tyydyttää oman hellyyden ja ikävän tarpeensa siinä eikä ota huomioon että sä jäät elättelemään toiveita :(

Kuulostaa kyllä eron syyt oikeasti aika hatarilta, taustalla saattaa olla ihastusta siihen tyttöön vaikka mitään suhdetta ei olisikaan. Onhan se nalkuttava vaimo vähemmän houkutteleva vaihtoehto kuin joku kiva iloinen tyttö jonka kanssa ei jaa arkea.
Tämä vain minun tuntuma asiaan.
Niin munkin mielestä, ja se, että ei voi edes yrittää uudestaan. Sanoi vaan ettei se siitä miksikään muutu, viimeistään puolen vuoden päästä kaikki on taas samalla lailla, eikä jaksa tätä itkemistä ja asioiden vatvomista sitten uudestaan.
En oikestaan tuosta kiusoittelusta ja noista viesteistä jääny elättelemään toiveita, haluisin vaan näyttää että asiat voi muuttua. Ja oon aika paljon miettinyt tota seksi-juttuakin, ja ainakin tällä hetkellä tuntuu ettei se välttämättä mikään paha juttu oliskaan, jos alettais jotain sellaista harrastamaan. Koska mulla ei ole mitään mielenkiintoa hommata mitään uutta miestä, eikä se nyt kovin helppoa varmaan olekaan löytää sellainen kunnon mies, jolle kelpaa pian 3 lapsen yh-äiti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja silmukka80:
Tosi väärin jos kiusottelee suukolla tai sitten tyydyttää oman hellyyden ja ikävän tarpeensa siinä eikä ota huomioon että sä jäät elättelemään toiveita :(

Kuulostaa kyllä eron syyt oikeasti aika hatarilta, taustalla saattaa olla ihastusta siihen tyttöön vaikka mitään suhdetta ei olisikaan. Onhan se nalkuttava vaimo vähemmän houkutteleva vaihtoehto kuin joku kiva iloinen tyttö jonka kanssa ei jaa arkea.
Tämä vain minun tuntuma asiaan.
siepä sen hyvin sanoiksi puit. samanmoinen tuntuma on miullaki tähän ap:n tarinaan....

ja se on tosi väärin. siis tosi väärin että sitte alkaa toista tuollalailla kiusaamaan. ku kuitenki aivan varmasti tietää että toinen kaipaa eikä haluais erota.

:hug: ap:lle

 

Yhteistyössä