Miehen taskusta löytyi...

  • Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti
harmaa
Naisen käsialalla kirjoitettu "heidi" ja puhelin numero!

Siis mitä vittua! käykö mies vieraissa =(
EN KOSKAAN SITÄ USKOISI, mutta näköjään toista ei voi täysin tuntea vaikka 8v on yhdessä oltu.

ÄSken laitoin pyykkejä koneeseen ja tämä lappu oli housujen taskussa!
Oon aivan sanaton ja ties mitä.

Miten toimin tästä eteenpäin?
Olenko hiljaa ja odotan jos tulisi lisää merkkejä pettämisestä vai nostanko kissan heti pöydälle.

Hirvee ja epätodellinen olo että mun mies kävis vieraissa joka mulle joka päivä kertoo rakastavansa ja pitää kuin kukkaa kämmenellä!
 
Luulen että puhelinnumero olisi jossain jemmassa, jos se olisi tärkeä. Ensimmäisenä tulee mieleen, että työkaveri/opiskelukaveri on pyytänyt soittamaan, jos on kyytiä tarjolla. Helpoimmalla pääset kun kysyt heti.
 
Alter Ego harmaana
Soita siihen numeroon. Yleensä nämä pettämiset tulee ihan shokkina, en minäkään omasta puolisosta ikinä olis uskonu. Nyt on silmät auenneet ja olen huomannut, että pettäminen on ihan järkyttävän yleistä ja jokapäiväistä suurimmalle osalle miehistä ja naisista. :(
 
naksu
Voisko olla että miehesi on päässyt helpommalla eroo ko. tyypistä kun on ottanut numeron? Joskus voi tietynlaiset tyypit olla varsinaisia iilareita.
Kysy ihmeessä itse mieheltä missä mennään.
 
Tuo ei tarkoita mitään.

Aikoinaan äitini löysi takkini taskusta vastaavanlaisen lapun ja hyvää hyvyyttään hävitti sen, kun luuli sitä tietynlaiseksi lapuksi |O |O |O

Se oli Poutun ostoasiamiehen puhelinnumero B) B) B) ja nimi, enkä varmasti ollut pettämässä ketään.....vielä silloin...
 
harmaa
Naispuolisia opiskelu tai työkavereita (on niin miesvaltaisella alalla töissä).

Ja se ihmetyttää että lappu oli housun taskussa, sillä minä meillä pyykit pesen.
Kait se vain on vahingossa unohtunut sinne...

En nyt tod.tiedä mitä tehdä!!!

Tiedän kuinka helppoa ja tavattoman yleistä pettäminen on!
Minäkin olen siihen ennen nykyistä miestä siihen sortunut joten kait karma kostaa nyt.
 
vieras
"Naisen käsialalla kirjoitettu "heidi" ja puhelin numero!"

Ööö mistä tietää, että on kirjoitettu naisen käsialalla? Erottaako naisen ja miehen käsialan muka niin selvästi?
 
Kysy mieheltäsi onko tärkeekin numero vai voiko heittää roskiin.

Niin mun työkaverinkin vaimo mieheltään kysy, kun mun puhelinnumeron löysi. Ja mun numero oli tällä miehellä sen takia kun mun piti ostaa niiltä halkoja. Numerooni antaessa jo varotin työkaveria että voi tulla selitystarvetta vaimolle jos vaimo sen lapun löytää.
 
toinen petetty
Näkee sen.
MInä ainakin tunnen käsialasta. Ja kuka mies laittaisi puhelin numeron jossa lukee "heidi".
Vai onko kyseessä joku transu. herran jee.

Kyllä se nainen varmaan on ja soittaisin sinuna suoraan tai sitten mieheltäsi kysyisin. Molemmat tekisin tunnin viiveellä että eivät ehdi punoa yhdessä juonia...

Näin se vain menee.
 
vieras
sen verran kannattaa varoo epäilyksiään kuitenkin että kysyy eikä ala heti soittelemaan koska voi olla nolo paikka jos ei ookkaan kyse tollasesta.meillä mies tekee usein puhelin kauppaa huutonetissä ja usein löytyy myös näitä lappua mistä millonkin missä on puhelinnumero+nimi tai osoite ja nimi tiedot.ei vält. mulle aina kerro heti jos on jonku puhelimen myyny tai ostanu.huutonetissäki useimmiten käytetään s.postia mutta on näitä jotka haluaa mieuiten käyttää puhelinta heti yhteydenpitoon koska on nopeampaa.mutta toivottavasti saat selvyyden asiaan.
 
toinen vieras
laita findiin tai johonkin numero...saat koko nimen ja osoitteen yms.sieltä..voipi paljastua vaikka joksikin työ tms. asiaksi. Tai sitten saat ainakin tietää kenestä on kyse jos huonosti käy.
 
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Naisen käsialalla kirjoitettu "heidi" ja puhelin numero!

Siis mitä vittua! käykö mies vieraissa =(
EN KOSKAAN SITÄ USKOISI, mutta näköjään toista ei voi täysin tuntea vaikka 8v on yhdessä oltu.

ÄSken laitoin pyykkejä koneeseen ja tämä lappu oli housujen taskussa!
Oon aivan sanaton ja ties mitä.

Miten toimin tästä eteenpäin?
Olenko hiljaa ja odotan jos tulisi lisää merkkejä pettämisestä vai nostanko kissan heti pöydälle.

Hirvee ja epätodellinen olo että mun mies kävis vieraissa joka mulle joka päivä kertoo rakastavansa ja pitää kuin kukkaa kämmenellä!
oiksko ihan hirveetä kysyä ensin mieheltäs asiasta ennekuin alat pultteja vetämään....? mutta toisaalta sellaiset ihnmiset jotka ovat joskus pettäneet ovat kärkkäimpiä epäilemään muista samaa?

 
toinen vieras
laita findiin tai johonkin numero...saat koko nimen ja osoitteen yms.sieltä..voipi paljastua vaikka joksikin työ tms. asiaksi. Tai sitten saat ainakin tietää kenestä on kyse jos huonosti käy.
 
harmaa
numeroa eikä nimeä, on salainen.
Numerotiedustelusta myös sama juttu =/

Niin juu kun ite olen joskus pettänyt niin nyt olen valmis epäilemäään omaani? No ei se nyt niin mene, sillä olen luullut meillä menevän niin hyvin että kummankaan ei tartte pettää.

Nyt hetken funtsin ja sitten joko soitan tälle "heidille" tai odotan että mies tulee töistä.

Ei se harrasta mitään huutonettejä.

Kiitokset vinkeistä!
 
vieras

oiksko ihan hirveetä kysyä ensin mieheltäs asiasta ennekuin alat pultteja vetämään....? mutta toisaalta sellaiset ihnmiset jotka ovat joskus pettäneet ovat kärkkäimpiä epäilemään muista samaa?

[/quote]

peesaan!
tosta voi oikeesti tulla ongelmia sille naisellekkin jos aletaan syyttelemään/soittelemaan.puhumattakaan siitä kuinka se loukkaa miestä (ja sitä naista)jos se on joku työ tai muu juttu eikä mitään sellasta ole.
jos se on pettämistä tai joku on kiinnostuksissaan antanu numeron niin eikhän sekin tuu esille ainakin jossakin vaiheessa.

pointti oli kuitenkin se että jos ei hoida asiaa "siististi" kysymällä vaikka siltä mieheltäs niin voi olla aika nolo loppu jos ei oo mitään ja on epäillyt.

 

Yhteistyössä