Mieheni ei pidä vartalostani. Mun on pahalla sen takia. Mitä mieltä olette?

  • Viestiketjun aloittaja "Jonetta"
  • Ensimmäinen viesti
"Jonetta"
Mä olen aika sinut itseni kanssa ja en ole koskaan ollut kovin ulkonäkökeskeinen. En välitä olla kaunis ja mulle on ihan sama olenko kaunis vai tavis vai mitä. En myöskään oikein osaa kiinnittää muiden ulkonäköön huomiota. Pidän itsestäni kuitenkin huolta. Liikun, syön hyvin, meikkaan, hoidan ihoani, sheivailen, pukeudun ihan suht. muodikkaasti yms. Käyn säännöllisesti kampaajalla.. eli ihan nuo perusjutut.

Mieheni on heti suhteemme alussa vitsaillut aina miten on tissimiehiä. Mulla on suht. pienet rinnat. En ole asian antanut häiritä ja mieheni onkin sanonut, ettei se tissien koko ole niin olennaista.

koko ajan tulee kuitenkin jotain, missä mieheni tavallan kertoo pitävänsä ihan erilaisista naisista.

Mies on mm. sanonut usein, että pitkät naiset ovat näyttävämpiä ja seksikkäämpiä. Mä olen 163cm ja olen sanonut miehelle, että olenko liian lyhyt. Kuulemma olen, mutta ei se haittaa ja korkkareilla musta tulee 170senttinen. Eli mun pitäisi käyttää korkkareita, että kelpaan miehelleni?!

Mies sanoo myös usein, että olen liian hoikka. Alipainoinen en kuitenkaan ihan ole On sanonut suoraan, että tykkäisi, jos olisi enemmän reittä ja pyllyä.

Kaiken huippu oli kuienkin se, että eilen seksin jälkeen sanoi, että näytän takaapäin ihan luurangolta. Mulle tuli tosi paha mieli. En oikein osannut ottaa asiaa puheeksi miehen kanssa, kun en tiennyt mitä sanon.

Baareissa selvästi kiinnittää huomiota muodokkaisiin naisiin ja esim. koneelta löysin jotakin povipommien kuvia.


Miehen mukaan otan asian liian vakavaksi ja hän vain perustelee sitä "no tällaisia me äijät ollaan".

Mulle on tärkeää, että mies pitäisi minusta fyysisesti ja olisin haluttava.

Olenko liian tiukkis? Miten ottaisin puheeksi? Hyväksyisittekö te tällaista?

Asiallista keskustelua kiitos, sillä aihe tuntuu aralta jo muutenkin..

Mies on itsekin aika hoikka, tosin lihaksikas.
 
Peyote
Jee, onpas kiva mies.

Ei siinä mitään sinänsä, että tietty kaikilla on oma makunsa. Mutta on väärin valita sellainen pari, joka ei täytä kriteereitä ja sitten koko ajan tavallaan ilmaista toiselle sitä, että ei ole ikinä tarpeeksi.

Ei ne tommosia vaan ole ne äijät, vaan yleensä kai jokainen ottaa parin, joka oikeasti miellyttää, eikä yleensä kukaan halua koko ajan omalle parille pahaa mieltä ja riittämättömyyden tunnetta. Jos ottaa parin, joka ei miellytä, täytyy osata venyttää kauneuskäsitystä. Yleensä kai niin käykin, kun rakastuu. Toi mitä sun mies tekee sulle, on epäreilua ja ilkeää.
 
"vieras"
joo aina löytyy miehiä joille kukaan maailman nanen ei ole tarpeeksi täydellinen, olet varmasti upea pakkaus ja mies huomannut että voi sua aina arvostella ihan miten päin vaan...todella törkeetä sun mieheltä. Älä anna sille kuukauteen, keskity vaan ittees ja lähe piruuttaan tyttöjen kanssa iltaa viettämään ykköset päällä...katotaan miten se mies sitten suun laittaa. Kerro että sulle on kyllä ottajia ja mies voi vapaasti lähteä pyydystään povipommia...ei jessus miten lapsellinen tapaus! Mä antaisin mitä vaan että oisin hoikka kuten sä..mä olen liian lihava mutta ei mies sitä koskaan mulle sano(vaikka varmasti panis mieluummin hoikkaa)
 
En hyväksyisi tollasta. Toi on jo jonkunlaista henkistä väkivaltaa kun toisen ulkonäköä mollataan ja yritetään saada itsetunto nollille. Jos ois oikeesti reilusti ylipainoinen tai alipainoinen ois ihan ok osoittaa huolensa asiasta asiallisesti. Tollasta luurangoksi nimittelyä en hyväksyisi olleskaan.
 
Jos ei pidä, niin sittenhän ei pidä. Ei kai toista sentään voi moiseen pakottaakaan?

Mutta suhteen jatkon kannalta vakavahenkinen keskustelu ja mahdolliset johtopäätökset tästä ovat kyllä paikallaan.
 
ssss
Ap sulla tuntuu olevan aivan mahtava itsetunto kuitenkin! Monet olisivat jo häipänneet kun miehellä tuntuu olevan naisihanne ihan toisaalla. Miksi olet hänen kanssaan? Miksi hän on sinun kanssasi? Luuranko-kommentti oli ala-arvoinen. Todella loukkaus.
 
  • Tykkää
Reactions: laruu
Mäkin olen aina ollut tosi hoikka, mutta en koskaan alipainoinen. Bmi ollut aina vähintään 19-20. Tissitkin mulla on ihan selvästi.

Exäni mollasi mua myös luurangoksi ja laudaksi. Kun sain perintöä, niin ehdotti mulle ihan tosissaan, että voisin laittaa tisseihin täytettä. Oli myös ihan mua varten etsinyt netistä ohjeita, miten saisi enemmän juurikin reittä ja pyllyä. Naamanikin oli kuin kuivan kesän oravalla.
Mies treenasi itse hullunlailla ja mittasi nauhalla lihaksiaan..
Eikä ihme, että on ex...

Nykyinen mieheni pitää minusta sellaisena kuin olen ja tiedän kelpaavani. Jokaisella naisella on oikeus olla haluttu ja hyväksytty. Nyt otat asian puheeksi heti tänään. Mä siis ymmärrän miltä susta tuntuu, kun olen itse kokokenut saman. Eikä todellakaan "äijät ole vaan tommosia". Mun mies ei ole ainakaan.
 
"vieras"
Ikävästi sanottu ja mies on kusipää. Helppo sanoa, että etsi toinen joka arvostaa sinua, mutta mieti millaista olisi sellaisen kanssa joka arvostaa sinua sen näköisenä kuin olet.
 
  • Tykkää
Reactions: laruu
naisena
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27916245:
Jos ei pidä, niin sittenhän ei pidä. Ei kai toista sentään voi moiseen pakottaakaan?

Mutta suhteen jatkon kannalta vakavahenkinen keskustelu ja mahdolliset johtopäätökset tästä ovat kyllä paikallaan.
Juu ei voi pakottaa pitämään tietynlaisesta vartalosta.

Eikä myöskään eikä varsinkaan voi pakottaa pitämään tietynlaisesta luonteesta ja käytöksestä; varsinkaan tuonkaltaisesta, jossa mies siis jatkuvasti kommenteillaan pahoinpitelee naisen seksuaalista itsetuntoa ja omanarvontuntoa.

Ap, keskustella kannattaa todella vakavasti miehen kanssa, että halutaanko nyt jatkoa tälle suhteelle yleensäkään vaiko eikö. Koska mistä nyt todella on kyse, niin siitä mitä sinä itse haluat loppuelämältäsi. Jossain on juuri oikea mies sinua varten, ilman pöllöjä kommenttejaan. Ehkä on parasta että jätät tämän unto uneksijasi tuijottelemaan niitä isotissisiä duunattuja kuviaan ja etsimään sitä oikeaa...
 
"Jonetta"
Kuten sanoinkin, niin mulla on hyvä itsetunto ja en ole ulkonäkökeskeinen tyyppi. Mulle siis riittäisi, että oma mies pitäisi minua kauniina ja haluttavana. Aina varmasti löytyy jostakin maailman kolkasta joku, jolla olisi vielä paremmat tissit ja pylly, kuin mulla, mutta riittäisi, että olisin edes sitä valioluokkaa mun miehelleni.

Seksi ei vaan kiinnosta enää tuon miehen kanssa. Ei paljon huvita paneskella, jos tiedän, että toinen miettii samalla mun tilalle jotakin povipommia, jolla on enemmän sitä reittä ja pyllyä.
 
"Tirppa"
Eiköhän se sun miehes kuitenkin sua haluttavana pidä jos seksiä sun kanssa harrastaa? Ja kaikki on teillä muuten ihan hyvin? Taitaa olla kyse vaan siitä että miehesi ei ajattele ihan loppuun saakka mitä suustaan päästelee, tai ei pidä sanomaansa loukkauksena. Tokihan se loukkaus on koska sinä sen sellaisena koet. Tosiaan kannattaa keskustella aiheesta miehen kanssa, ehkä hän ei vaan älyä. Miehillä kun useimmilla on ne putkiaivot.
 
naisena
[QUOTE="Tirppa";27916318]Eiköhän se sun miehes kuitenkin sua haluttavana pidä jos seksiä sun kanssa harrastaa? Ja kaikki on teillä muuten ihan hyvin? Taitaa olla kyse vaan siitä että miehesi ei ajattele ihan loppuun saakka mitä suustaan päästelee, tai ei pidä sanomaansa loukkauksena. Tokihan se loukkaus on koska sinä sen sellaisena koet. Tosiaan kannattaa keskustella aiheesta miehen kanssa, ehkä hän ei vaan älyä. Miehillä kun useimmilla on ne putkiaivot.[/QUOTE]

No aika moni mies on rakennettu sillä tavalla että se panee kaikkea mikä on lämmin ja liikkuu ja jolta on mahdollisuus saada. Tietysti on totta että moni mies on rakennettu myös sillä tavalla että suusta tulee mitä sylki sinne tuo eikä korvien välissä välttämättä muuta liikukaan kuin se kieli.

Mutta on niitä toisenlaisiakin miehiä, ja kyllä niitä kannattaa etsiä. Että en ihan tyytyis siihen ajatukseen että haluaahan se mua kun kerran panee mun kanssa. Mies pystyy panemaan varsinkin nuorena vaikka pumpattavaa nukkea... eikä se olet todellakaan mikään rakkauden merkki. Rakkauden merkki paremminkin voisi olla se että kykenee keskustelemaan ja ehkä jopa huomioimaan toisen tunteita.
 
"Tuomas"
[QUOTE="vieras";27916238]joo aina löytyy miehiä joille kukaan maailman nanen ei ole tarpeeksi täydellinen, olet varmasti upea pakkaus ja mies huomannut että voi sua aina arvostella ihan miten päin vaan...todella törkeetä sun mieheltä. Älä anna sille kuukauteen, keskity vaan ittees ja lähe piruuttaan tyttöjen kanssa iltaa viettämään ykköset päällä...katotaan miten se mies sitten suun laittaa. Kerro että sulle on kyllä ottajia ja mies voi vapaasti lähteä pyydystään povipommia...ei jessus miten lapsellinen tapaus! Mä antaisin mitä vaan että oisin hoikka kuten sä..mä olen liian lihava mutta ei mies sitä koskaan mulle sano(vaikka varmasti panis mieluummin hoikkaa)[/QUOTE]

Vaikka varmasti panisi mieluummin hoikkaa? Miksi panisi mieluummin? Miksi pitäisi olla hoikka? En ymmärrä yhtään. Miksi naisen pitäisi olla hoikka?

Minä panen mieluiten omaa naistani. Panen vain ja ainoastaan omaa naistani. Hän ei ole hoikka, mutta ei nyt varsinaisesti lihavakaan. Ylipainoa on, koska itse niin sanoo. Mun silmissä hän on mulle todella sopivan kokoinen ja maailman seksikkäine ja kaunein nainen. Haluan naistani ja hän kiihottaa minua. Ei hänen tarvitse mun mielestä olla minkään muun kokoinen, kuin mitä on nyt.
Kyllä te naiset olette outoja.

Aloittajalle: Puhu miehesi kanssa. Et ansaitse tuollaista kohtelua.
 
"hemuli"
kamalaa! mulla oli jos ellanen olo ettei mies mua halua,siksi että hän ei ikinä sanonut haluavansa,hän ei ikinä sanonut että olen kaunis tms.

mua raivostuttaa sun puolesta! tosi ikävän kuuloinen mies!
 
Kannattaa nyt keskustella ihan vakavissanne tuosta asiasta. Keskustelun jälkeen voit sitten viisaampana tehdä johtopäätöksiä ja ratkaisuja.
Miehesi tekee kyllä väärin ja sun ei tarvitse tuollaista kuunnella.

Mulle on tärkeää, että mieheni pitää viehättävänä ja seksikkäänä juuri minua.
 
[QUOTE="Jonetta";27916195]Mä olen aika sinut itseni kanssa ja en ole koskaan ollut kovin ulkonäkökeskeinen. En välitä olla kaunis ja mulle on ihan sama olenko kaunis vai tavis vai mitä. En myöskään oikein osaa kiinnittää muiden ulkonäköön huomiota. Pidän itsestäni kuitenkin huolta. Liikun, syön hyvin, meikkaan, hoidan ihoani, sheivailen, pukeudun ihan suht. muodikkaasti yms. Käyn säännöllisesti kampaajalla.. eli ihan nuo perusjutut.

Mieheni on heti suhteemme alussa vitsaillut aina miten on tissimiehiä. Mulla on suht. pienet rinnat. En ole asian antanut häiritä ja mieheni onkin sanonut, ettei se tissien koko ole niin olennaista.

koko ajan tulee kuitenkin jotain, missä mieheni tavallan kertoo pitävänsä ihan erilaisista naisista.

Mies on mm. sanonut usein, että pitkät naiset ovat näyttävämpiä ja seksikkäämpiä. Mä olen 163cm ja olen sanonut miehelle, että olenko liian lyhyt. Kuulemma olen, mutta ei se haittaa ja korkkareilla musta tulee 170senttinen. Eli mun pitäisi käyttää korkkareita, että kelpaan miehelleni?!

Mies sanoo myös usein, että olen liian hoikka. Alipainoinen en kuitenkaan ihan ole On sanonut suoraan, että tykkäisi, jos olisi enemmän reittä ja pyllyä.

Kaiken huippu oli kuienkin se, että eilen seksin jälkeen sanoi, että näytän takaapäin ihan luurangolta. Mulle tuli tosi paha mieli. En oikein osannut ottaa asiaa puheeksi miehen kanssa, kun en tiennyt mitä sanon.

Baareissa selvästi kiinnittää huomiota muodokkaisiin naisiin ja esim. koneelta löysin jotakin povipommien kuvia.


Miehen mukaan otan asian liian vakavaksi ja hän vain perustelee sitä "no tällaisia me äijät ollaan".

Mulle on tärkeää, että mies pitäisi minusta fyysisesti ja olisin haluttava.

Olenko liian tiukkis? Miten ottaisin puheeksi? Hyväksyisittekö te tällaista?

Asiallista keskustelua kiitos, sillä aihe tuntuu aralta jo muutenkin..

Mies on itsekin aika hoikka, tosin lihaksikas.[/QUOTE]

Itse en ole hirveän hoikka, mutten lihavakaan. En ole ihan sinut oman vartaloni kanssa, edelleenkään. Lenkkeilen, mutten harrasta muuta (ei ole tekosyitä miksen voisi). Mieheni on pitkä, ei liian hoikka vaan enemmänkin lihaksikas. Joskus tunnen itseni huonommaksi miehen kanssa, vaikkei hän ole koskaan sanonut mitään minusta. Kehunut rintojani kylläkin :D (hyvä vain jos tykkää, itse en tykkää). Ja olen saanut kommenttia että olen kaunis ja kyllä se tietysti mukavalta tuntuu, mutten jotenkin osaa ottaa kehuja mieheltäni vastaan.

Harva oikeasti on todella täysin tyytyväinen vartaloonsa, löytyyhän niitäkin tosin mutta vaikka kuinka olisi kauneusihanteiden mukainen, voi tuntea olonsa epämiellyttäväksi omassa kehossaan. Toki tällaiset aihealueet kuten oma keho ja ulkonäkö ovat yleensä arkoja aiheita. Minä löydän itsestäni paljon vikaa, mutta myös hyviä puolia.

Mieheni joskus kyselee myös, että miltä hänen vartalonsa näyttää minun silmissäni. En koskaan osaa kehua (vaikka voisinkin), sanon aina vain että hyvältä. Joskus hän heitti vitsillä että alkaa rupsahtamaan, sanoin että ei hän ala, näyttää aina vain paremmalta :)

Mutta noin yleisesti, itse en varmaan hyväksyisi pidemmän päälle jos toinen alituiseen arvostelee ulkonäköä. Voi olla, että loukkaantuisin jo siitä yhdestäkin kerrasta. Aina voi asian ilmaista muutenkin. Voi vaikka ehdottaa että kulta, lähtisitkö kanssani salille vaikka kerran-pari viikossa? Ei tarvitse sanoa että haluaisin että sinulla olisi isompi perse.
 
"Tirppa"
Herranjumala sentään, kyllä minäkin tykkäisin kovasti komeasta pyykkilautavatsaisesta miehestä mutta kyllä mä silti miestäni rakastan ja haluan vaikka onkin tavis kaljamaha <3 No tosin en mä sitä sille toitota tietenkään että voi kun sulla tota vattaa on kertynyt tms. Osaan käyttäytyä. Mä todellakin luulen että tässä on nyt vaan kyse siitä että mies ei ajattele mitä suustaan päästää. Siispä keskustelemaan aiheesta vakavasti, jospa se mies ymmärtäisi.
 
"didi"
Siis mielipidehän voi olla ja saa olla, mutta ei oikein kuulu henkisesti kypsän ihmisen käytökseen, että haukkuu toista ulkonäön vuoksi, varsinkaan omaa puolisoa. Minusta se kyllä kertoo enemmän tästä haukkujasta kuin tästä arvostelun kohteena olevasta.

Kaikenlaista sitä on itsellekin lauottu, mutta olen yrittänyt ajatella, että miten harmillista, että tällä ihmisellä on niin paljon ikäviä asioita jäänyt käsittelemättä, koska jostain sellaisestahan ko. käytös kertoo.
 
Kengän kuva persuksiin! Moni nainen olisi ap:n sijassa jo menettänyt itseluottamuksensa, hyvä että näin ei kuitenkaan ole. Itse en sietäisi nälväilyjä ulkonäöstäni, vaikka hyvä itsetunto onkin. Luuranko-kommentti oli tosi törkeä! En yhtään ihmettele jos ei seksi tämän miehen kanssa maistu enää. Jos suhde ei ole muutenkaan mikään kummoinen "vuosisadan rakkaustarina" (ei siltä ainakaan kuulosta), niin antaisin miehen mennä sitä povipommia etsimään. Luultavasti ap:n mies menee ennemmin tai myöhemmin sitä etsimään, jos ap ei enää seksiä halua ilkeiden kommenttien jälkeen harrastaa. Löydät paremman ja ulkonäöstäsi pitävän miehen aivan varmasti!
 
"Tille"
Ennen miestäni mä olin yhdessä omaa kehoaan trimmaavan miehen kanssa, joka tykkäsi mun olevan viisi kg liian lihava. Sanoin sille aina takaisin, että häneltä itseltään puuttuu saman verran älyä päästään ja ei sen takia oikein yllä mun henkiselle tasolle. Ei yhtään tykännyt, mutta ei se myöskään jatkanut pitkään sitä läskijuttuakaan. Muutenkin lopulta oli pakko unohtaa koko tyyppi, koska eihän ulkonäön palvonnalla pitkää suhdetta voi toivoa. Tulee ikäkriisit ja vanhuus ja vaikka mitä, niin vietäppä siinä aikaa jonkun ulkonäkönsä kanssa tuhertavan kanssa. Kivakivakivaaaa!

Ap:lla on oikeutetut tunteet mieskaverinsa puheiden vuoksi ja syytäkin surra moisten paukapään paukutellessa miesten tarpeista. Vetäise teidän makuuhuoneen kattoon joku sun ihannemiestyyppisi suurennettu kuva ja sovi, että jatkossa sä haluat olla aina alla päästäksesi nauttimaan täysillä seksistä.Mieskaverisi ei taatusti tyklää, mutta hymyilet suloisesti ja kuittaat, miten me naiset arvostetaan huomaavaisia miehiä ja sellainen tässäkin huushollissaon nyt katossa.
 

Yhteistyössä