Mieheni kaveri on entinen fuck buddyni. Kerronko vai en?

  • Viestiketjun aloittaja Kaunis, rietas, onnellinen
  • Ensimmäinen viesti
Kaunis, rietas, onnellinen
Apua!

Mieheni tuli pari päivää sitten töistä ja sanoi tavanneensa pitkästä aikaa entisen työkaverinsa, jonka oli sitten kutsunut illalla kylään.
Illalla, kun kaveri vaimoineen sitten meille saapui, huomasin, että kyseessä on mies, jonka kanssa minulla oli pelkkä seksiin perustuva suhde vuosia sitten. En kertonut miehelleni tästä ja tuskin tää "panomieskään" on vaimolleen mitään sanonnut, ainakaan en mitään vaistonnut hänen vaimostaan. Oli oikein kiva ja mukava ihminen ja meistä voisi hyvinkin tulla ystäviä.
Kiusallisinta on, että saan tästä kaverista edelleen värinöitä ja voin vaikka vannoa, että tää mies tuntee samoin. Meidän välillä on jännitettä, vaikka kuinka yritin olla normaali.
Mieheni suunnittelee yhteisiä mökkireissuja jne. ja on innoissaan, kun on saanut uuden yhteyden kyseiseen kaveriin. Itse pelkään, että jos aletaan kovinkin paljon tapailla tätä paria niin meidän yhteinen menneisyys tulee kuitenkin ilmi.

Joten kerronko itse nyt vai toivonko, että asia ei koskaan nouse esiin?
 
goips
Kerrot suoraan, ethän sä ole tehnyt mitään väärää kun menneisyydestä kyse.'

Saa sitten ukko päättää itse että haluaako ko. ihmiset lähipiiriinsä vai ei.
Ja tietenkin se tulee ilmi jossain vaiheessa, jos ystäviksi tuutte.
 
Jos susta tuntuu että miehesi osaa suhtautua asiaan hyvin.
Ja teillä on tapana kertoa tuollaisia asioita.

En kyllä lähtis leikkimään tulella jos on vaarana palaa.
Ellen olis todella taitava.

Olen itsekin joskus ollut samassa tilanteessa, mutta järki tuli vastaan. Mitään tapahtunut. Ajattelin että ei ole väärti riskeerata jotakin hienoa, enkä missään tapauksessa pettäisi miestäni. Luottamus on suhteen tärkeimpiä asioita minulle.

Koita kääntää asia niin päin että miltä itsestäsi tuntuisi jos asetelmat olisivat toisin päin.
 
Mieti asiaa miltä tuntuisi jos mies olis sun sijassas ja päättäisi kertoa sulle. Vaikee tilanne kyllä kaikin puolin.
Vaikka kyse on menneisyydestä etkä oo tehnyt mitään väärää tai pettänyt miestäs yms. niin eihän tuo silti mikään läpihuutojuttu ole.
Pahimmassa tapauksessa mies voi reagoida niin että teille tulee suhdekriisi, ikinä kun ei tiedä. Kyse on kuitenkin hänen kaveristaan vaikka järjellä ajateltuna tuohan on puhdas sattuma. Tunneasiat ei kuitenkaan usein mene sillä järjellä..
Jos taas et kerro niin on vaarana et asia tulee todellakin ilmi jossain vaiheessa kun alatte enemmän viettämään aikaa yhdessä. Kirjoitit et mies aiheuttaa sussa vieläkin värinöitä ja jos mies tuntee samoin niin odotettavissa saattaa olla monta kiusallista tilannetta.
Sun ei tarviisi kertoa mutta tosiaan tuo jos mies suunnittelee jo yhteisiä illanviettoja yms. niin hankaloittaa huomattavasti tilannetta.
Toivottavasti löydät oikean ratkaisun mutta älä tee mitään hätiköityä ennen kuin oot punninnut asian joka kantilta.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
-.-
En näkis mitään syytä miksi en kertoisi miehelleni tuosta.

Mutta itseäni häiritsisi kyllä TOSI paljon se että tuntisin tuollaisia värinöitä edelleen, vaikka seurustelen rakkaan mieheni kanssa. Onko nykyinen mies sitten kuitenkaan se jonka kanssa haluat olla?
 
Kaunis, rietas, onnellinen
En näkis mitään syytä miksi en kertoisi miehelleni tuosta.

Mutta itseäni häiritsisi kyllä TOSI paljon se että tuntisin tuollaisia värinöitä edelleen, vaikka seurustelen rakkaan mieheni kanssa. Onko nykyinen mies sitten kuitenkaan se jonka kanssa haluat olla?
Mä en ikinä vaihtaisi miestäni kehenkään toiseen. En ikinä!
Silti en voi kieltää, etteikö tulisi noita kummia väreilyitä. Ihastusta se ei ole, mutta ehkä muistot upeista panoista vielä jaksavat värisyttää. Seksi oli tän miehen kanssa upeeta, mutta parempaa se on oman mieheni kanssa.

Itse en haluaisi tietää, jos kaverini on mieheni kanssa joskus ollut. Miksi turhaan rikkoa kaverisuhde sellaisen asian takia, joka tapahtui jo vuosia sitten.
En ole varma, miten mieheni asiaan reagoisi. Tuskin haluaisi enää hirveästi olla kaverinsa kanssa tekemisissä ja se olisi sääli, koska mieheni pitää tästä tyypistä tosi paljon.
 
Mä en ikinä vaihtaisi miestäni kehenkään toiseen. En ikinä!
Silti en voi kieltää, etteikö tulisi noita kummia väreilyitä. Ihastusta se ei ole, mutta ehkä muistot upeista panoista vielä jaksavat värisyttää. Seksi oli tän miehen kanssa upeeta, mutta parempaa se on oman mieheni kanssa.

Itse en haluaisi tietää, jos kaverini on mieheni kanssa joskus ollut. Miksi turhaan rikkoa kaverisuhde sellaisen asian takia, joka tapahtui jo vuosia sitten.
En ole varma, miten mieheni asiaan reagoisi. Tuskin haluaisi enää hirveästi olla kaverinsa kanssa tekemisissä ja se olisi sääli, koska mieheni pitää tästä tyypistä tosi paljon.
Näinpä. Mutta mitäs sit jos joskus esim. lähdette mökille tms. yhdessä ja otatte vähän alkoholia ja vaikka tää miehen ystävä puhuukin ohi suunsa tai jotain? Sit voi oma mies suuttua ettet olekaan aiemmin kertonut : /
Varmasti rakastat miestäsi yli kaiken mutta oletko ihan 100% varma ettei nuo väristystuntemukset johda myöhemmin mihinkään jos vietätte paljon aikaa yhdessä? Enkä tarkoita että tekisit aloitetta tai mitään mutta siitä miehestähän ei voi tietää..
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
En näkis mitään syytä miksi en kertoisi miehelleni tuosta.

Mutta itseäni häiritsisi kyllä TOSI paljon se että tuntisin tuollaisia värinöitä edelleen, vaikka seurustelen rakkaan mieheni kanssa. Onko nykyinen mies sitten kuitenkaan se jonka kanssa haluat olla?
Miksi ei voisi tuntea värinöitä toisesta, vaikka seurusteleekin sen ihanan maailman parhaimman miehen kanssa?

Ihmisiähän tässä ollaan.:O Tunteet tulee jos ne on tullakseen.
 
-.-
Itse en haluaisi tietää, jos kaverini on mieheni kanssa joskus ollut. Miksi turhaan rikkoa kaverisuhde sellaisen asian takia, joka tapahtui jo vuosia sitten.
Miksi se kaverisuhde siitä menisi rikki? Siis jos HETI ois tiedossa että ovat harrastaneet seksiä?
Itsekin toki loukkaantuisin jos saisin vasta joskus vuosien jälkeen toista kautta kuulla että ovat sekstailleet, mutta jos saisin sen mieheltä tai kaverilta kuulla ihan seurustelun alkuaikoina, niin en ymmärrä mikä siinä on niin kamalaa?
Eihän mies eikä kaverikaan sen puoleen ole mitään selvännäkijöitä, eikä minusta menneisyyden sekstailuilla ole mitään väliä. Kunhan tosiaan se on menneisyyttä, eikä mitään toisen perään haikailua ole.
 
Miksi se kaverisuhde siitä menisi rikki? Siis jos HETI ois tiedossa että ovat harrastaneet seksiä?
Itsekin toki loukkaantuisin jos saisin vasta joskus vuosien jälkeen toista kautta kuulla että ovat sekstailleet, mutta jos saisin sen mieheltä tai kaverilta kuulla ihan seurustelun alkuaikoina, niin en ymmärrä mikä siinä on niin kamalaa?
Eihän mies eikä kaverikaan sen puoleen ole mitään selvännäkijöitä, eikä minusta menneisyyden sekstailuilla ole mitään väliä. Kunhan tosiaan se on menneisyyttä, eikä mitään toisen perään haikailua ole.
Olet ilmeisesti naaraspuoleinen hlö. Asia on ihan eri uroksille.
 
-.-
Alkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;29924516:
Olet ilmeisesti naaraspuoleinen hlö. Asia on ihan eri uroksille.
:D Kokemuksesta voisin sanoa että pienen sulattelun jälkeen on kyllä miehellekin ollut ihan OK tuo asia.
Mutta toistan vielä, että varmaan jos itte tuntisin jotain vetoa vielä siihen kaveriin, niin varmasti se näkyisi kilometrien päähän, ja siitä ei varmaan mies tykkäis...
 
viera.s
Joskus nuorempana kaveripiirissä seurusteltiin yhden jos toisen kanssa, eikä aiemmat seurustelusuhteet koskaan kaverisuhteita häirinneet. Ja tällainen pieni piiri pyörii -meininki on varmasti pienillä paikkakunnilla yleistä kaikissa ikäluokissa. En ymmärrä, miksi miestäsi haittaisi että sinulla on joskus ollut seksisuhde tämän kaverinsa kanssa tai miksi sen takia pitäisi kaverisuhde laittaa poikki.

Tosin onhan tässä tuo puoli, jota et varmasti miehelle kerro eikä sinun kannatakaan kertoa, että edelleen on noita värinöitä. Yleensä kun exät on exiä syystä, eikä niiden perään haikailla ainakaan molemminpuolisesti, mutta teillä ei ehkä samanlaista selkeää päätöstä jutulle tullut, kun mitään varsinaista suhdettakaan ei ollut. Että ole nyt itse kuitenkin varovainen, ettet joudu mihinkään tilanteeseen, jossa jotain sopimatonta voisi tapahtua.
 
:D Kokemuksesta voisin sanoa että pienen sulattelun jälkeen on kyllä miehellekin ollut ihan OK tuo asia.
Mutta toistan vielä, että varmaan jos itte tuntisin jotain vetoa vielä siihen kaveriin, niin varmasti se näkyisi kilometrien päähän, ja siitä ei varmaan mies tykkäis...
Ei se ole uroksille koskaan ok vaikka esittäisivät coolia. Oletko siis nussinut miehes kaverin kanssa?
Ja mies tietää? Ei käy kateeksi, kuulet siitä kyllä vielä. Toivottavasti miehes ei oo väkivaltanen tms.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;29924542:
Ei se ole uroksille koskaan ok vaikka esittäisivät coolia. Oletko siis nussinut miehes kaverin kanssa?
Ja mies tietää? Ei käy kateeksi, kuulet siitä kyllä vielä. Toivottavasti miehes ei oo väkivaltanen tms.
Mutta onneks jotkut urokset ovat niin fiksuja että tajuavat sitä elämää olleen ennen häntäkin.:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;29924554:
Jotkut voi esittää fiksua.
Fiksua on käyttäytyä niin että siitä seuraa jotakin hyvää itselleen ja sysätä ne alkukantaiset saiput mäkeen.:D
 
-.-
Alkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;29924542:
Ei se ole uroksille koskaan ok vaikka esittäisivät coolia. Oletko siis nussinut miehes kaverin kanssa?
Ja mies tietää? Ei käy kateeksi, kuulet siitä kyllä vielä. Toivottavasti miehes ei oo väkivaltanen tms.
Ei se vielä ainakaan ole lyönyt, vaikka vuosia on tiennyt asiasta :D Viimeksi lauantaina istuttiin iltaa yhdessä. Tää säätö on edelleen minun paras ystävä, vähän testailtiin aikanaan että olisiko seksi yhtä hyvää ku meidän ystävyys. No, ei todellakaan ollut joten se jäi siihen se orastava seksisuhde :LOL:

Vielä pidemmälle yhet kaverit ovat menneet. Siellä mies, vaimo ja vaimon exä (/miehen kaveri) asuivat saman katon alla jonkun puolisen vuotta, ihan sulassa sovussa.

Onneksi kaikki ihmiset (koiraat tahi naaraat) eivät ole väkivaltaisia ja mustasukkaisia hirviöitä.
 
Ei se vielä ainakaan ole lyönyt, vaikka vuosia on tiennyt asiasta :D Viimeksi lauantaina istuttiin iltaa yhdessä. Tää säätö on edelleen minun paras ystävä, vähän testailtiin aikanaan että olisiko seksi yhtä hyvää ku meidän ystävyys. No, ei todellakaan ollut joten se jäi siihen se orastava seksisuhde :LOL:

Vielä pidemmälle yhet kaverit ovat menneet. Siellä mies, vaimo ja vaimon exä (/miehen kaveri) asuivat saman katon alla jonkun puolisen vuotta, ihan sulassa sovussa.

Onneksi kaikki ihmiset (koiraat tahi naaraat) eivät ole väkivaltaisia ja mustasukkaisia hirviöitä.
Niiltä uroksilta puuttuu testosteroni, ovat feronomikyllästeisiä. Tarkistapa tissipolitiikka.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä