Mieheni on jämähtänyt

  • Viestiketjun aloittaja Aqua78
  • Ensimmäinen viesti
Aqua78
Mun mies on jämähtänyt 70-80-luvulle. Syntymävuosi hänellä -75, ittellä -78. Kuuntelee esim. musiikkia käytännössä vain 60-80-luvulta, poikkeuksellisesti jotain ehkä ysäriltä. Itte kuuntelen toki esim. ysäriä, mutta myös uudesta musasta tykkään.

Kirjat mitä mies lukee, tuntuu melkein kaikki olevan vanhoja... tai sitten ne on uusia kirjoja, jotka sijoittuu 70-90-luvulle.

Uusia leffoja ei kato oikein lainkaan. Mutta jaksaa sitten kattoa miljoonatta kertaa vaikkapa Tähtien sotaa tai Bondeja.

Joo, rakastan häntä eikä nää asiat sitä miksikään muuta. Mutta mikä oikeesti saa ihmisen toimimaan niin? Mikä aivoissa tekee susta sellaisen, että elät menneisyydessä?
 
vierailija
Sanotaan, että miehet ottaa enempi riskejä. Mutta kun ikää tulee, niin eivätpä enää otakkaan. Saattavat luutua täysin. Ite tunnen todella monta ihan kalkkeutunutta 40+ miestä.
 
vierailija
No mulla oli ainakin hauskaa kiusata näitä vanhoja miehiä kahvipöydässä. Tosin ne oli syntyny vähintään kymmenen vuotta tuosta vielä eteenpäin..
Mut se pahenee vaan, kohta alkaa ne litanniat, nämä nykyajan nuoret, ja etkö tiedä edes sitä biisiä... oletkin niin nuori...

Aaaah, maailman helpoimpia kiusattavia.
 
Aqua78
No mulla oli ainakin hauskaa kiusata näitä vanhoja miehiä kahvipöydässä. Tosin ne oli syntyny vähintään kymmenen vuotta tuosta vielä eteenpäin..
Mut se pahenee vaan, kohta alkaa ne litanniat, nämä nykyajan nuoret, ja etkö tiedä edes sitä biisiä... oletkin niin nuori...

Aaaah, maailman helpoimpia kiusattavia.
Noh, mun mies ei sentään tohon "nykyajan nuoret"-virteen oo sortunut. Toki välillä ihmettelee maailman menoa, niinhän me kaikki. Mutta yleensä sanoo kyllä duunissakin, että nää nuoret tyypit on todella fiksuja ja osaavia tms.

Mutta omalta työpaikalta on kyllä tuollaiset tapaukset tuttuja. Ja mielipiteet on kyllä todella konservatiivisia kun pintaa vähän raaputtaa. Se hyvä sentään mun miehessä on, että ajattelee suht. tasa-arvoisesti tms.

Mutta kuinka paljon niitä vanhoja biisejä pitää tietää. Kai Stairway to Heaven ja Bohemian Rhapsody ovat sentään yleistietoa?
 
DDDDiibadaaba
No mulla oli ainakin hauskaa kiusata näitä vanhoja miehiä kahvipöydässä. Tosin ne oli syntyny vähintään kymmenen vuotta tuosta vielä eteenpäin..
Mut se pahenee vaan, kohta alkaa ne litanniat, nämä nykyajan nuoret, ja etkö tiedä edes sitä biisiä... oletkin niin nuori...

Aaaah, maailman helpoimpia kiusattavia.
Ja pistäppä nahkahousut jalkaan, niin menee ihan sekasin. Tulipa tänään testattua.
 
vierailija
Itteasiassa ottaa. Esim. sijoittaa rahojaan. No eihän se nyt periaatteessa oo mikään riski, mutta eihän nyt muutenkaan mikään "kaikessa varman päälle"-hyssykkä ole.

Ja esim. työtä on aika rohkeesti muutaman kerran vaihtanut.

Mikään asperger hän nyt ei oo.

Sijoittaminen tuo turvallisuutta tulevaisuuteen. Pohtii järjellä asiat. Ei ota riskejä todennäköisesti sijoittamisessa, laskee todennäköisyyksiä että sijoitus tuo rahaa sitten joskus.
 
vierailija
No mulla oli ainakin hauskaa kiusata näitä vanhoja miehiä kahvipöydässä. Tosin ne oli syntyny vähintään kymmenen vuotta tuosta vielä eteenpäin..
Mut se pahenee vaan, kohta alkaa ne litanniat, nämä nykyajan nuoret, ja etkö tiedä edes sitä biisiä... oletkin niin nuori...

Aaaah, maailman helpoimpia kiusattavia.
Mikä on sun "syntynyt 10 vuotta tuosta eteenpäin"? Meinaan jos puhut alle kolmevitosista "vanhoina miehinä" niin se kertoo enemmän sinusta kuin heistä :D
 
vierailija
Ei tuo niin paha mun tutun 20w lapsi lukee 1800-luvun kirjoja ja kuuntelee 20 luvun jazzia 80 luvun musa on moderneinta mitä kärsii kuunnella mutta joo itsekin olen miettinyt mikä piru tommosia ihmisiä riivaa
 
vierailija
Paras musiikihan tehtiin juuri 60-80 luvulla, hänellä on hyvä maku. Monet vanhat kirjat ovat parempia kuin uutuudet. Sinällään pidän outona, ettei ole edes uusia StarWarseja tai Bondeja ole katsonut, jos vahoja katsoo toistuvasti. Tosin ei ne uudet StarWarsit kovin kummoisia ole.
 
vierailija
Noh, mun mies ei sentään tohon "nykyajan nuoret"-virteen oo sortunut. Toki välillä ihmettelee maailman menoa, niinhän me kaikki. Mutta yleensä sanoo kyllä duunissakin, että nää nuoret tyypit on todella fiksuja ja osaavia tms.

Mutta omalta työpaikalta on kyllä tuollaiset tapaukset tuttuja. Ja mielipiteet on kyllä todella konservatiivisia kun pintaa vähän raaputtaa. Se hyvä sentään mun miehessä on, että ajattelee suht. tasa-arvoisesti tms.

Mutta kuinka paljon niitä vanhoja biisejä pitää tietää. Kai Stairway to Heaven ja Bohemian Rhapsody ovat sentään yleistietoa?
Stairway nyt ainakin on ihan yleistietoa :D

Mut kaipa sit, kun mennään 60- 70luvun iskelmälaulajiin ja aletaan puhua siitä, onko ne vielä naimisissa tai missä maassa ne asuu...
 

Yhteistyössä