mieheni on julma!

en tiä mitä tekisin.
sydän särkyy, kun näen kissani, jotka maukuvat ovella.
mies ei anna päästää kissoja sisälle.
edes tällä pakkasella.
kyllä kissat mun mielestä kuuluu pihalle, mutta pitäs niiden päästä sisällekin.
pitäiskö viedä kissat lopetettavaks vai mitä tehdä?
olen miettinyt sitäkin, että pakkaisin kissat kainaloon ja etin oman kämpän.
mies ei kuuntele puhetta... :(
 
siis mitä?!!! mä varmaan jättäisin miehen!! miten ne kissat on teille tullu? kumman asunnossa asutte? onko mies ollut mukana hankkimassa kissoja??
kyllä niille jonnekin joku lämmin soppi täytyy saada!!!
kamalaa.. :/
 
p
siis mitä vit..

Oletteko yhdessä hankkineet kissat vai onko sinulla ollut ne jo ennen miestäsi?

Ehdottomasti kissat sisälle sieltä ja vaikka ukko pellolle, sano mtä sano!
 
Niiih
Kissa ei kestä pakkasta, eikä ole mikään suomen luontoon kuuluva eläin joka siellä itsekseen pärjää.

Onhan se sinunkin kotisi. Otat kissat sisälle ja jos miehesi ei sitten kestä niitä niin eikö kissat voisi olla tämän yön vaikka jossain eri huoneessa.
Sitten huomenna teet päätöksen, että kissat vai mies tai laita mies kulkuset paljaana seisomaan oven taakse ja katso kauanko kestää pakkasessa.

Mutta älä niitä kissoja nyt siellä paleltumassa pidä enää kauempaa.
 
kissat on mun, asuin sillon yksin kun ne otin. sitten muutettiin yhteen ja niistä kyllä tuli tosi rakkaita mun miehelle. nyt muutettiin kk sitten ok taloon, joka on periaatteessa yhteinen (ollaan vuokralla), mutta on miehen isovanhempien talo. joten mies kuvittelee tämän olevan vain hänen.
onhan se joo mun velvollisuus kattoa, ettei ne kärsi, mutta vaikka oon yrittäny puhua miehelle, se ei suostu. en jaksais enää...

ne kyllä pääsee puuvajaan, mutta ei se kai ole tarpeeks lämmin...

miehen selitys tähän ulkoruokintaan on se, kun toinen kissoista teki edellises kämpäs kapinapissoja sohvalle... :(
mutta en usko, että ne täällä pissis sisälle, kun saavat ulkona olla ja pissailla...

mitä mä sanon sille, että se ymmärtää... uhkailu ei auta...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Niiih:
Kissa ei kestä pakkasta, eikä ole mikään suomen luontoon kuuluva eläin joka siellä itsekseen pärjää.

Onhan se sinunkin kotisi. Otat kissat sisälle ja jos miehesi ei sitten kestä niitä niin eikö kissat voisi olla tämän yön vaikka jossain eri huoneessa.
Sitten huomenna teet päätöksen, että kissat vai mies tai laita mies kulkuset paljaana seisomaan oven taakse ja katso kauanko kestää pakkasessa.

Mutta älä niitä kissoja nyt siellä paleltumassa pidä enää kauempaa.
Peesi! Kissat sisälle heti! Nehän paleltuu pakkasessa!!!
 
minttu
kissat ovat sinusta riippuvaisia. eivät ne pärjää talven pakkasilla pihalla. mä en antais miehelle periksi, sillä ei sekään asuis pihalla pakkasella ja menis vajaan suojaan. kissoja ei pidä jättää oman onnensa nojaan, ei missään olosuhteissa.
 
voi jeesus
Alkuperäinen kirjoittaja asty:
voi kun se onnistuiski noin. jos päästän kissat sisälle, mies heittää ne pihalle.
Oletko noin avuton ettet pysty mitään tekemään ? Menisin vaikka puolialasti pakkaseen kissojen perässä hankeen makaamaan jos olis mun kissoista kyse, jos ei kissat niin en tulis minäkään sisälle :) Tai ottaisin kissat sisään ja jos mies yrittäisikään niitä heittää ulos olisin valmis jopa lyömään pesäpallomailalla tätä sikaa takaraivoon.
 
antakaa kissat pois tai sitten sisälle ne!
Kissat sisälle ehdottomasti! Mutta mitä tuohon kissan pissaamisiin tulee niin uskoisin samaisen kissan silti pissivän sisälle. Onhan kissalla ollut silloinkin paikka mihin pissata muualle kuin sohvalle ja sinne mielenosoitukseksi pissannut.........
 
jalmir harmaana
Jos et todellakaan voi tehdä mitään auttaaksesi kissaparkoja,niin olisiko mahdollista hankkia niille uusi koti?Tai olisiko sun mahdollista muuttaa kissojesi kanssa asumaan muualle?Et voi antaa kissojesi kärsiä pakkasessa,kissaraukat!Tee ratkaisusi pian,tilanne ei saa jatkua kissojen kannalta noin!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja antakaa kissat pois tai sitten sisälle ne!:
Kissat sisälle ehdottomasti! Mutta mitä tuohon kissan pissaamisiin tulee niin uskoisin samaisen kissan silti pissivän sisälle. Onhan kissalla ollut silloinkin paikka mihin pissata muualle kuin sohvalle ja sinne mielenosoitukseksi pissannut.........
kissa pissi aina sillon sohvalle, ku oltiin töissä tms. poissa.
yritin ehdottaa miehelle, että kissat sais olla sillon sisällä, kun ollaan ite kotona.
ei onnistunu.
näytän sille tuolta animalian sivuilta eläinsuojelulain.
en tiedä auttaako sekään.
se saa sitten viedä kissat piikille. jos siihen pystyy.
 
minttu
vaikka kissat voisivatkin olla ulkona, mutta niiden on vapaasti päästävä sisälle. mun mies lähtis kävelemään jos olisi tollanen. meillä kaksi ihanaa sisä kissaa. ovat todella rakkaita, ja henkilökohtaisesti taistelisin niistä loppuun asti.
 

Yhteistyössä