Mieheni osti Teslan :/

  • Viestiketjun aloittaja Tesla?
  • Ensimmäinen viesti
Tesla?
Siis vittu jonku pellen sähköauton, varmaan loppuu akku 30 kilsan jälkeen. Miten voi olla mies noin tyhmä! :devil:

Koska osti omilla rahoillaan, en nalkuta enkä tietenkään moiti. Lähinnä hiljaisesti ihmettelen, että olikohan tuo nyt niin ekoteko kuitenkaan o_O
 
vierailija
Käsitääkseni sillä pääsee kuitenkin noin 400-500 kilsaa latingilla, ainakin kesäisin.
Se auto (huhu) osaa kuulemma ajella itsekseen, voit ruuhkassa vaikka nukkua tai lukea hyvää kirjaa.

Ostaisin teslan itsekin, jos olisi 100 000 ylimääräistä rahaa. Ei ole :mad:
 
Hyvä provo ;) Tesla on markkinoiden turvallisin auto myös vertailussa bensa- ja dieselautojen kanssa. Perusmallin toimintasäde 470 km, kiihtyy nollasta sataan 5,2 sekuntia, huippunopeus 225 km ja hintaa on 92 000 euroa.
 
vierailija
Olen teslalla ajanut, ja onhan se vienkeä vehje. Se tosiaan osaa ajaa itse itseään :D
Ja kyllä kiihtyy siinä insane modessa, mutta sitten akkuakin kuluu. Normaalilla kaasujalalla pääsee noin 400 kilsaa. Kesysti ajellen jopa 500.

Valitettavan kallis vain autoksi. Vaan hyvinhän nuo on siitä huolimatta kaupaksi menneet.
 
vierailija
Tesla on kyllä mainio auto, vielä kun saisivat hintaa alaspäin, niin minäkin ostaisin. 100 000 on kuitenkin aika iso summa autosta, ja se ekologisuuskin nyt on vähän mitä on..
 
vierailija
Meidänkin perheeseen tuli Tesla, mallia en kyllä tiedä. Kyllä se tosiaan osaa ajella itsekseen, voi vaikka lakata kynnet työmatkalla :) Tai surffailla netissä. Ainakin kehä 1 ruuhkassa kulkee kiltisti ilman kuskin apuja (y) Vähän alussa oli varuillaan, et voi hitto. Nykyään kun jo luottaa siihen, että se itse osaa, voi rentoutua. Ja jos pöksähtää, onhan siinä vakuutus :whistle:
 
vierailija
Saamme Teslan parin viikon päästä, itselläni se ei herätä suuria intohimoja, törkeän hintainen, tosin ajaminen sitten halpaa. Pidän autoa myös kamalan isona, hankala varmasti sitten kaupungissa käänellä. Vaan kai se osaa parkeerata itse itsensä?

Sitä ihmettelen, miksi autoon ei ole voinut laittaa vaikka pientä agregaattia, jolla vois ladata akkuja, jos simahtaa kesken matkan. Tai joku pikku polttomoottori, mikä lataisi akkuja?

On hiton noloa, jos ton hintanen auto sitten jättää tienvarteen, ja siinä sitten kyselet, et onks kelään vähän laittaa sähköä? o_O

Itse olisin halunnut Toyota Priuksen, mutta ukko nyt halusi Teslan :X3:
 
vierailija
Teslasta minäkin haaveilen, ja haaveeksi jäänee. Ajelen halvahkolla ford fiestalla, ihan kelpo auto. Mut kyllä ois makiaa ajella teslalla:eek: Eiköhän nuo kaikki osteta firmoille, harva varmaan pystyy laittamaan 120 000 euroa auroon o_O

Suomessa on jo yli 200 teslaa.
 
vierailija
Saamme Teslan parin viikon päästä, itselläni se ei herätä suuria intohimoja, törkeän hintainen, tosin ajaminen sitten halpaa. Pidän autoa myös kamalan isona, hankala varmasti sitten kaupungissa käänellä. Vaan kai se osaa parkeerata itse itsensä?

Sitä ihmettelen, miksi autoon ei ole voinut laittaa vaikka pientä agregaattia, jolla vois ladata akkuja, jos simahtaa kesken matkan. Tai joku pikku polttomoottori, mikä lataisi akkuja?

On hiton noloa, jos ton hintanen auto sitten jättää tienvarteen, ja siinä sitten kyselet, et onks kelään vähän laittaa sähköä? o_O

Itse olisin halunnut Toyota Priuksen, mutta ukko nyt halusi Teslan :X3:
Tyypillinen palstamamma. Mutu-pohjalla mennään. Sen lataus kestää 400-500 kilsaa, joten tuskin tuo tielle jää muuten kuin oman typeryytesi takia.
 
vierailija
Tesla veti juuri varttimaililla vakioautojen nopeimman tuloksen :)

Kyllä, meillä on tesla, työsuhde. Ja sen kiihtyvyys vetää kyllä naaman näkkärille :D
Ei se teho, mut kun se sähkömoottorin vääntö on huikiaa :D
 

Yhteistyössä