Mieheni pyynnöstä kysymys

...
minä eli äiti. myös jos olen töissä ja isä lasten kanssa kotona...eli soittaa mulle ja minä hoidan asian eteenpäin... Toimii itse vain ääiritapauksissa ja pakkotapauksissa...
2 lasta
 
Gluteus maximus
kumpikin. Riippuu kummalla enemmän aikaa. Esim. mies on sellaisessa työssä, että voi työpäivän aikana soittaa, käyttää tietokonetta jne. Minä en voi. Minulla taas viikolla vapaita, joten joskus ehdin silloin soittaa. kiireisiissä tapauksiissa mies soittaa, koska ehtii paremmin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Minä. Mä olen suomalainen, mies ei ole.
Sama täällä, sen lisäks noidan monia muitakin puheluita perheen ja miehen puolesta. Mies sitten hoitaa Nigeriaanpäin menevät puhelut koskien mun tulevan kesän työharjottelua.
Osaisiko miehesi suositella jotain rikasta nigerialaista leskeä, joka tarvitsee pikaista rahansiirtoapua ulkomailta ja on valmis maksamaan tuntuvat välityspalkkiot?

Ap:n kysymykseen vastatakseni, minun on helpompaa lompsia röntgenistä polin puolelle varaamaan aikaa lapselle kuin vaimon yrittää päästä puhelimen kanssa läpi.
 
Riippuu tilanteesta. Ruutiini jutut esim neuvola, hammaslääkäriajan muutokset ym soittaa se kumpi käyttääkin, jotta saa sovitettua aikatauluihinsa. Päivystysajan varauksen isommat lapset hoitaa itse, vaihdellen muiden osalta. Juniorin ajat on isä hoitanut poikeuksetta ja varmasti tulee mukaankin lääkäriin.
 

Yhteistyössä