Miehesi pituus ja paino

  • Viestiketjun aloittaja hintelä vai läski
  • Ensimmäinen viesti
176cm ja jossain 63kg hujakoilla :D eli tikku ! ruumiillista työtä tosin tekee. isällänsä oli nuorena samannäkönen kroppa, nykyään on hälläki komea elintaso masu vaikka on vieläkin aktiiviurheilija. saas nähdä onko sama "kohtalo" ukolle tulossa.
 
Miun mies on 179 cm ja painaa nykyisin 70- 72 kg.
Hoikka vartaloltaan, lihaksia kuitenkin sopivissa paikoissa.
 
[QUOTE="vieras";26460566]Painaako kukaan täällä enemmän kuin miehensä? Tuli vaan mieleen ku monia pienipainoisia miehiä löytyy.. Miten suhtaudutte asiaan? Entä miehenne?[/QUOTE]

Mie painan enemmän ku mies, eipä mitään ongelmia kummankaan puolelta, mies rakastaa ja tykkää miusta ja mie miehestä, eikä miulla ole mitään itsetunto- ongelmia, mie kans hyväksyn ja tykkään itsestäni olen sitten minkä painoinen. :)
 
[QUOTE="vieras";26460566]Painaako kukaan täällä enemmän kuin miehensä? Tuli vaan mieleen ku monia pienipainoisia miehiä löytyy.. Miten suhtaudutte asiaan? Entä miehenne?[/QUOTE]

tällä hetkellä joo löytyy enempi painoa ku ukolla, tosin syynä raskaus :) ei mies oo mitään sanonu. kyllä vauvan syntymän jälkeen sitten pyrin alempaan painoluokkaan jos ei ittekseen kilot putoa imetyksen seuraksena..
 
Mun mies taitaa vetää pohjat, 180cm pitkä ja painaa 55 kiloa. :D :ashamed: On painanut aikaisemmin vielä muutaman kilon vähemänkin. Syö kyllä, mutta ei tarpeeksi näköjään. Itse lihoin yli kymmenen kiloa aikoinaan, kun alettiin seurustella ja miehen mukana tuli ei-niin-hyviä ruokailutottumuksia.
 
Hah hah
[QUOTE="Jeba";26460213]172cm/76kg Ei mikään laiheliini, eikä lihavakaan, kovasti yrittää itse laihuttaa vaikkei tosiaan ole mikään lihava vaan ihan normaalikokoinen.[/QUOTE]

Normaalikokoinen?! Niin mistä kohdasta...

Huvittaa, kun monet tänne kirjoittavat oman YLIPAINOISEN miehensä mittoja ja ylpeilevät heidän kropillaan. :D Aika vääristyneet kehonkuvat taitaa ihmisillä olla noin yleensä.

(Oma puolisoni on normaalipainon ylärajoilla. Mitat on 186/77 ja lihasta löytyy.)
 
femin
[QUOTE="vieras";26460566]Painaako kukaan täällä enemmän kuin miehensä? Tuli vaan mieleen ku monia pienipainoisia miehiä löytyy.. Miten suhtaudutte asiaan? Entä miehenne?[/QUOTE]

Silloin kun miehen kanssa tavattiin, painoin enemmän. Nykyään olen lähes 20 kiloa laihempi, kuin tavatessamme, mutta edelleen on 10 kiloa pudotettavaa. (166/67)
 
Rollolainen
taita olla just ja just 165 cm painoa on 66 kiloa. On nyt ihan vain alle vuoden siään lihonnut noin 5-6 kiloa, vaikka syö samalla alilla kuin ennenkin. Käsissä on hyvät lihakset ja vahvat jalkaliakset, mutta maha on vaan iso, ( edeleenkään ei ole selvinnyt miksi maha kasvaa, vaikka ruokavalio ei ole muuttunut, eikä vieläkään ole oikeastaan ylipainoinen.
 
"sade"
Mies on 178/90. Pääasiassa lihasta, vähän myös ylimääräistä lihasten päällä. Jos olis noin 85kg, niin ei varmaan se ylimääränen "näkyis" :) Mut oon tyytyväinen kultaani - kun tavattiin painoi 70kg. Kunnes rupesi käymään salilla :)
 
"vieras"
Lukiessa tuntuu kuin mies olisi osalle joku palkintoesine tai lemmikki. Missään miesten foorumilla en ole nähnyt _ikinä_ vaimojen mittoja tiedustelevaa ketjua. Tosin täällä näytetään usein listattavan miesten ammatit, palkat ja muutkin mitat.
 
Kolli
Normaalikokoinen?! Niin mistä kohdasta...

Huvittaa, kun monet tänne kirjoittavat oman YLIPAINOISEN miehensä mittoja ja ylpeilevät heidän kropillaan. :D Aika vääristyneet kehonkuvat taitaa ihmisillä olla noin yleensä.

(Oma puolisoni on normaalipainon ylärajoilla. Mitat on 186/77 ja lihasta löytyy.)
186/77 eli miehesi on hintelä ja ei niitä lihaksia kovin paljoa pysty tuohon 77 kiloon löytymään.

Itse olen mies ja pituus on 185, paino 85-86 ja olen hoikka joten miehesi ei missään tapauksessa ole normaalipainon ylärajoilla - lihota miestäsi noin 10 kiloa, niin hän on vasta sitten normaalipainoinen.
 
Hah hah
186/77 eli miehesi on hintelä ja ei niitä lihaksia kovin paljoa pysty tuohon 77 kiloon löytymään.

Itse olen mies ja pituus on 185, paino 85-86 ja olen hoikka joten miehesi ei missään tapauksessa ole normaalipainon ylärajoilla - lihota miestäsi noin 10 kiloa, niin hän on vasta sitten normaalipainoinen.
Taidat olla kateellinen. :) Kyllä muuten lihakset löytyy, vatsalihakset näkyy kunnolla ja hauikset on kunnolliset.

Joku aika sitten tuli kaveriporukan kesken keskustelua painoasioista ja eräs suht. lihaksikas kaveri (179/85) sanoi mieheni olevan heikko, kun painaa niin "vähän." Väänsivät sitten kättä ja kuinka ollakkaan, mieheni voitti. :D

Et kyllä todellakaan ole hoikka noilla mitoilla...
 

Yhteistyössä