Miehet enemmän asioita esille

Dude-76
Enköhän mä tänne kommentoi sit jotain ku musta tulee isä. Nyt vaimo on yli puolen välin raskaudessaan eli joudun vielä vähän aikaa odottamaan isäksi tulemistani. :)
 
Mä kommentoin tonne mitäs nyt? osastolle.
Tämänkin kyllä aina tarkastan... Tuskinpa isänä oleminen on sen kummempaa kuin äitinä oleminen.
Sitä paitsi voihan täällä puhua vaikka urheilusta, kai isä voi ajatella muutakin kuin isän rooliaan. ;)
 
Haamumaili
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.11.2004 klo 14:54 Arvoitus kirjoitti:
Olisin kiinnostunut niinkuin varmaan monet naiset ? Mitä miehen mieles???
Täähän on just niin kuin kotona. Sielläkin vaimo tivaa kaikkea jonninjoutavaa ;) Ei mies osaa puhua tai kirjoittaa omista tunteistaan (tai isyydestään tai vastaavasta) samaan tapaan kuin nainen. Sen minkä mies puhuu, sen mies puhuu asiaa. Vaikka sitten auton vasemman takarenkaan jarrupalan kiinnytysmutterien kierteistä. Me olemme konkreettisia olentoja ja puhumme, kun on asiaa. Me emme välttämättä täytä jokaista tyhjää ajanhetkeä puheella. Tai siis täällä oltaessa kirjoituksella.

Mutta kyllä tuolla naisten hallitsemalla vilkkaalla kaikenkarvaisenkeskustelunpalstalla Mitäs nyt olen muutamaan otteeseen jotakin hörissyt ja ehkä tulen jotakin vastakin lausahtamaan. (En toki kieltäydy täälläkään puhumasta.)
 

Yhteistyössä