Miehillä karvat!

  • Viestiketjun aloittaja "ninni"
  • Ensimmäinen viesti
"ninni"
Moikka! Pitääkö teidän mielestä miehellä olla karvoja? Vai onko silo vartalo parempi? Täytyy itse sanoa, että tykkään rinta- sekä sääri- ja käsikarvoista :) Ja nehän mieheltäni löytyy... En antais itse ajella ikinä pois :)

Mutta tosiaan, teidän miehet miehekkään karvaisia? :))
 
hehhe
Mäkään en tykkää karvattomasta:D Omalla miehellä sääri ja käsikarvoja kyllä löytyy, rintakarvoja taas ei juuri. Toisaalta tähän olen kyllä tyytyväinenkin koska liian isot rintakarvat on taas mielestäni jotenkin etovat..:)
 
"vieras"
Pitää olla karvoja jaloissa, käsissä ja vatsan alueella.
Oma mies siistii kainalokarvojaan (ei aja pois mutta lyhentää) ja palleista ja peniksen juuresta ajelee karvat. Nam!

Kyllä miehellä karvoja pitää olla!
 
IhaNainen
Mun miehellä kasvaa normi-jalka-, käsi- ja kainalokarvojen lisäksi pelkästään nänneissä sellasia 5cm pitkiä hämähäkinjalka-karvoja. :x En suostu harrastamaan sen kanssa seksiä jos se ei oo ajanut pois niitä. :kieh:
 
Käsissä ja jaloissa saa olla karvoja.. Jotenki karvojen ajelu tuntuu musta sellaselta "akkojen hommalta"..:D Rintakarvoista aika lailla ihan sama, jotta onko vaiko ei (no, ok, jos rinnassa roikkuu kunnon villaryijy, niin on vähän ällöä....)

Omalla ukolla on varmaan se seitsemän kappaletta rintakarvoja..:D
 
"ninni"
Mäki muistan nuorempana likkana olin sitä mieltä, että sileä iho on miehellä seksikäs. Mutta sitten kun sitä kasvo, niin tajusi että se on oikein miehekästä se karvoitus, ja karvaton sellasta epä-seksikästä :)
 

Yhteistyössä