miehistä kyse. auttakaa!

  • Viestiketjun aloittaja kaunokki
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Kuinka rakastella neekerin kanssa ...väsymättä (alkuperäiseltä nimeltä Comment faire l'amour avec un nègre sans se fatiguer) on kanadalais-ranskalainen vuonna 1989 valmistunut komediaelokuva. Elokuva perustuu haitilaisen kirjailijan Dany Laferrièren samannimiseen vuonna 1985 ilmestyneeseen romaaniin.[1]

Elokuvan pääosia esittävät Isaac de Bankolé, Roberta Bizeau, Myriam Cyr ja Maka Kotto.

Elokuva sai ensi-iltansa Kanadassa helmikuussa 1989. Suomessa elokuva sai ensi-iltansa 17. marraskuuta 1989.[2] Suomen televisiossa elokuva on esitetty yhden kerran; heinäkuussa 1993 MTV3-kanavalla.[2]
 
kahden maan kansalainen
olen nuori mutten sentään teini. :D olen kasvanut monikulttuurisessa ympäristössä, vaikka olenkin suomalainen.
Ei uskokoisi. Monikultuurisessa ympäristössä kasvaneena en ikinä kirjoittaisi että joku kansalaisuus ei kelpaa/kiinnosta. Koska jokaisessa kansasta löytyy ne helmet kuin mätämunatkin.

Ei ole oppi mennyt perille. Oletkohan kenties vaan ihastunut johonkin kultuuriin toista enemmän - ja hakemalla haet siltä itsellesi sitä sielunkumppania?
 
kaunokki
Ei uskokoisi. Monikultuurisessa ympäristössä kasvaneena en ikinä kirjoittaisi että joku kansalaisuus ei kelpaa/kiinnosta. Koska jokaisessa kansasta löytyy ne helmet kuin mätämunatkin.

Ei ole oppi mennyt perille. Oletkohan kenties vaan ihastunut johonkin kultuuriin toista enemmän - ja hakemalla haet siltä itsellesi sitä sielunkumppania?
suomi kiinnostaa minua, mutta ei niin paljon kuin tämä ulkomaa.
 
kaunokki
[QUOTE="vieras";26874973]Kuinka rakastella neekerin kanssa ...väsymättä (alkuperäiseltä nimeltä Comment faire l'amour avec un nègre sans se fatiguer) on kanadalais-ranskalainen vuonna 1989 valmistunut komediaelokuva. Elokuva perustuu haitilaisen kirjailijan Dany Laferrièren samannimiseen vuonna 1985 ilmestyneeseen romaaniin.[1]

Elokuvan pääosia esittävät Isaac de Bankolé, Roberta Bizeau, Myriam Cyr ja Maka Kotto.

Elokuva sai ensi-iltansa Kanadassa helmikuussa 1989. Suomessa elokuva sai ensi-iltansa 17. marraskuuta 1989.[2] Suomen televisiossa elokuva on esitetty yhden kerran; heinäkuussa 1993 MTV3-kanavalla.[2][/QUOTE]

ihastukseni ei ole tummaihoinen afrikkalainen.
 
"Jäämies"
[QUOTE="Jäämies";26875402]Kunhan en nyt romantisoi liiaksi. Vaikka maa ja kulttuuri olisi romanttinen niin maan miehet eivät ole kuitenkaan sen kummallisempia. Pillu niitäkin kiinnostaa.[/QUOTE]

Ensimmäinen hetki, kun toivon että olisin rekisteröitynyt. Tarkoitin: Kunhan et nyt romantisoi liiaksi ;)
 
kaunokki
[QUOTE="Jäämies";26875411]Ensimmäinen hetki, kun toivon että olisin rekisteröitynyt. Tarkoitin: Kunhan et nyt romantisoi liiaksi ;)[/QUOTE]

enhän minä. ;) älä sinäkään. eiköhän se seksi kaikkia ihmisiä kiinnosta. tavalla tai toisella.
 

Yhteistyössä