Mielialat + Sukupuoli

Onko ollut eroja tyttöä/poikaa odottaessa mielialoissa?

Odotan nyt toista lasta, ja esikoinen on tyttö. Tyttöä odottaessani olin kuin itkevä ruutitynnyri, nyt ei taas hermostuta mikään, eikä itketäkään helposti :) Jostain kuulin että poikaa odottaessa on rauhallisempi kuin tyttöä odottaessa :p Mulla on siis vahva poika olo ollut alusta asti, ja nyt mietin että tääkin sopis kuvaan :LOL:

Entä pahoinvointi? Kummasta ollut rajumpaa vai onko ollut eroa?

Kertokaapa kanssasisaret kokemuksianne :)
 
Tuskin nuo mielialat viittaa sukupuoleen,jokainen raskaus on vain erinlainen.Itselläni tämä 2. raskaus on kyllä erinlainen,esikoista(poikaa) odotin 5v sitten ja silloin ei ollut pahoinvointia,finnejä,mieliala oli korkealla enkä ollut näin herkkis.Tunsin itseni kauniiksi ja olin ylpeä kropastani,vatsa kasvoi eteenpäin.....

Nyt taas pahoinvointia oli n.rv6-10,olen kylläki paljon herkempi mielialaltani,naama kukkii,pää hilseilee...sitäki sanotaan että tyttö vie äidin kauneuden ;)vatsa kasvaa leveyssuunnassa.

Rakenneultra ke joten silloin toivottavasti selviää kumpaa sukupuolta hän edustaa,kävin ultras rv16 muiden asioiden takia ja samalla lääkäri kurkkas asukkia ja tytöltä silloin näytti...
Ja tuostakin kuulin et poika potkis vasemmalle,tyttö oikealle...no nyt en enää osaa sanoa,alussa potkut tuli oikealle,nyt ehkä enemmän vasemmalle,mut tää oli ilmeisesti sit kun vauvalla ei enää liikkua niin paljoa..
JiiMii&Piipari 21+0
 
Minulla kolmas raskaus.Kaksi aiempaa ovat tyttöjä.Heitä odottaessa olin tyyni, rauhallinen, iloinen ja ei paljon itkettänytkään. Ekasta oksensin muutaman kerran alussa.Toisesta alusta loppuun,välissä n. kk ilman pahoinvointia. Hiukset paksuuntuivat ja finnejä ei kummankaan aikana. Tästä kolmannesta olen itkuinen kun mikä,joka päivä todella huonolla tuulella,ahistunut.Lievää pahaa oloa ollut.Finnit taas hävinneet mutta tukka rutikuiva ja kiilloton.Parin viikon päästä olisi rakenneultra ja mielenkiinnolla odotan kumpi tulossa.Tosin alusta asti vahva tunne kolmannesta tyttösestä :)
 
Minä itse en usko siihen sanontaan, että pojasta ei tulisi pahoinvointia. Meille nyt ilmeisesti tulossa toinen poika ja olen oksentanut molemmissa raskauksissa alusta loppuun. Tosin nyt vielä alle 2 viikkoa laskettuun, mutta eiköhän tämä loppuun asti kestä. Lisäksi kahdella tutullani on ollut sama tilanne pojan kanssa. Joten ei se oksentaminen aina tyttöä tarkoita, mutta joskus toki. Se ei vain ole kauhean varma merkki suuntaan eikä toiseen =)
 

Yhteistyössä