Mielipidekysely kumppanin iästä naisille ja miehille? OV

  • Viestiketjun aloittaja Ikäkysymys
  • Ensimmäinen viesti
Ikäkysymys
Tykkäätkö suunnilleen itsesi ikäisistä, vanhemmista vai nuoremmista? Mikä on ollut tai on suurin ikäero elämänkumppanin, seurustelukumppanin, seksikumppanin ja sinun välillä? Oletko nainen vai mies? Hetero, homo, lesbo, bi...?

Minä tykkään itseäni vanhemmista miehistä. Hetero nainen.
 
Tykkäätkö suunnilleen itsesi ikäisistä, vanhemmista vai nuoremmista? Mikä on ollut tai on suurin ikäero elämänkumppanin, seurustelukumppanin, seksikumppanin ja sinun välillä? Oletko nainen vai mies? Hetero, homo, lesbo, bi...?

Minä tykkään itseäni vanhemmista miehistä. Hetero nainen.
Suurinpiirtein itteni ikäinen. Esikoistyttäreni ikäiset ovat aivan liian nuoria ja äitini ikäiset hieman liian vanhoja. 40 - 50 on ihan passeli ikä naiselle. Niinku nyt.
 
Tykkäätkö suunnilleen itsesi ikäisistä, vanhemmista vai nuoremmista? Mikä on ollut tai on suurin ikäero elämänkumppanin, seurustelukumppanin, seksikumppanin ja sinun välillä? Oletko nainen vai mies? Hetero, homo, lesbo, bi...?

Minä tykkään itseäni vanhemmista miehistä. Hetero nainen.
Pidän vanhemmista miehistä/naisista. Ikäeroa avopuolison kanssa on tasan 15-vuotta. Sinkkuaikoina vanhin seksikumppani oli reilusti yli 30-vuotta itseäni vanhempi.
Olen nainen ja polyseksuaali.
 
MIKÄ on polyseksuaali?
"Polyseksuaali tuntee vetoa joitain sukupuolia kohtaan. Jokainen polyseksuaali määrittelee itse ne sukupuolet, joihin on suuntautunut. Esimerkiksi joku voi olla kiinnostunut ainoastaan androgyynisistä henkilöistä, toinen kenestä tahansa vaginan omistavasta henkilöstä riippumatta hänen sukupuoli-identiteetistään, eli ei ole merkitystä, kokeeko hän olevansa nainen, anrdogyyni, transmies tms."
 
vierailija
Pidän vanhemmista miehistä vaikka olen kyllä lyhyen aikaa seurustellut saman ikäisen kanssa. Suurin ikäero seksikumppaniin on ollut 30 vuotta. Nykyinen avopuoliso on 17 vuotta vanhempi. Olen 35v. heteronainen.
 
Tykkäätkö suunnilleen itsesi ikäisistä, vanhemmista vai nuoremmista? Mikä on ollut tai on suurin ikäero elämänkumppanin, seurustelukumppanin, seksikumppanin ja sinun välillä? Oletko nainen vai mies? Hetero, homo, lesbo, bi...?

Minä tykkään itseäni vanhemmista miehistä. Hetero nainen.
Olen hetero nainen.
Kumppanin ikä ei mielestäni ole oleellinen kriteeri siihen, rakastunko vai en.
Ensimmäinen puolisoni oli minua vanhempi.
Nykyinen puolisoni on minua 17 vuotta nuorempi.
 
vierailija
Olen 33v hetero, nainen.

Eka avomies oli saman ikäinen kuin itsekin, lasteni isä on mua kolme vuotta nuorempi ja nykyinen miesystävä mua 4 vuotta vanhempi.

En tunne minkäänlaista vetoa itseäni huomattavasti nuorempiin tai vanhempiin. Suunnilleen itseni ikäiset on mulle parhaita.
 
Bi täälläkin ja nainen. Kymmenen vuotta nuorempi on vielä okei, siitä nuoremmat taitavat jäädä nykyään väliin. Vanhempi saa olla vaikka kuinka, kunhan on yhä toimiva :p

(parisuhteeseen otan mielelläni suunnilleen saman ikäisen)
 
Ajatellut että noin plus miinus 5 vuotta omaan ikääni. Vaikka ei se sitten niin nöpönuukaa ole jos mukavan ihmisen tapaa ja ikä menee tuosta jonkin verran enemmän suuntaan jos toiseen.
Joskus seurustellut 10v vanhemman kanssa.

Heteronainen olen.
 

Yhteistyössä