Mielipiteitä kehtaanko valittaa naapurille!!!!

  • Viestiketjun aloittaja neuvoja...
  • Ensimmäinen viesti
neuvoja...
Elikäs asutaan omakotitalossa. Ihanat rauhalliset mukavat naapurit. Yksi naapuri perhepäivähoitaja. Hänelle tulee aikaisin yksi lapsi hoitoon ja nuorella isällä järkyttävää ääntä pitävä auto. Siis sellanen viritetty ja kuulostaa et pakoputkea ei olis ollenkaan. Jättää auton käyntiin pihalle ja tullessaan ja lähtiessään kaasuttaa niin et koko tienoo herää. Kouluaamuina sen vielä nieli,kun muutenkin piti herätä, mut nyt sais nukkua. Meillä 5 lasta ja kaikki heräävät tohon ääneen...
Niin et tällänen juttu. Tiedän et jonkun mielest tyhmä,mut meitä se haittaa. Eikäs tietty ole naapurin vika,mut voiskos vihjasta et sanois sille isälle et sammuttais edes sen autos....
 
Meillä naapuri käynnistää prätkänsä just tasan meidän keittiöikkunan eteen, eli makkarin ikkunan alla.. Joka aamu klo 7, ja siihen herään joka helvatan aamu!
Meillä oikeestikin astiat tärisee kaapeissa kun naapuri käynnistää prätkänsä.. Mutta ei, en ole valittanut enkä aio.
 
*
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
mä varmaan kävisin eräänä aamuna ihan itse sille isälle sanomassa asiasta.. :ashamed:
Samaa mieltä. Mene sanomaa sille isälle itselleen. Ei hoitaja voi mennä sanomaan sille isälle mitään koska perhe on kuitenkin hänen asiakkaitaan. Ole reipas ja mene sanomaan joku aamu itse sille isälle asiasta. :)
 
nio
Miksi vierität asian naapurisi niskoille. Mene itse sanomaan, koska se sinua ja perhettäsi haittaa. Ja jos mies sanoo vastaan, kerro, että seuraavalla kerralla kutsut poliisin paikalle. Tsemppiä ja rohkeutta hoitaa asia ihan itse!
 
ap.
Alkuperäinen kirjoittaja nio:
Miksi vierität asian naapurisi niskoille. Mene itse sanomaan, koska se sinua ja perhettäsi haittaa. Ja jos mies sanoo vastaan, kerro, että seuraavalla kerralla kutsut poliisin paikalle. Tsemppiä ja rohkeutta hoitaa asia ihan itse!
Pitää varmaan ottaa itkevä pikkuneiti mukaan joka pelästyy joka aamu ja huutaa kun auto saapuu ;)
Tai odottaa et miehellä alkaa kesäloma ja on kotona. Katsokaas,kun on monta pientä lasta kotona ei niitä voi yksinkään jättää aamulla kun ihan unenpöpperöisiäkin ovat...
 
haaa
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja nio:
Miksi vierität asian naapurisi niskoille. Mene itse sanomaan, koska se sinua ja perhettäsi haittaa. Ja jos mies sanoo vastaan, kerro, että seuraavalla kerralla kutsut poliisin paikalle. Tsemppiä ja rohkeutta hoitaa asia ihan itse!
Pitää varmaan ottaa itkevä pikkuneiti mukaan joka pelästyy joka aamu ja huutaa kun auto saapuu ;)
Tai odottaa et miehellä alkaa kesäloma ja on kotona. Katsokaas,kun on monta pientä lasta kotona ei niitä voi yksinkään jättää aamulla kun ihan unenpöpperöisiäkin ovat...
No sitten sinun varmaan täytyy odottaa miehesi kesäloman alkuun,typerää on vierittää syy naapurille:(
 
noh
No mitä sen isän pitäis/mitä se vois tehdä,sitten jos käyt asiasta sanomassa?Ostaa uusi auto?Jättää auto korttelin taakse parkkiin ja tuoda lapsi kävelemällä?Itse en kyllä kehtais sanoa.Voipi käydä niin,että kaasuttelee ilkeyksillään vieläkin enemmän,kun näyttää,että ei oikein osaa toisia ottaa huomioon.Kaikki ei vaan osaa ajatella,että toiset voi vielä haluta nukkua.
 
näin
Alkuperäinen kirjoittaja haaa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja nio:
Miksi vierität asian naapurisi niskoille. Mene itse sanomaan, koska se sinua ja perhettäsi haittaa. Ja jos mies sanoo vastaan, kerro, että seuraavalla kerralla kutsut poliisin paikalle. Tsemppiä ja rohkeutta hoitaa asia ihan itse!
Pitää varmaan ottaa itkevä pikkuneiti mukaan joka pelästyy joka aamu ja huutaa kun auto saapuu ;)
Tai odottaa et miehellä alkaa kesäloma ja on kotona. Katsokaas,kun on monta pientä lasta kotona ei niitä voi yksinkään jättää aamulla kun ihan unenpöpperöisiäkin ovat...
No sitten sinun varmaan täytyy odottaa miehesi kesäloman alkuun,typerää on vierittää syy naapurille:(
Tuskin ap olis syytä vierittänytkään naapurille. Just kehus kuinka mukavia ovat ja et ei sen syy. Mutta itse olen perhepäivähoitajana ollut ja kyllä voi ph:lle sanoa tässä tapauksessa.
 
haloo
Alkuperäinen kirjoittaja noh:
No mitä sen isän pitäis/mitä se vois tehdä,sitten jos käyt asiasta sanomassa?Ostaa uusi auto?Jättää auto korttelin taakse parkkiin ja tuoda lapsi kävelemällä?Itse en kyllä kehtais sanoa.Voipi käydä niin,että kaasuttelee ilkeyksillään vieläkin enemmän,kun näyttää,että ei oikein osaa toisia ottaa huomioon.Kaikki ei vaan osaa ajatella,että toiset voi vielä haluta nukkua.
Korjauttaa nyt ainakin se hemmetin pakoputki!!!!!
 
mm
Joo, ei tyhjäkäynnille sais jättää. Toisaalta ite epäilen kyllä ihan samaa, että taitaa pitää hirveemmät mekkalat ku sen käynnistää uudestaan. Onko auto päässyt katsastuksesta läpi? Vähän epäilen, jos on älytön melusaaste.

Toisaalta jos hän tuo lapsensa klo 7 jälkeen, niin ei ole enää hiljaisuuden aika, että sinällään. Mutta joo, pakko sanoa, et ite oon tämmönen aamuvirkku (entinen aamutorkku)..niin ei niin häiritse tollaset.

Minä vähän epäilen kuitenki ,et auto ei pääse katsastuksesta läpi..mihinköhän tuoki kannattais ilmottaa en tiiä. Toisaalta en ite viittis ehkä tosta niin mennä mihkää "ilmiantamaan", vaan menisin sanomaan tälle isälle, että josko laittais katsastuskuntoon sen autonsa. Monethan joutuvat surkeille autoillensa tekemään niin, että laittavat ties-mitkä-viritykset eri tavalla katsastukseen, että pääsevät läpi..ja sen jälkeen virittävät eri tavalla moottorit jne. En ymmärrä niistä kyllä mitään, mutta sen tiedän, että säädellä niotaj uttuja voi =D Eli voi olla, että katsastusviritelmillä ei pysy esim. moottori oikeen käynnissä ja vastaavia juttuja.

En menisi valittamaan tälle perhepäivähoitajalle..ihan turhaan tulee naapurille paha mieli, koska ei hän ole syyllinen asiakkaansa paskaan autoon =)
 
Rokkivosu
Alkuperäinen kirjoittaja noh:
No mitä sen isän pitäis/mitä se vois tehdä,sitten jos käyt asiasta sanomassa?Ostaa uusi auto?Jättää auto korttelin taakse parkkiin ja tuoda lapsi kävelemällä?Itse en kyllä kehtais sanoa.Voipi käydä niin,että kaasuttelee ilkeyksillään vieläkin enemmän,kun näyttää,että ei oikein osaa toisia ottaa huomioon.Kaikki ei vaan osaa ajatella,että toiset voi vielä haluta nukkua.
Voi sen sammuttaa siksi aikaa kun vie ipanan sisälle.
Mut joo, enpä usko et kovin paljon auttaa jos siinä autossa on niin kova ääni. Heräähän ne omat lapset joka tapauksessa sitten.
onneksi itselle on siunaantunu niin hyvät unenlahjat et ei meteli haittaa.
Lapsikin nukahtaa eikä herää vaikka isänsä säätää kaasareita ikkunan takana :D
 
eipa ole kiva jos joudutte heraamaan aikasemmin kun on tarkoitus mutta eihan se perhepaivahoitaja toisaalta voi mitaan millasta autoa heidan asiakkaansa ajaa. vaihtaisko se isa autonsa vaan siksi etta se hairitsee teita? itse ehka pyytaisin sita isaa parkkeeraamaan vahan kauemmas teita mutta en tieda miten pitkalle pitais auto parkkeerara etta saa vietya lapsensa hoitoon ketaan hairitsemasta.
 
rauha
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Alkuperäinen kirjoittaja haaa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja nio:
Miksi vierität asian naapurisi niskoille. Mene itse sanomaan, koska se sinua ja perhettäsi haittaa. Ja jos mies sanoo vastaan, kerro, että seuraavalla kerralla kutsut poliisin paikalle. Tsemppiä ja rohkeutta hoitaa asia ihan itse!
Pitää varmaan ottaa itkevä pikkuneiti mukaan joka pelästyy joka aamu ja huutaa kun auto saapuu ;)
Tai odottaa et miehellä alkaa kesäloma ja on kotona. Katsokaas,kun on monta pientä lasta kotona ei niitä voi yksinkään jättää aamulla kun ihan unenpöpperöisiäkin ovat...
No sitten sinun varmaan täytyy odottaa miehesi kesäloman alkuun,typerää on vierittää syy naapurille:(
Tuskin ap olis syytä vierittänytkään naapurille. Just kehus kuinka mukavia ovat ja et ei sen syy. Mutta itse olen perhepäivähoitajana ollut ja kyllä voi ph:lle sanoa tässä tapauksessa.
Ite kanssa ph ja kyllä ne ihmiset valittaa tyhmemmistäkin asioista.
 
mm
Alkuperäinen kirjoittaja haloo:
Alkuperäinen kirjoittaja noh:
No mitä sen isän pitäis/mitä se vois tehdä,sitten jos käyt asiasta sanomassa?Ostaa uusi auto?Jättää auto korttelin taakse parkkiin ja tuoda lapsi kävelemällä?Itse en kyllä kehtais sanoa.Voipi käydä niin,että kaasuttelee ilkeyksillään vieläkin enemmän,kun näyttää,että ei oikein osaa toisia ottaa huomioon.Kaikki ei vaan osaa ajatella,että toiset voi vielä haluta nukkua.
Korjauttaa nyt ainakin se hemmetin pakoputki!!!!!
Jos auto pitää älytöntä mekkalaa, niin se on ihan tosi korjattava kuntoon tai luovuttava siitä ja ostettava uusi/käyttää muuta kulkuvälinettä. Ajoneuvojen pitää täyttää tietyt kriteerit, jo ihan järkisyistä.
 

Yhteistyössä