Mielipiteitä kiitos!

Perheestämme tuli kerralla neli henkinen eli saimme kaksoset 16.8.2006, poika ja tyttö.
Olemme miettineet nimiä Tuomas ja Vilja. Ovatko liian erillaiset tai jotain?
Kuulisin mielelläni ehdotuksia toiseksi nimeksi, nimiä saa olla myös kolme. Tykkäämme perinteisistä nimistä- eli ei mitään hirmuisia kansainvälisyyksiä tai c,x ym kirjaimia... :)

Hanna ja kaksoset
 
Ihanat nimet!!!
Mullaki myös kaksoset; Vilma Irma Anneli ja Venla Anne Elina.. Ja kolmas meillä on Emilia Sinda Alexandra... Olisin tästä viimesimmästä tahtonu Vilhelmiina Iina Anna-Miinan,muttei ukko oikein suostunu....
Jos mun kaksoset olis ollu poikia, olisi niistä tullu Veikko Eemeli ja Ville Valtteri.... ;)
 
Mulla on nyt 6v kaksospojat
Aapo Eemeli ja Eetu Aapeli
Eikä nimien tartte olla samanlaiset, toi oli vaan ihan sattuma että meille tuli noin samanlaiset... mahtaa pojat kiittää mua murrosiässä :/
No minä tykkään kuitenkin, niinkun sunkin nimivaihtoehdoista.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.09.2006 klo 20:58 Mamma1981 kirjoitti:
Ihanat nimet!!!
Mullaki myös kaksoset; Vilma Irma Anneli ja Venla Anne Elina.. Ja kolmas meillä on Emilia Sinda Alexandra... Olisin tästä viimesimmästä tahtonu Vilhelmiina Iina Anna-Miinan,muttei ukko oikein suostunu....
Jos mun kaksoset olis ollu poikia, olisi niistä tullu Veikko Eemeli ja Ville Valtteri.... ;)
Pakko kommentoida ja tämähän on vain minun mielipiteeni...
Teillä on kaksosilla hyvin perinteidet suomalaiset nimet, mutta tuo teidän kolmas tytär- --- SINDA ALEXANDRA! Miksette voinut jatkaa samaa kaavaa ja ainakin jättää tuon x-pois.
Onneksi et saanut tahtoasi läpi kuopuksenne kohdalla- Vilhelmiina Iina Anna-Miina... Yhden nimen toistoa ja lällällällällä nimi, joka sopii hyvin nimeksi nukelle, mutta ei oikealle ihmiselle.

Toivottavasti vedit ja keksit nämä nimet eli että tämä olisi provo. Jos ei, niin otan osaa lastenne vuoksi.
 

Yhteistyössä