mielipiteitä tästä nimestä

joo sukunimi ei ole suomalainen...ja musta tuo on kaunis nimi,mutta tänään sitte mun kaveri haukku ton nimen ihan pystyynja sanoi että ei tiedä yhtään kenen mielestä toi ois nätti.. ja se on mun tytön nimi :whistle: tuli vaan mielee että onko tää sellanen nimi mitä todellakin kaikki inhoo ja saa kuulla koulussa sitte olevansa joku venäläinen katutyttö tai jotyain muuta mukavaa mitä lapset nyt keksiikään en mä ainakaa nataessani aatellu anatavani lapselleni mitää ihan kauheeta nimee.. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja nanna:
Mua toi toka nimi häiritsee, ei sovi suuhun
emili lilith ... liikaa li tavua :D
joo mä tiiän siis ei tää lilith oikee munkaan mielestä sinne aluks meinannu millään sopia,mutta mulla oli pakkomielteenä toi nimi mä halusin sen sinne vaikka millä hinnalla :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
No mulle tulee hieman ristiriiatinen olo kun miettii kahden viimeisen nimen alkuperää/tarkoitusta.
joo mä luin netistä kastamisen jälkeen että lilith olis joku naisdemoni?mut entä toi kristina?se on sillä vaan sen takia kun mun äitillä ja mullakin on samat..
 
Alkuperäinen kirjoittaja poppis2003:
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
No mulle tulee hieman ristiriiatinen olo kun miettii kahden viimeisen nimen alkuperää/tarkoitusta.
joo mä luin netistä kastamisen jälkeen että lilith olis joku naisdemoni?mut entä toi kristina?se on sillä vaan sen takia kun mun äitillä ja mullakin on samat..
Juu, Lilith tosiaan on eräiden lähteiden mukaan Aatamin ensimmäinen vaimo joka otti jalat alleen paratiisista ja demoni joka vahingoittaa miespuolisia lapsia. Kristina taasen tarkoittaa Kristuksen kannattajaa tai seuraajaa tai kristittyä naista :D

Ei sillä, kauniita nimiä molemmat, mutta hassu ristiriita yhdessä.
 

Yhteistyössä