Mies chattailee ja vaihtelee kuvia vieraiden naisten kanssa

  • Viestiketjun aloittaja Chattipetturin vaimo
  • Ensimmäinen viesti
Chattipetturin vaimo
Haluaisin kuulla muilta, olenko tiukkapipo ja turhaan hermostunut, kun olen pitkän parisuhteemme aikana saanut lukuisia kertoja mieheni kiinni siitä, että chattailee/kirjoittelee netissä vieraitten naisten kanssa. Lisäksi lähettänyt omasta lerssistään ja naamasta näille kuvansa, sekä mm.tallentanut näiden lorttojen private partsien kuvia koneelleen. Itse koen tulleeni petetyksi. Usein sanoo menevänsä katsomaan netistä pelejä yms. Ja sitten kun toisesta huoneesta pamahdan paikalle, alkaa kova sivujen sammuttelu/tietsan sulkeminen/alkaa lirkutella ja estellä mua pois koneelta et "mitäs sä? Haluatko jotain yhdes tehdä? Läpäläpä" Ja mä tajuan mikä on homman nimi, kun nään kyllä. Ja yks kerta toisensa jälkeen kun näin käy, vakuuttelee et ei sais tehdä moista, sori, never again. Js sitten mennään taas. Olen kerran saanu kiinni sen siitä et jolleki puhelimes muna pystys mussutti ja mulle jauho sit kiinni jäädessään et kaverille soittelee. Just.
Et näitä kertoja riittää ja tiedän et peli jatkunu jo vuosia varmaankin mun selän takana. Sit vakuuttelee mulle riitojen jälkeen et haluaa mulle pelkkää hyvää, rakastaa mua jne. Luottamus menny, alemmuudentunto kasvaa.. Mitä tehdä?
 
vierailija
Ei tuosta pääse yli. Mun ukko teki saman homman tosin ei noista chateista jäänyt koskaan kiinni mutta lerssin kuvia oli laitellut eteenpäin. 4 vuotta tapahtuneesta ja tuli avioero. Luottamus kun menee kerran niin...
 
vierailija
Älä alennu tuon hyväksymiseen
Itse tässä erottuani menin deittisivulle ja löysin kivan ja fiksun oloisen miehen...No koskaan ei voinut soittaa ja lerssikuvia tuli ja soitti salaa myöhään yöllä ja vaimon kanssa kuulemma kaikki loppu...No joopa joo. Eli se mitä se kertoo parisuhteestaan kanssasi on varmaan ihan pelkkää paskaa muille naisille, mutta ajattele asia niin, että hän samalla alentaa suhdettanne.
Tekisi mieli ilmoittaa vaimolle..

Olin naimisissa deittailukaverin kanssa ja erosin jatkuvan valehtelun takia. Ei varmaan tapaillut ketään, mutta oli muuten patologinen valehtelija ja eron jälkeen näin hänet palstoilla ja laitoin feikkiviestin ja heti tuli deittikutsua ja ei edes myöntäny olleensa juuri eronnut, eli mitätöi minut täysin.
Sellainen tyyppi on sairas jollain lailla. Muista se!

QUOTE="Chattipetturin vaimo, post: 31276584"]Haluaisin kuulla muilta, olenko tiukkapipo ja turhaan hermostunut, kun olen pitkän parisuhteemme aikana saanut lukuisia kertoja mieheni kiinni siitä, että chattailee/kirjoittelee netissä vieraitten naisten kanssa. Lisäksi lähettänyt omasta lerssistään ja naamasta näille kuvansa, sekä mm.tallentanut näiden lorttojen private partsien kuvia koneelleen. Itse koen tulleeni petetyksi. Usein sanoo menevänsä katsomaan netistä pelejä yms. Ja sitten kun toisesta huoneesta pamahdan paikalle, alkaa kova sivujen sammuttelu/tietsan sulkeminen/alkaa lirkutella ja estellä mua pois koneelta et "mitäs sä? Haluatko jotain yhdes tehdä? Läpäläpä" Ja mä tajuan mikä on homman nimi, kun nään kyllä. Ja yks kerta toisensa jälkeen kun näin käy, vakuuttelee et ei sais tehdä moista, sori, never again. Js sitten mennään taas. Olen kerran saanu kiinni sen siitä et jolleki puhelimes muna pystys mussutti ja mulle jauho sit kiinni jäädessään et kaverille soittelee. Just.
Et näitä kertoja riittää ja tiedän et peli jatkunu jo vuosia varmaankin mun selän takana. Sit vakuuttelee mulle riitojen jälkeen et haluaa mulle pelkkää hyvää, rakastaa mua jne. Luottamus menny, alemmuudentunto kasvaa.. Mitä tehdä?[/QUOTE]
 
vierailija
Mielenkiinnosta: mikä chatti? Suomi24:llä on aika paljon naisia, jotka laittelee itsestään naamakuvia vaikka ei pyytäisikään. Vahvasti epäilen sitäkin, laittaako kukaan omasta meisselistään aitoja kuvia, kun netti on pullollaan kyrrrpiä, joita voi esitellä ominaan.
 
vierailija
Mielenkiinnosta: mikä chatti? Suomi24:llä on aika paljon naisia, jotka laittelee itsestään naamakuvia vaikka ei pyytäisikään. Vahvasti epäilen sitäkin, laittaako kukaan omasta meisselistään aitoja kuvia, kun netti on pullollaan kyrrrpiä, joita voi esitellä ominaan.
On kyllä oman kalunsa kuvia tallettanu koneelle. Et kaipa se niitä sieltä jakaa. Miks muuten ois tallentanu tietsalle? Ei ainakaan mulle niitä ole lähetelly?
 
vierailija
On kyllä oman kalunsa kuvia tallettanu koneelle. Et kaipa se niitä sieltä jakaa. Miks muuten ois tallentanu tietsalle? Ei ainakaan mulle niitä ole lähetelly?
Noloa, mutta toisaalta, kaipa tuokin on jonkinlainen perverssio, josta saa tyydytystä. Ehkä tuota voi verrata siihen miten nykynuoret pukeutuu tissit pursuaviin asusteisiin siten, että varmasti näkyy kaikki. Samoin housut pitää olla niin kireät, että varmasti näkyy kamelinvarvas.
 
vierailija
Uskoin, kunnes kirjoittaja väitti miehen saaneen kuvia naisten värkeistä. Joo, ei. Miehet kyllä lähettelevät tappinsa kuvia koko maailmalle, koska se oma jormahan on maailman tärkein asia, mutta naisia eivät nuo kuvat kiinnosta, ja etenkään eivät ala kuvaamaan toosaansa ukkomiehille. Jos nyt jostain on toosankuva tullut, on sen lähettäjä satavarmasti toinen mies, joka yrittää huijata tätä miestä maksullisille sivustoille kyniäkseen miehen rahattomaksi.
 

Yhteistyössä