Mies ei halua että menen " julkisuuteen"

Hiukan huono otsikko. Elikkä olen saanut kutsun seiskan tähtitytöksi sekä iltalehden iltatytöksi. Ja olen todella innoissaa, en hae ns. " Johanna tukiais " Tai Henna k. kaltaista Julkisuutta. Vaan haluan itseluottamusta kuvillani sekä, että olen aina halunnut saada mallintöitä. En todellakaan tarkoita, että kuvani päätyvät mallitoimistoon jonkun seiskan kautta.

Pointtina tässä on nyt se, kun rakas poikaystäväni ei todellakaan pidä päätöstäni järkevänä. Olen yhden lapsen äiti. Sekä meillä on ns. uusioperhe. Hän on sanonut suoraan, että ei tykkää ideastani ollenkaan. Ja vittuilee asiasta. Ja pitää mykkäkoulua ... Huoh.

Tottakai haluaisin ymmärtää poikaystävää, mutta haluaisin tehdä omia päätöksiä. Jaomia ratkaisuaja... miten te tässä asiassa toimisitte?
Kuuntelisitte poikaystävää, vai haluat tehdä sitä mitä olet halunut jo kauan??
kiitos :)
 
Tuota... Minä en oikein jaksa uskoa että seiskan tai iltalehden iltatyttönä olo auttaa millään tavalla vakavasti mallinuraa havittelevaa mutta mulla nyt ei taas ole koko alasta juurikaan tietoa joten korjatkaa jos olen väärässä ja huippumallin tiet urkenevat. :D

Ymmärrän poikaystävääsi tässä asiassa, sinä olisit lehdissä miljoonien muiden miesten kuolattavana pikkupikkubikineissä pylly pystyssä (anteeksi mutta musta ne kuvat on aina ihan kamalia, en oo koskaan ymmärtänyt ketkä niihin haluaa.) Tässä lienee enemmän taustalla mustasukkaisuutta miehesi kannalta mutta myös ajatus siitä että olet äiti ja hän ei halua sinua halventaviin kuviin roskalehtien sivuille.

Mutta sitten taas, jos koet että se on se sun juttus ja että siitä vois jotain hyötyä olla niin onhan se taas kiva jos pääsee unelmaansa toteuttamaan.

Eli eihän tässä tilanteessa oikein voi kuin punnita molempien päätösten haitat ja hyödyt ja miettiä kumpi on loppupeleissä itselleen tärkeempää.
 
  • Tykkää
Reactions: Miramei
Ehkä miehesi ei vain halua, että menet juuri tuon tyyppiseen julkisuuteen? Olen Omena85:n kanssa samoilla linjoilla, lähes poikkeuksetta ko. otokset seiskassa ja iltiksissä ovat mauttoman ja halvan oloisia. Toisaalta tekstistäsi ei käy ilmi minkälaisia mallintöitä haluat tehdä, joten ehkäpä nämä julkaisut palvelisivatkin tarkoitustasi? Mieti vielä itsekin mistä ja minkälaisella imagolla haluat urasi aloittaa :)
 

Yhteistyössä