Mies ei halua seksiä pian suhteen alussa = mies tulee liian nopeasti??

  • Viestiketjun aloittaja vierailija1234
  • Ensimmäinen viesti
vierailija1234
Ootteko huomanneet, että miehillä, jotka ei halua seksiä nopeasti tapailun/suhteen alettua, olisi usein ongelmana, että tulevat liian nopeasti? Mulle osui nyt kohdalle toinen mies, joka on sanonut, ettei halua seksiä heti (tai ekaan kuukauteen) ja kun päädyttiin sänkyyn, tämä mies tuli alle 2 minuutissa kun otin suihin. Yhdyntään ei edetty, ja suuseksiä halusi vain tosi hitaasti ja hellästi ja tuli silti noin nopeasti. Eli oisko näillä asioilla yhteys? En väitä, että nopea tuleminen olisi ainoa syy pidättäytymiseen, mutta kiinnostaa, onko muilla samoja kokemuksia?
 
vierailija
Ei ole omakohtaista kokemusta, mutta tuli mieleen että voisiko olla niin, että kun on odottanut kauan seksiä, niin sitten panettaa niin kovasti että laukeaa nopeasti? :D Ja sitten kun olisi seksihommat kumppanin kanssa normalisoituneet, niin kestävyys paranisi? En kyllä ehkä itsekään usko tähän, mutta kai sekin voisi mahdollista olla. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Occamin partaveitsi
vierailija1234
Itse en ihan hirveästi valitettavasti usko, että harjoittelu auttaa. Tämä mies oli kuitenkin jo 29 ja takana useampia suhteita. Mietin vaan, miten nopeasti olisi yhdynnässä tullut? Olin useampia vuosia sitten pitkässä suhteessa miehen kanssa, joka ei kestänyt koskaan yli minuuttia yhdynnässä, mutta suuseksissä kesti kyllä pidempään.

No, tämä on yksi syy, miksi suosin seksiä aika pian tapailun tai suhteen alettua, koska näitä nopeita miehiä on kohdalle osunut pari ja ei voi mitään, mutta se vaan on aika iso ongelma :( Eli en halua olla ihan hulluna mieheen vaikkapa paria kuukautta ja sitten käykin ilmi, ettei seksi toimi.
 
vierailija1234
Hmmm totta kyllä, että nämä nopeasti tulleet on olleet aika herkkiä/tunteellisia/ei-alfa-uroksia.

Mutta tosiaan mun kokemuksen mukaan harjoittelu ei oikeastaan kestoon vaikuta. Joko sitä on tai sitten ei.

Tämä viimeisin mies tosiaan sanoi, ettei halua seksiä heti, mutta siitä sitten kuitenkin lipsuttiin tähän suu- ja käsipeliin ekojen treffien päätteeksiä. Oltiin tätä ennen oltu kavereita pari kuukautta.

Mutta tosiaan alkuperäinen kysymykseni on, pidättäytyvätkö nopeasti tulevat miehet seksistä epävarmuuttaan?

Ja mitä kondomin käyttöön tulee, en ole tavannut yhtään miestä joka nauttisi suihin otosta kondomin kanssa.
 
Hmmm totta kyllä, että nämä nopeasti tulleet on olleet aika herkkiä/tunteellisia/ei-alfa-uroksia.

Mutta tosiaan mun kokemuksen mukaan harjoittelu ei oikeastaan kestoon vaikuta. Joko sitä on tai sitten ei.

Tämä viimeisin mies tosiaan sanoi, ettei halua seksiä heti, mutta siitä sitten kuitenkin lipsuttiin tähän suu- ja käsipeliin ekojen treffien päätteeksiä. Oltiin tätä ennen oltu kavereita pari kuukautta.

Mutta tosiaan alkuperäinen kysymykseni on, pidättäytyvätkö nopeasti tulevat miehet seksistä epävarmuuttaan?

Ja mitä kondomin käyttöön tulee, en ole tavannut yhtään miestä joka nauttisi suihin otosta kondomin kanssa.
Olishan se aika loogista, että jos herkkä ja tunteellinen mies haluaa tutustua ensin sinuun ihmisenä, eikä vain pilluusi, että haluaa olla ensin vain kaveri. Tunteeton panomies ei taas tutustu sinuun ihmisenä, vaan haluaa tutustua pilluusi.

Käske seuraavan kerran miehen kuvitella kuollutta kissaa. Ei tuu niin äkkiä.
 

Yhteistyössä