mies ei tahdo pitää lasta

tein tuossa viikonloppuna + testin, mies vaan ilmoitti että ei oo muuttanut mieltään lasten saannin suhteen.

no juu aikasemmin itekkin ollut sitä mieltä että näissä jo olemassa olevissa riiviöissä tarpeeksi. toisin kävi kun tein testin. <3

millä sais viellä miehen mielen käännettyä.. nyt ois joku 7vk menossa
 
"pieras"
no sitten ukko varmaan ottaa ja häipyy.
Kai aikuinen mies nyt tietää, että kun niillä vehkeillä leikitään, niin aina on olemassa raskaaksi tulon mahdollisuus, kaikesta ehkäisystä huolimatta.

Itsellä on mirena ja päätös, että enää yhtään lasta en halua, joten olisin valmis aborttiin. (olen reippaasti yli 40, joten 'vaara' on aika pieni).
 
vieeras
Montako lasta teillä on ja minkä ikäisiä? Tulitko ehkäisystä huolimatta raskaaksi?

Meillä on 4 lasta ja olen sanonut miehelle että jos ehkäisy pettää, niin teen abortin. En enää jaksa yhtään lasta lisää. Minua olisi mahdotonta puhua ympäri. Meillä kyllä ehkäisynä sterilisaatio, joten pelkoa ei pitäisi olla.
 
vieeras
Tämä tulokas olisi siis teidän uusperheen viides lapsi? Se on aika iso määrä lapsia. Ehkä miehesi kokee, että voimavarat ja rahat eivät riitä enää yhteenkään lisälapseen?? Oliko teillä ehkäisy käytössä?

Tietysti vauva on nyt tulossa ja päätös pitäisi tehdä. Kannattaa yrittä puhua asiasta rauhallisesti ja miettiä teidän perheen voimavarat.
 
En tekisi lasta vasten mieheni tahtoa. Varsinkin kun itsekin olen ehdottomasti sitä mieltä että lapsiluku täynnä. Siinä päätöksessä tulee pysyä mielestäni. Törkeää tehdä lasta vasten toisen tahtoa.
Minulle meidän parisuhteemme tila menee kyllä vk7-raskauden edelle.
 
vierasp
No mulla taas ei ole mitään halua keltään henkeä ottaa tai saada itselle tunnontuskia sen takia että mies nyt sattuu olemaan sitä mieltä että joku pitää tappaa, tappakoon itte sitten vaikka meidän suhteen, en minä ketään lähtisi listimään.
 
Mitä mieltä ITSE olet? Silloin kun abortin tekee vastoin tahtoaan, se tuntuu raiskaukselta. Mieti tarkkaan, onko parisuhteesi sen arvoinen. Jos itse haluat abortin, kannattaa varata aika mahdollisimman pian, ettei tarvitse venyttää mahdottoman pitkälle. Toisaalta sulla on vielä aikaa miettiä, ehkä jommallakummalla vielä mieli muuttuu kun asioita pohtii kaikessa rauhassa. Mikä miehelläsi eniten kaihertaa vauvan, lapsen syntymässä?

Voimaa sulle tehdä raskas päätös, suuntaan tai toiseen.
 
Älä nyt ainakaan mitään aborttia tee jos lapsen haluat. Nainen joutuu asian kanssa ihan erilailla elämäänki ku mies. Saattaahan se mies vielä asiaan tottuakin, tai jos ei totu niin abortti nyt kuitenkin aina on alkavan elämän riisto.
 
Abortti!!
Otan osaa että tulit raskaaksi ja tee ehdottomasti abortti,Älä tuo yhtään ihmistä tänne enää kärsimään varsinkin jos mies ei halua.

Sitä paitsi onneksi sinulla on viellä ainakin puoli vuotta aikaa mennä tekemään abortti mutta mitä pikemmin sen nopeammin saat taas jatkaa elämästä nauttimista.
 

Yhteistyössä