Mies ei tee kotona mitään, EN JAKSA

  • Viestiketjun aloittaja "Vierailija"
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mun käy niin tuo koira-parka sääliksi. Syytön se reppana on siihen että sillä on idiootit omistajat. Reppana pääsee minilenkeille, aina huudetaan, aina on väärässä paikassa, kukaan tuskin silittää... Hakekaa sille hyvä koti. Onko kynsiäkään aikoihin leikattu edes? Voi parkaa:(
 
vierailija
Vanha keskustelu mutta todettava että päivätyö voi olla henkisesti uuvuttavaa, erittäin paljon. Samalla tavoin kuin kotona oleminen lasten kanssa.
Joo - se mies voi miettiä päänsä puhki asioita, mille ei mitään voi. Rahaa kun maailmassa riittää järjettömästi, joillekin:
http://www.ts.fi/uutiset/talous/3588878/Sahkon+halpuus+ja+vesivoiman+tuotannon+vaheneminen+painoivat+Fortumin+tulosta++silti+yli+100+miljoonaa+voittoa
 
vierailija
Sitä voi kokeilla. Harvalla miehellä sinni riittää jäädä lasten kanssa kotiin. Se on 24 h-työ! Sitten kun miehet alkavat yleisesti koti-isän töihin, siitä aletaan vaatimaan valtakunnallisesti palkkaa ja eläkettä. Näin se on!
 
vierailija
No ihan nainen olen ja äiti. Mutten siltikkään ymmärrä että miten teillä voi olla kokoajan siivottavaa. Pyykkikone meillä pyörii joka päivä samoin tiskikone, ruokaa laitan päivittäin, imuroin useamman kerran viikossa ja perusteellisempi siivous harvemmin. Ja noihin ei kyllä saa koko päivää menemään. Ja ihan siistiä meillä on.
 
vierailija
No ihan nainen olen ja äiti. Mutten siltikkään ymmärrä että miten teillä voi olla kokoajan siivottavaa. Pyykkikone meillä pyörii joka päivä samoin tiskikone, ruokaa laitan päivittäin, imuroin useamman kerran viikossa ja perusteellisempi siivous harvemmin. Ja noihin ei kyllä saa koko päivää menemään. Ja ihan siistiä meillä on.
No vähän vaikea se on kun pitää vauvaa kokoajan hoitaa ja pitää sylissä ja kun sitten nukahtaa semmoisille tunnin päikkäreille tai jos viihtyy joskus vartin itsekseen niin koittaa siinä ajassa tehdä niin paljon kun kerkeää, mutta aina jää jotain tekemättä ja hommat kasaantuu.
 

Yhteistyössä